Mietin että onpa tuo maailman Joulupukki vertauskuva Jeesuksesta julma . Lahjoja vain kilttille lapsille. Kaikki lapset jäis silloin ilman lahjoja ..
Room. 3:23
Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
No siinä ei ole kaikki sanottu vaan >> Voi olla että joukkossa löytyy joku Vanhurskas lapsi joka on syntynyt Jumalasta ja silloin >>
1. Joh. 3:9
Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt.
1. Joh. 5:18
Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha.
Hoo hoh mikä valhe . Joulupukki on aina ollut. Ei syntynyt.. höh höh
3
134
Vastaukset 3
Mutta vois siellä olla jotain lapsia kaikkien seassa jotka Oikea Joulupukki = Jeesus , on tehnyt vanhurskaita , puhtaita ja kilttejä loistaen Jumalan Kirkkauutta , hyvyys ja rakkaus . Sellainen lapsi joka Jumala on synnyttänyt Itsessä.
MIKÄ IHMEEN PALLO MINULLE ON LAITTANUT YLLÄPITO SAVIKSEN JÄLKEEN? NÄYTTÄÄ OLEVAN ÄLLÖ NÄIN ENS SILMÄYKSELLÄ.
- Anonyymi
Hyvää Joulua teille ja rauhallista uutta vuotta 2025!
Joulupukkille lapsena kirjoitin kirjeen ja enkeli tms. Vakuutti että saan lahjoja jos en pyydä paljoa. Ja niin onkin tapahtunut.
2003 sain Joulupukilta punakynän lahjaksi jolla voi yliviivata muiden lahjatoiveita. Musta tuli siten kai jonkinlainen tonttu?
Viime aikoina joulun vietto on jäänyt vähälle kun suuri osa rukouksista ja toivotuksista näyttää menevän mönkään. Aloin 4.10. 2023 pitää tapana Herran Siunauksen julistamisen joka päivä kynttilän sytytyksen kera ja 7.10.2023 eli kolme päivää myöhemmin puhkesi Gazan ja Israelin sota.
Muistaakseni Aamos 9 puhuu Betelin alttarin sarvia vastaan että kääntää katseensa siunauksen asemasta tuottamaan onnettomuutta. Tuo Betel tarkoittaa kai omatekoisia lahkoja. Maassa pitää olla vain yksi alttari ja vain yksi pappeus?
Omatekoiset lahkot eivät enää saa siunausta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa611336Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää901017- 164927
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105874Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30863Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as25798Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201772Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks45755Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 27704
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu126693VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43616Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.161611- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187511- 55497
- 39495