Google Playn pervot mainokset

Anonyymi-ap

Olen jo niin alkanut tympääntyä tuohon, kun Androidissa kolmevuotiaalle tulee jatkuvasti jotain *rgasmin opettelusovellusten mainoksia, tuhmien pelien mainoksia, videosovellusten mainoksia joita mainostetaan *eksiin viittaavalla sisällöllä sun muuta. Olen jo vaikka kuinka monesti ilmoittanut kyseiset sovellukset sopimattomiksi mutta silti niiden mainonta kokoajan jatkuu. Eikö niitä tosiaankaan saa mitenkään pois tai näkyykö Applellakin lapsille aikuisisviihdemainoksia jos vaikka puhelimen vaihtaminen auttausi asiaan?

2

236

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jooja kouluissa on seksuaalikasvatusta ja nyt aikovat vielä päihdekasvatusta . Juoppoi ku ne haluu lapsista . Mun aikana koulus kokeilin monen tytön tavaran kpulus ja oli kivaa
      V Ei ollut mittää wokea .

• Anonyymi

Seksuaalikasvatuskin on oikeasti laitonta mutta eihän siitä kukaan välitä. Itsekin olin yläasteella hämilläni kun terveystiedon opettaja kertoi, että seuraavaksi opetettava sisältö on laitonta. En rohjennut tehdä rikosilmoitusta sillä ihmetytti se, että hän sanoi olevan laitonta opettaa kyseistä sisältöä mutta opetti silti. Itse en kyllä keskittynyt niihin asioihin tunnilla vaan kuuntelin musiikkia ja piirtelin. Tuli muuten sietämätön olo hyväksikäytöstä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      56
      1752
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      24
      1372
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      99
      1042
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      44
      785
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      87
      773
    6. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      28
      581
    7. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      20
      579
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      31
      513
    9. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      55
      503
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      443
    Aihe