TV orjuttaa ja vie pois Jumalasta.
Ajankäyttösi
- TV:n kanssa ?
- Jumalan kanssa ?
Voitko elää ilman TV:tä ?
5
104
Vastaukset
- Anonyymi
Yllättävän helppoa. En ole hellari mutta osui kirjoitus silmiini. Olen ollut 7-8 vuotta ilman tv:tä. Kotiini tuli elämä kun tv:stä luovuin. Elämäni on arvokkaampaa kuin että antaisin sen tv ohjailtavaksi. Suosittelen.
- Anonyymi
Ilman Jeesusta voi elää hyvin.
- Anonyymi
Maailma ei voi antaa rauhaa vaan ainoastaan Jumala.
Tv ja netti ohjaa ihmisten mieliä enemmän kuin Jumala.
- Anonyymi
Kuka nyt kaipaa jotain töllöä 2024? Itse olen keski-ikäinen ja netin kanssa menty toistakymmentä vuotta ihan hyvin. Joskus on kyllä ollut telkkari välillä pöydän reunalla, sitten pitkiä ajanjaksoja ilman.
- Anonyymi
Kuinka on perheesi ja sinun laitasi ? Kerro se.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103055
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172761Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3671459Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess211374- 901284
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531209- 981190
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681051Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1621035- 131942