Olen jo niin alkanut tympääntyä tuohon, kun Androidissa kolmevuotiaalle tulee jatkuvasti jotain *rgasmin opettelusovellusten mainoksia, tuhmien pelien mainoksia, videosovellusten mainoksia joita mainostetaan *eksiin viittaavalla sisällöllä sun muuta. Olen jo vaikka kuinka monesti ilmoittanut kyseiset sovellukset sopimattomiksi mutta silti niiden mainonta kokoajan jatkuu. Eikö niitä tosiaankaan saa mitenkään pois tai näkyykö Applellakin lapsille aikuisisviihdemainoksia jos vaikka puhelimen vaihtaminen auttausi asiaan?
Vastaukset 2
- Anonyymi
Jooja kouluissa on seksuaalikasvatusta ja nyt aikovat vielä päihdekasvatusta . Juoppoi ku ne haluu lapsista . Mun aikana koulus kokeilin monen tytön tavaran kpulus ja oli kivaa
V Ei ollut mittää wokea .- Anonyymi
Seksuaalikasvatuskin on oikeasti laitonta mutta eihän siitä kukaan välitä. Itsekin olin yläasteella hämilläni kun terveystiedon opettaja kertoi, että seuraavaksi opetettava sisältö on laitonta. En rohjennut tehdä rikosilmoitusta sillä ihmetytti se, että hän sanoi olevan laitonta opettaa kyseistä sisältöä mutta opetti silti. Itse en kyllä keskittynyt niihin asioihin tunnilla vaan kuuntelin musiikkia ja piirtelin. Tuli muuten sietämätön olo hyväksikäytöstä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.561752Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt241372- 991042
- 44785
- 87773
- 28581
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20579- 31513
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?55503Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30443