Maailmassa on noin 50 miljardia kameraa. Tämä on noin 100 kameraa per neliökilometri, jos kamerat jakautuisivat tasaisesti koko maapallolle.
"Number of Cameras Across the World Will Reach 45 Billion By 2022"
https://interestingengineering.com/innovation/number-of-cameras-across-the-world-will-reach-45-trillion-by-2022
Jännä juttu on se, että mitä enemmän kameroita ihmiset ovat rakentaneet, sitä paremmin Jumala on piilossa. Ajan laskun alussa Jumala mellasti aivan avoimesti Lähi-idässä. Tuolloin ei ollut yhtään kameraa. Jumalan näyttäytymiskerrat harvenivat, mutta ihmeitä sattui kuitenkin säännöllisesti Tieteelliseen vallankumoukseen saakka ja siitä vielä vähän eteenpäinkin.
Kameroiden määrä räjähti puhelin- ja internetteknologian kehityksen ja digitalisaation myötä. Samaan aikaan Jumala on mennyt ihan täydellisesti piiloon. Luulisi, että Jumala olisi ylpeä siitä kun ihmiset kuvaisivat Jumalaa ja ottaisi selfieita Jumalan kanssa. Jos ei nyt ihan kaikille kusipäille näyttäydy niin miksei anna edes yksinoikeuskuvia ainoan oikein uskovan lahkon johtomiehille? Näitä ainoita oikeis uskovia lahkoja on useita tuhansia. Luulisi, että edes jonkun lahkon kameraan olisi Jumala ikuistunut.
Mitä mieltä sinä olet? Haluatko tietää lisää Jumalan piileskelystä?
Mitä enemmän kameroita, sitä parmmin Jumala on piilossa
2
51
Vastaukset
- Anonyymi
Jos onnistuu niin hyppää kaivoon .Kiitäen
- Anonyymi
kamera eivät voi taltioida Jumalaa mutta me voimme kyllä kommunikoida edesmenneiden ihmisten kanssa ja mitä he sanovat minä me olemme täällä niin kuin porkkanakepin päässä carrrot In The Stick valitettavasti. Totuus on se asia että hekään eivät tiedä valosta yhtään mitään jotka ovat joutuneet asteikolla alimpaan tai alhaiseen asteikolle ja se on todella valitettava tilanne heille siellä saattaa olla pariskunta jotka sanovat että he ovat todellakin tosissaan he kommunikoivat täysin omalla kielellä. Olemme kuin pinkissä huoneessa. Tiedämme että valo on tuolla ylhäällä mutta. we failed. järkyttävää. toinen oli tappanut oman poikansa. This is our precense now ( oma nimeni ) Taiteilija Vesa-Matti Loiri joutui potilaaksi helsinkiläiseen Lapinlahden mielisairaalaan syksyllä 1979. Minä olen akateeminen ja tieteellinen plus selväjärkinen.
Jumalasta tulee nyt jotakin selvitystä. Jos nämä taivaan enkelit laskeutuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4711079
- 827489
- 755499
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445464Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764768Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334153- 483016
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412475- 402430