Moikka!
Olen koko ikäni kärsinyt tästä geneettisestä vaivasta, eli tummista silmänalusista jotka oon saanut "perintönä." Viidentoista vuoden ajan olen kokeillut erilaisia hoitometodeja voiteista, laseriin, täyteaineisiin yms. You name it. Mikään näistä ei oikein oo toiminut, paitsi se perinteinen meikkivoide. Täyteaineissa siirrettävä määrä on niin vähäistä. Ongelma on minulla ollut se, että iho on silmien alla niin ohutta. Oon kuullut niin paljon kommentteja elämäni aikana väsyneestä ilmeestäni, kysymyksiä nukkumisesta, terveydestä yms. vaikka näillä tekijöillä ei oo asiani kanssa tekemistä. Oon rajoittanut elämääni tän ongelman takia aika paljon kun en vaa jaksa enää, itsetunto on ollut olematon niin kauan.
Kyselisin siis kokemuksia taikka tietoa saman ongelman kanssa kamppailevien (tai mielummin imperfekti muodossa, jos saitte ongelman hoidettua) rasvansiirrosta operaationa. Olen käsittänyt, että paikallispuudutuksessa osa rasvasoluista kuolee koska puudutusaine on haitallista rasvalle. Nukutuksessa ikävä kyllä omalle budjetille hinta nousee vähän liian korkeaksi, kun minulla ei ole muuta hoidettavaa aluetta. Haussa olisi siis kumminkin paikallispuudutuksessa tehtävä operaatio jossain pain Suomea. Suosituksia otetaan vastaan!
Suuri kiitos jos joku vaivautuu kertomaan!
Tummat silmänaluset ja rasvansiirto
Anonyymi-ap
0
229
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827076Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa625182Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163457Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370