Olipa kiva katsoa tv7n Cafe Raamatussa 2viehättövän vanhemman rouvan avioliittoohjelmaa. Avioliitto on miehen ja naisen elinikäinen liitto. Kuvaa Jumalan ja seurakunnan liittoa. Rli Mies on perheen pää jolle nainen alistuu. Toinen rouvista Mailis Janatuinen kertoi olevansa 75ja oletan olleen rouvan 50v. Seksi kuuluu vain avioliittoon.
Ohjelman jatkoksi katsoin Ojareksen ohjelman Martin ja Mirjam matkassa. Ojares on 82v joten oletan heidänkin olleen edellisen ohjelman mukaisesti jo 50tai 55v naimisissa. Pitkä liitto valmisti heidät luomaan TV 7v ja nyt odottavat ylösottoa mutta rahaa ja testamentteja pyysivät.
Kiitos tv7 Raamatun mukaisesta opetuksesta ja sen käytännössä elämisestä.
Martin ja Mirjam turvallisessa matkassa tv7
13
85
Vastaukset
- Anonyymi
Mailis Janatuinen on sinkku.
- Anonyymi
Hänellä on naimattonuuden armolahja. Ollut mm. 20 vuotta Japanissa lähetystyössä.
- Anonyymi
Cafe Raamattu ja Martin ja Mirjan matkassa on parhaat ohjelmat. Laitoin 50e molempiin
- Anonyymi
Ojariksilla oli työpaikkaromanssi
- Anonyymi
Mitä sitten?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten?
Koitapa miettiä ihan itse.
- Anonyymi
Kafe Raamatussa oli Soili Haverinen ja Mailis Janatuinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olivat kolmessa eri jaksossa.
https://www.tv7.fi/arkki/cafe-raamattu_s17/Kiitos linkistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olivat kolmessa eri jaksossa.
https://www.tv7.fi/arkki/cafe-raamattu_s17/Hyvät ohjelmat kaikki .
- Anonyymi
Oli kyllä hyvä avioliitto ohjelma TV 7ssa. Olen itsekin ollut naimisissa 49v. Vaikka kiusauksia on. Paras pitää kiinni nuoruuden puolisosta eikä erota. Uskovien pitkät avioliitot on hyvä esikuva ettei erota.
- AnonyymiUUSI
En pidä siitä että sinkku ohjeistaa avioliittoja. En minäkään vaimona ohjeista janatuisia joilla patriarkaalinen käsitys.
- AnonyymiUUSI
Oletpa, tyhmä. Mieslääkäri ei siis voi ohjeistaa naisia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510862
- 817303
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445344- 675122
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764618Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334093- 472948
- 362875
- 402380
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362164