Aisa pettyi kovasti, oli niin odottanut. Onneksi Aisan köyhyys jatkuu ja ehkä tulevana vuonna Inkeroinen mahtuu ohjelmaan. Voi sitä touhotusta minkä Aisa saisi, jos koko kansan presidentti sinne ehtisi. Olisi synttärit ja joulut samalla kertaa!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8621face-be67-41a0-b0ee-f8b7ec55d1de
Stubb ei ehtinyt köyhien jouluun Inkeroisiin!
10
227
Vastaukset
- Anonyymi
Inkeroisista olisi tullut turistirysä ja kova ruuhka. Olisiko asuntojen arvo peräti noussut?
- Anonyymi
Eikö edes jouluna voisi lopettaa sonnanlietsonnan?
- Anonyymi
Avauksen kohde toivotteli yhdessä ketjussa joulua ja toisessa solvasi Marinia ja tietysti 90 vuotiasta eläkeläistä joten on ihan itse ansainnut toivotukset itselleen.
- Anonyymi
Jäikö Inkeroinen ilman pellavarehua?
- Anonyymi00008
Jäi ja Ossi ei saanut edes joulusärkeä.
- Anonyymi00005
Tänäkin Jouluna kävi yhtä köpelösti.
- Anonyymi00006
Vladimir Putinin saapumistahan Inkeroisissa odotettiin.
- Anonyymi00007
Älkää antako Ossille almuja, antakaa onki ja opettakaa kalastamaan, ja niin tietysti se halpa soutuvene ja mela perään.
- Anonyymi00010
Saamarin Stubb. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi00012
Ei saanut Ossi lämmintä apetta tänä vuonakaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään18116790Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903775Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu271834Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791514Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?551471Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1601417Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151314Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141284- 811101
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin2091043