Mietin että onpa tuo maailman Joulupukki vertauskuva Jeesuksesta julma . Lahjoja vain kilttille lapsille. Kaikki lapset jäis silloin ilman lahjoja ..
Room. 3:23
Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
No siinä ei ole kaikki sanottu vaan >> Voi olla että joukkossa löytyy joku Vanhurskas lapsi joka on syntynyt Jumalasta ja silloin >>
1. Joh. 3:9
Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt.
1. Joh. 5:18
Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha.
Hoo hoh mikä valhe . Joulupukki on aina ollut. Ei syntynyt.. höh höh
3
94
Vastaukset
Mutta vois siellä olla jotain lapsia kaikkien seassa jotka Oikea Joulupukki = Jeesus , on tehnyt vanhurskaita , puhtaita ja kilttejä loistaen Jumalan Kirkkauutta , hyvyys ja rakkaus . Sellainen lapsi joka Jumala on synnyttänyt Itsessä.
MIKÄ IHMEEN PALLO MINULLE ON LAITTANUT YLLÄPITO SAVIKSEN JÄLKEEN? NÄYTTÄÄ OLEVAN ÄLLÖ NÄIN ENS SILMÄYKSELLÄ.
- Anonyymi
Hyvää Joulua teille ja rauhallista uutta vuotta 2025!
Joulupukkille lapsena kirjoitin kirjeen ja enkeli tms. Vakuutti että saan lahjoja jos en pyydä paljoa. Ja niin onkin tapahtunut.
2003 sain Joulupukilta punakynän lahjaksi jolla voi yliviivata muiden lahjatoiveita. Musta tuli siten kai jonkinlainen tonttu?
Viime aikoina joulun vietto on jäänyt vähälle kun suuri osa rukouksista ja toivotuksista näyttää menevän mönkään. Aloin 4.10. 2023 pitää tapana Herran Siunauksen julistamisen joka päivä kynttilän sytytyksen kera ja 7.10.2023 eli kolme päivää myöhemmin puhkesi Gazan ja Israelin sota.
Muistaakseni Aamos 9 puhuu Betelin alttarin sarvia vastaan että kääntää katseensa siunauksen asemasta tuottamaan onnettomuutta. Tuo Betel tarkoittaa kai omatekoisia lahkoja. Maassa pitää olla vain yksi alttari ja vain yksi pappeus?
Omatekoiset lahkot eivät enää saa siunausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683179
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753067Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682922On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662601Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442122- 601677
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251637- 351635
- 591566