Olen jo niin alkanut tympääntyä tuohon, kun Androidissa kolmevuotiaalle tulee jatkuvasti jotain *rgasmin opettelusovellusten mainoksia, tuhmien pelien mainoksia, videosovellusten mainoksia joita mainostetaan *eksiin viittaavalla sisällöllä sun muuta. Olen jo vaikka kuinka monesti ilmoittanut kyseiset sovellukset sopimattomiksi mutta silti niiden mainonta kokoajan jatkuu. Eikö niitä tosiaankaan saa mitenkään pois tai näkyykö Applellakin lapsille aikuisisviihdemainoksia jos vaikka puhelimen vaihtaminen auttausi asiaan?
Google Playn pervot mainokset
2
161
Vastaukset
- Anonyymi
Jooja kouluissa on seksuaalikasvatusta ja nyt aikovat vielä päihdekasvatusta . Juoppoi ku ne haluu lapsista . Mun aikana koulus kokeilin monen tytön tavaran kpulus ja oli kivaa
V Ei ollut mittää wokea .- Anonyymi
Seksuaalikasvatuskin on oikeasti laitonta mutta eihän siitä kukaan välitä. Itsekin olin yläasteella hämilläni kun terveystiedon opettaja kertoi, että seuraavaksi opetettava sisältö on laitonta. En rohjennut tehdä rikosilmoitusta sillä ihmetytti se, että hän sanoi olevan laitonta opettaa kyseistä sisältöä mutta opetti silti. Itse en kyllä keskittynyt niihin asioihin tunnilla vaan kuuntelin musiikkia ja piirtelin. Tuli muuten sietämätön olo hyväksikäytöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163321
- 181831
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit191822En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321695- 791685
- 261552
- 281390
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91364Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui351324Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111304