Olen jo niin alkanut tympääntyä tuohon, kun Androidissa kolmevuotiaalle tulee jatkuvasti jotain *rgasmin opettelusovellusten mainoksia, tuhmien pelien mainoksia, videosovellusten mainoksia joita mainostetaan *eksiin viittaavalla sisällöllä sun muuta. Olen jo vaikka kuinka monesti ilmoittanut kyseiset sovellukset sopimattomiksi mutta silti niiden mainonta kokoajan jatkuu. Eikö niitä tosiaankaan saa mitenkään pois tai näkyykö Applellakin lapsille aikuisisviihdemainoksia jos vaikka puhelimen vaihtaminen auttausi asiaan?
Google Playn pervot mainokset
2
141
Vastaukset
- Anonyymi
Jooja kouluissa on seksuaalikasvatusta ja nyt aikovat vielä päihdekasvatusta . Juoppoi ku ne haluu lapsista . Mun aikana koulus kokeilin monen tytön tavaran kpulus ja oli kivaa
V Ei ollut mittää wokea .- Anonyymi
Seksuaalikasvatuskin on oikeasti laitonta mutta eihän siitä kukaan välitä. Itsekin olin yläasteella hämilläni kun terveystiedon opettaja kertoi, että seuraavaksi opetettava sisältö on laitonta. En rohjennut tehdä rikosilmoitusta sillä ihmetytti se, että hän sanoi olevan laitonta opettaa kyseistä sisältöä mutta opetti silti. Itse en kyllä keskittynyt niihin asioihin tunnilla vaan kuuntelin musiikkia ja piirtelin. Tuli muuten sietämätön olo hyväksikäytöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142