Rosvojen märkä päiväuni, että lait on kumottu. Nyt vaan eletään hurmoshenkien vallassa.
Jeesus on asiasta täysin eri mieltä.
Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.
Älä luota lakien kumoajiin !
54
272
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesuksen lähettämät oikeat sananjulistajat saavat huonon kohtelun.
Matt. 23:34
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen. [Ap. t. 5:40, 22:19; 2. Kor. 11:24; 1. Tess. 2:15; Hepr. 11:36,37] - Anonyymi
Ilman lakia ei ole syntiäkään. Siihen lain kumoajat pyrkivät. Heitä ei voida tuomita synnistä, jos lait saataisiin kumottua.
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.- Anonyymi
Hurmoshenkien voimasta hilluminen ei korvaa Jumalan lakien noudattamista.
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, TE LAITTOMUUDEN TEKIJÄT'. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hurmoshenkien voimasta hilluminen ei korvaa Jumalan lakien noudattamista.
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, TE LAITTOMUUDEN TEKIJÄT'.Raamatun syntikäsite ei ole muuttunut miksikään muuksi.
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.
Jeesus rikkoi lakia ja sai ansionsa mukaan.
😊 😊 😊 😊 😊- Anonyymi
Helluntailaisten kasteen saanut syyttää Jeesusta synnistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaisten kasteen saanut syyttää Jeesusta synnistä.
Parhami ja Olseni on ylennetty kirkkauteen ja julistettu nuorten poikien suojeluspyhimykseksi.
>>Helluntailaisten kasteen saanut syyttää Jeesusta synnistä.>>
En syytä Jeesusta synnistä. Totean että Jeesus rikkoi sapattikäskyn.
------------------------------------------------
Johannes 5
Jeesus parantaa miehen Betesdan altaalla
1Tämän jälkeen oli eräs juutalaisten juhla, ja Jeesus lähti Jerusalemiin. 2Jerusalemissa on Lammasportin lähellä allas, jonka hepreankielinen nimi on Betesda. Sitä reunustaa viisi pylväshallia, 3ja niissä makasi suuri joukko sairaita: sokeita, rampoja ja halvaantuneita. [Nämä odottivat, että vesi alkaisi liikkua. 4Aika ajoin näet Herran enkeli laskeutui lammikkoon ja pani veden kuohumaan, ja se, joka ensimmäisenä astui kuohuvaan veteen, tuli terveeksi, sairastipa hän mitä tautia tahansa.]
5Siellä oli mies, joka oli sairastanut kolmekymmentäkahdeksan vuotta. 6Jeesus näki hänet siellä makaamassa vuodematolla ja tiesi, että hän oli jo pitkään ollut sairas. Jeesus kysyi: »Tahdotko tulla terveeksi?» 7Sairas vastasi: »Herra, minulla ei ole ketään, joka auttaisi minut altaaseen, kun vesi kuohahtaa. Aina kun yritän sinne, joku toinen ehtii ennen minua.» 8Jeesus sanoi hänelle: »Nouse, ota vuoteesi ja kävele.» 9Mies tuli heti terveeksi, otti vuoteensa ja käveli.
Mutta se päivä oli sapatti. 10Niinpä juutalaiset sanoivat parannetulle: »Nyt on sapatti, ei sinun ole lupa kantaa vuodettasi.» 11Mies vastasi heille: »Se, joka teki minut terveeksi, sanoi minulle: ’Ota vuoteesi ja kävele.’» 12Silloin juutalaiset kysyivät: »Kuka se mies oli, joka käski sinun ottaa vuoteesi ja kävellä?» 13Parannettu ei kuitenkaan tiennyt, kuka hän oli, sillä Jeesus oli jo hävinnyt väkijoukkoon. 14Myöhemmin Jeesus tapasi miehen temppelissä ja sanoi hänelle: »Sinä olet nyt terve. Älä enää tee syntiä, ettei sinulle kävisi entistä pahemmin.» 15Mies lähti sieltä ja kertoi juutalaisille, että Jeesus oli hänet parantanut.
16Juutalaiset alkoivat vainota Jeesusta, koska hän teki tällaista sapattina. 17Mutta Jeesus sanoi heille: »Minun Isäni tekee työtään taukoamatta, ja niin teen myös minä.» 18Tämä vain lisäsi juutalaisten halua ottaa Jeesus hengiltä. Hänhän ei ainoastaan rikkonut sapattikäskyä, vaan vieläpä sanoi Jumalaa omaksi isäkseen ja teki siten itsestään Jumalan vertaisen.- Anonyymi
Jeesus ei rikkonut mitään käskyä eikä lakia.
Jeesus oli Rabbi, ylipappi Melkisedekin järjestyksen mukaan.
Pappeja ei sapatinssäännöt koskeneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei rikkonut mitään käskyä eikä lakia.
Pappeja ei sapatinssäännöt koskeneet.Joh. 1:49
Natanael sanoi: "Rabbi, sinä olet Jumalan Poika, sinä olet Israelin kuningas!"
Matt. 12:5
Tai ettekö ole laista lukeneet, että papit tekevät temppelissä sapattinakin työtä mutta ovat silti syyttömiä?
- Anonyymi
Onko laki silloin kumottu jos voi tehdä sotarikoksia ja kansanmurhan?
Lakia pitää myös noudattaa eikä sillä tuomita kuten kunnon fariseukset.
Mitä hyödyttää heiluttaa Raamattua toisten edessä, että olette laittomuuden tekijöitä jos itse hyväksyy sotarikokset ja kansanmurhan yritykset?
Jos on laki, niin silloin pitää myös lain mukaan tuomita ja toimia sen mukaan miten se rakkauden laki on. Ja eihän se koskaan ole tappamista. - Anonyymi
Laki on hyvä kun sitä oikeudenmukaisesti käytetään.
On siis oiva tilaisuus käyttää lakia Israelin sotatoimien tuomitsemiseen ja näyttää Israelin laittomuus.
Jos sitä ei tee, on aivan turha kitistä kenenkään muunkaan tekemisistä.- Anonyymi
Hoos. 14:1
Samaria joutuu tilille synneistään, se on kapinoinut Jumalaansa vastaan. Sen miehet kaatuvat miekkaan, sen pienet lapset murskataan, ja raskaana olevat naiset viilletään halki.
>>Jeesus ei rikkonut mitään käskyä eikä lakia.
Pappeja ei sapatinssäännöt koskeneet.>>
Seli seli. Jeesus antoi luvan kanniskella mattoa sapattina. Asiakasta sapatinsäännöt koskivat.- Anonyymi
Eikös ne helluntailaiset lennäkin matollla pääsiäisenä trulleina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös ne helluntailaiset lennäkin matollla pääsiäisenä trulleina?
Parhami ja Olseni vietiin vankilaan sodomiasta.
- Anonyymi
Ja kantoihan se Jeesus omaa ristiäänkin. Eikös sekin ole hellareiden mukaan syntiä?
- Anonyymi
Jeesus oli synnitön uhrikaritsa. Jeesus noudatti kaikkia Jumalan lakeje, eikä tehnyt syntiä.
Matt. 5:17
Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.- Anonyymi
Matt. 5:18
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.Paavali oli murhamies, valehteli ja kohteli naisia väärin. Siksi yritti kumota lait, ettei olisi tullut tuomituksi synnistä viimeisellä tuomiolla tekojensa mukaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali oli murhamies, valehteli ja kohteli naisia väärin. Siksi yritti kumota lait, ettei olisi tullut tuomituksi synnistä viimeisellä tuomiolla tekojensa mukaisesti.
Ei vaan hän oli Herodesten sukua eli idumealainen valejuutalainen monarkisti, joka käytti separatismia eli farisealaisuutta monarkian pönkittämiseen. Hänhän tuli oikein hyvin juttuun sukulaisensa Agrippan kanssa. Paavali juoksenteli myöhään ja turhaan, sillä 1. vuosisadalla Herodesten dynastia sammui. Hän syyllistyi juuri siihen syntiin, jota Israelin Jumala oletettavasti ei anna anteeksi. (5 Moos 29:19-20,25,28) Sitten Rooma kaappasi hänen teologiansa ja jatkokehitti sitä, niin ettei kristinuskolla ole mitään tekemistä oikeamielisen opettajan, sen Joosua-messiaan toisen tulemisen kanssa. Ja kristityt luulevat voivansa ottaa oppia rabbiinijuutalaisilta, jotka ovat juuri farisealaisuuden jatkajia, se sairauden, josta Jeesuksen piti parantaa suurin heimo, Juuda, jotta Israelin valtakunta (ei juutalaisvaltio vaan 12 heimon Israel, jonka pääheimo on Joosef, niin kuin Jaakob itse sanoi testamentissaan) palaisi ennalleen. Mutta ei, juutalaiset ja kristityt on ihan ulapalla. Täysin eksyksissä. Haloo, Salomon temppeliä ei koskaan löydetty Jerusalemista, eikä tulla löytämään. Garisiminvuoren keskuspyhäkkö löytyi ja satojentuhansien uhrieläinten luita, kolikoita ja arkkitehtuuria persialaiselta kaudelta jne. Se tarkoittaa, että Serubbabel Nehemian kirjan ja Esran kirjan voi vetää vessanpöntöstä alas. Rabbiinijuutalaiset ovat valehtelijoiden lapsia. Niin vain on.
- Anonyymi
Jos ei tiedä tai osaa sanoa tuomitseeko laki Israelin sotatoimet joissa kuolee tarpeettomasti siviilejä tilanteessa, jossa kukaan ei sieltä juuri ammu takaisin eikä edes ole maavoimia millä hyökätä, niin silloin ei kannata höpistä mitään muuta sekavaa.
Silloin kannattaa pitää suu aivan nätisti kiinni jos ei ymmärrä mitään mitä lain mukaan voi tehdä ja mitä ei voi tehdä eikä kuvitella edes unnissaan että olisi jonkinlainen tuomari jollekin toiselle. - Anonyymi
Mitä se Raamattu sanookaan niistä, jotka kuvittelevat olevansa lainopettajia, mutta eivät ymmärrä sitten kuitenkaan mitään miten lakia käytetään.
Ovatko sokeita sokeiden taluttajia?
Vai sikoja, jotka palaavat oksennukselleen?
Jos lailla on muita syyllistävinään, niin sitä pitäisi osata lukea ja kertoa miten asioihin lain mukaan suhtaudutaan.- Anonyymi
Lahkolaiset oli jo Jeesuksen aikaan perkeleestä. Ne väärensi lakien merkityksen vääräksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahkolaiset oli jo Jeesuksen aikaan perkeleestä. Ne väärensi lakien merkityksen vääräksi.
Lahkolaisten hurmoshenkiä ei pidä ottaa vastaan, vaikka ne sanoisivat olevansa Jeesus.
Joh. 8:44
Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahkolaisten hurmoshenkiä ei pidä ottaa vastaan, vaikka ne sanoisivat olevansa Jeesus.
Joh. 8:44
Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.
Lakiliittoa ei ole olemassa.On vain ainoastaan armonliitto.
Vanhaliitto on kuopattu ja tuhottu.- Anonyymi
Armo on ollut koko ajan Jumalan pysyvä luonne. Ei uutta auringon alla.
Mitään lakiliittoa ei ole ole ollut koskaan olemassa. Lait ovat Jumalan ja Jeesuksen ikuisia yksipuolisia käskyjä, joita tulee noudataa.
1. Joh. 5:2
Siitä me tiedämme, että rakastamme Jumalan lapsia, kun rakastamme Jumalaa ja noudatamme hänen käskyjänsä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Armo on ollut koko ajan Jumalan pysyvä luonne. Ei uutta auringon alla.
Mitään lakiliittoa ei ole ole ollut koskaan olemassa. Lait ovat Jumalan ja Jeesuksen ikuisia yksipuolisia käskyjä, joita tulee noudataa.
1. Joh. 5:2
Siitä me tiedämme, että rakastamme Jumalan lapsia, kun rakastamme Jumalaa ja noudatamme hänen käskyjänsä.Jeesuksen sanojen hylkääminen tarkoittaa Jeesuksen hylkäämistä.
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää. - Anonyymi
Tuo on sitä pahaa lahkolaisten eksytystä, mitä hoet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on sitä pahaa lahkolaisten eksytystä, mitä hoet.
Raamattu tuntee ympärileikkauksen liiton, jota sitäkään ei ole kumottu.
Kasteen liitto tuli sen rinnalle yhtä päteväksi liitoksi.
Jumalalla on voimassa useita erilaisia ikuisia liittoja, jotka eivät kumoa toisiaan, vaan täydentävät toisiaan.
Liitto on Jumalan yksipuolinen varma lupaus, jota hän ei peru eikä muuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalalla on voimassa useita erilaisia ikuisia liittoja, jotka eivät kumoa toisiaan, vaan täydentävät toisiaan.
Liitto on Jumalan yksipuolinen varma lupaus, jota hän ei peru eikä muuta.Laintaulut ovat tallessa taivaassa ja ne tuodaan uuteen Jerusalemiin sellaisenaan. Ne kivet murskaa monen hihhulin toiveet taivaaseen pääsystä, koska ovat hylänneet Jumalan ikuiset lait ja vaihtaneet ne epäpyhien hurmoshenkien voimavaikutuksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laintaulut ovat tallessa taivaassa ja ne tuodaan uuteen Jerusalemiin sellaisenaan. Ne kivet murskaa monen hihhulin toiveet taivaaseen pääsystä, koska ovat hylänneet Jumalan ikuiset lait ja vaihtaneet ne epäpyhien hurmoshenkien voimavaikutuksiin.
Sellainen kohtalo hihhuleita odottaa.
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen sanojen hylkääminen tarkoittaa Jeesuksen hylkäämistä.
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.Uusiliitto on uusi ja vanha on kumottu.
Sitä ei ole edes olemassa .Anonyymi kirjoitti:
Liitto on Jumalan yksipuolinen varma lupaus, jota hän ei peru eikä muuta.Jumala perui koko vanhanliiton. Nyt on vain liitto Jeesuksen Kristuksen veressä.
Muuta ei ole.- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Uusiliitto on uusi ja vanha on kumottu.
Sitä ei ole edes olemassa .On voimassa sekä vanhmepi ympärileikkauksen liitto että uudempi kasteen liitto.
Mitään ei ole kumottu, ei pienintä jaettakaan. Anonyymi kirjoitti:
On voimassa sekä vanhmepi ympärileikkauksen liitto että uudempi kasteen liitto.
Mitään ei ole kumottu, ei pienintä jaettakaan.Ne kaikki on kumottu Jeesuksessa Kristuksessa.
Joka muuta väittää on valehtelija.
- Anonyymi
Jos ei tiedä miten lakia sovelletaan valitun kansan sotarikoksiin, niin voi unohtaa muut lakilässytykset.
- Anonyymi
Hepr. 9:4
Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton TAULUT.
Ilm. 3:12
Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.- Anonyymi
Liitonarkussa olevat kiviset laintaulut murskaa monen hihhulin haaveet taivaaseen pääsystä.
Luuk. 20:18
Kuka ikinä tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, ja kenen päälle tämä kivi kaatuu, sen se murskaa." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liitonarkussa olevat kiviset laintaulut murskaa monen hihhulin haaveet taivaaseen pääsystä.
Luuk. 20:18
Kuka ikinä tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, ja kenen päälle tämä kivi kaatuu, sen se murskaa."Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17] Anonyymi kirjoitti:
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]Laista ei häviä kirjain merkkikään niiltä jotka lain alla tuomitaan.
Kristuksen oma ei ole lain alla.
Kristuksen oma on vapaa laista .
- Anonyymi
Totisesti totisesti jos ei tiedä mitä laki ja Jeesuksen opetukset sanovat sotarikoksista, niin on sellainen maitoruuan nauttija että oksat pois.
Jos ei osaa opettaa sitä mitä Jeesus opetti ja kertoa Israelin kansalle että ei suinkaan Jeesus opettanut että jos näet tai epäilet jossain olevan terroristin, niin tapa ympäriltä kaikki mikä liikkuu. Riippumatta siitä onko sapatti vai ei.
Ja opettiko Jeesus että jos toisella ei ole edes ohjuksia millä ampua, niin käännä sinä omat ohjuksesi häntä vastaan tehden toiselle sen mitä et ikinä toivoisi itsellesi tehtävän.
Jos ei näitä ymmärrä, niin turha on lainailla Raamattua miljoona kertaa samoista kohdin että näin täällä lukee, jos ei tiedä tuon taivaallista mitä se sitten käytännössä tarkoittavat. - Anonyymi
Kaikki tuomitaan samojen periaateiden ja samojen lakien perusteella.
Ei ole erikseen Isän lakeja, Pojan lakeja tai hengen lakeja.- Anonyymi
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]
Vasta tuhatvuotisen valtakunnan jälkeen lait kumotaan, kaikki täytetään hengellä ja luodaan uudet taivaat ja maa.
- Anonyymi
Samat lait koskee kaikkia ihmisiä ja ovat voimassa tuhatvuotisen valtakunnan loppuun asti. Ei niitä ole kumottu eikä muutettu.
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]
Taivaaseen ei ole mitään vihreätä linjaa. Kaikki tuomitaan samojen periaatteiden mukaisesti.
Ilm. 20:12
Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan. [Dan. 7:10; Luuk. 10:20+ | Matt. 16:27+]- Anonyymi
Eihän uskovaisuudesta ole maallisten lakien suhteenkaan mitään erivapauksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilm. 20:13
Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan.
Ilm. 22:12
"Minä tulen pian, ja tullessani minä tuon jokaiselle palkan, maksan kullekin hänen tekojensa mukaan. [Ilm. 3:11 | Jes. 40:10, 62:11 | Matt. 16:27+] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vapaus tehdä sotarikoksia ja kansanmurha.
Laista ei häviä pininkään piirto, taivas ja maakatoavat, sana ei koskaan katoa.
- Anonyymi
Laista pitää sitten lukea miten käy sotarikollisten ja sellaisten, jotka yrittävät kansamurhaa.
Jos laki ei heitä tuomitse, niin turha on pientä ihmistä sellaisilla lailla kiusata. - Anonyymi
Laki annettiin aikoinaan juutalaisille, lain taulut Mooses toi juutalaisille, velvoitti juutalaiset niitä noudattamaan ja juutalainen piti tappaa jos ei noudata sapattia. Ei pakanaa, joka sai tehdä sapattina omissa oloissaan mitä halusi. Ohje oli että poista paha keskuudestasi, juutalaisten keskuudessa ja anna pakanoiden olla omissa oloissaan.
Siten laki pitää lukea juutalaisille, seurata miten hyvin he sitä noudattavat, mitä tekevät sapattina ja muutoinkin ovatko teot muinakaan päivinä lain mukaisia. Sitä tosiaan pitää harrastaa jos lain mukaan haluaa elää eikä kiusata pakanoita lailla, joka ei heitä koske.
Lain tunkeminen pakanoiden riesaksi on rankka harhaoppi. - Anonyymi
Pakanoilta kysytään, että uskovatko he Jeesukseen, seuraavatko he Jeesusta ja onko Jumalan armo Kristuksen kautta tullut heidän osakseen siten, että vaeltavat Pyhässä Hengessä ja totuudessa kirkastaen sanoillaan ja teoillaan Jeesusta.
Niin pelottavaa on pakanoiden usko ja tietenkään se ei käy jokaisen pirtaan kuten ei käynyt Jeesuksen aikaan, vaan Jeesus tapettiin kun ei opettanut sapattia, vaan rikkoi sitä. - Anonyymi
Jumalan säätämät lait on kumottu väärämielisinä.
Nyt on voimassa ainoastaan verikosto ja kunniamurha.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817637
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes903660- 662509
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3751513Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038