Näky – Jouko Piho (-sta)
Täysin hereillä ollen, valvetilassa selkeä näky, kuva.
Siinä oli miehen pää, turvonneet kasvot. Sen saattoi tunnistaa olevan Jouko Piho.
Pelkkä pää.
Kun päässä oleva suu aukeni, sieltä virtasi solkenaan kuin sammakoita. Pitkänä virtana.
Miehen pään ympärillä oli kuin hyttysparven näköinen pilvi, jossa jonkinlaisia olentoja, otuksia? Niillä oli naamat pilkallisessa virneessä, naurussa.
Hetken kuluttua korkealla taivaalla oli kuin salaman välähdys. Sitten näkyi noin metrin mittainen miekka, joka välähteli ja liikkui ilmassa.
Ei muuta.
Siinä kaikki.
Näky Jouko Piho (-sta)
19
189
Vastaukset
- Anonyymi
Ei siis ollu uni?
- Anonyymi
mitähän mahtaa tämä näky tarkoittaa?
jotakin pahaenteistä ettei vaan Suomen joutumista sotaan hyttysten aikaan kesällä ja venäläisiä lappaa rajan yli paljon kuin hyttysiä eikä jalkaväkimiinoja ole laittaa niille siihen astuakseen?- Anonyymi
Näylle on selitys, se löytyy Raamatusta.
Näky koskee Pihoa, ei Suomen kansakuntaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näylle on selitys, se löytyy Raamatusta.
Näky koskee Pihoa, ei Suomen kansakuntaa.Etsikääpä Raamatusta selitystä.
- Anonyymi
Eli tilanne on Pihon kohdalla äitynyt yhä vakavammaksi!
Ei Jumalan puhetta!
-----------------------
Äskettäin Piho on julkaissut tekstin, jossa toistuu harha: Jumala sanoi minulle..."
On julkisesti todettava, ettei se ollut Jumala, joka syötti satua näin:
• "Kaksoistehtävä
Jumala sanoi minulle tänään: ”Minä olen kutsunut sinut Suomen profeetaksi ja presidentiksi. Sinun tehtäväsi on olla Suomen hengellisen herätyksen auran kärkenä ja luotsata Suomi ulos EU:sta ja Natosta. Sen jälkeen toimit laajentuneen Suur-Suomen johtajana.”
Kun Piholta on kadonnut terve itsekritiikki ja Jumalan Valo, hän kuvittelee että KAIKKI hänen saamansa sanat, näyt, unet - olisivat Jumalan puhetta! Kun hän on tässä lapsellisessa tilassa, paholainen voi "syöttää pajunköyttä" - mitä tahansa. Paavali:
• "Eikä ihme, sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi..." ( 2 Kor 11:13-15)
Paholainen onnistui aikoinaan Paratiisissa: "Te tulette niinkuin Jumala tietämään"...
Ja tämä trgedia nyt näkyy Pihon kohdalla. Paholainen tuputtaa hänelle joka lajin Suuria Tehtäviä!
Järkyttävää.... Pihon kuvittelut itsestään ovat kuin äärimmäitä satufantasiaa!
Hänen tavoitteensa ovat aina jotakin överiä?
• Suomen johtava profeetta
• presidentti
• herätyksen auran kärkenä oleminen
• johtaja (you are Leader)
• Ihmemies - voimamies - joka (muka) "luotsaa Suomea" niin ja näin
• hän esittää AINA itsensä jonakin muita ylempänä
• muita suurempana
• muita merkittävämpänä
• jne.jne
Jokaisen normijärki sanoo heti, että YHDEN ihmisen on MAHDOTONTA normielämässä ja - yhteiskunnassa olla samaan aikaan kaikkea sitä mitä Pihon (sairaissa) fantasioissa lukee?
Pitäisikö rukoilla? Niin on varmaan paljonkin tehty? Mutta jo keväällä 2020 oli tieto, että Piho on suhteessa tehtäviin kadottanut "etsikkoaikansa". Jumala ei tarvitse häntä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17500496/jouko-pihon-quotunetquot----ja-herran--ilmoitus---
Mutta toki on hyvä rukoilla, että hänen "sielunsa" pelastuisi - ikäänkuin "tulen läpi". ( 1 Kor 3:13-15)
" Joka itsensä ylentää... " Miten jatkuu?
Herran sanaa Jouko piholle 1.6.2021
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16978940/herran-sana-jouko-piholle-01-06-2021 - Anonyymi
Piholla vahva helluntaitausta.
Ulostus on sitten sen mukaista.- Anonyymi
Ei se tausta viime kädessä ' ratkaise, vaan mitä kukin itse valitsee, ja miten valitsee.
Jokainen on yksilö, ei Jumalakaan niputa kaikkia samaan sumppuun. Jokainen vastaa yksin Jumalan edessä. Ilmeistä on, että Piho on ylpeydessään ja itseriittoisuudessaan paisunut, niin kuin Raamattu sanoo. Ja kun on nuhdeltu, hän on torjunut ja kuvitellut olevansa kaiken koettelun ulottumattomissa. Siinä se vaaravyöhyke.
Piholta näyttää täysin puuttuvan terve itsekritiikki.
Kun hän esittää jonkun unen - siis fiktiota - niin hän pitää sitä kuin faktana. Totena!
Hän ei lainkaan itse arvioi, onko se Jumalasta, vai sielullista tuotetta! Hä näyttää uskovan kuin pieni lapsi joulupukkiin. Ei mitään tervettä aikuisen kristityn tasoa.
Säälittävää on katsella tuollaista sivuraiteelle harhutumista. Ja säälittäviä ne uskovat, jotka koettavat saada ravintonsa PIhon kroonisista unista ja niiden absurdeista selityksitä.
Mitä kummaa Jumala tarkoittaisi, JOS Hän vuodesta toiseen antaisi sekavia unia. Tämän maailman politiikasta, jne.
Mitä Jeesus käski? "Etsikää Hänen valtakuntaansa.."
Se on kristityn tehtävä. Edistää Jumalan valtakunnan asiaa. Tehdä työtä, että ihmiset löytäisivät Jumalan, Jeesuksen, uskon!
Mitä tämä PIHO edistää?
Pelkkää sairasta puuhastelua. Jossa on kuin kunkkuna oman kuningaskuntansa sepitteissä.
Niin sekavissa, ettei järki-ihmiset tahdo pysyä mukana hänen jatkuvien sekoiluiden kanssa.
Ja silti? Hän ottaa päähänsä kuin marttyyrin kruunun? Koettaa vedota, että hän "vainotaan" siksi että hän olin (muka) jokin Erikoisvalittu.... Koettaa kerjätä sääliä ja vetoaa tunteisiin.
Narsistina hän ei pärjää eikä pärjäisi, jolleivat fanit häntä pönkittäisi? Jolleivat ne sanoisi aamenia ja....
Sokea ei näe. Ja mitä tapahtuu kun sokea toisia sokeita paimentaa?
Herra armossaan kuitenkin tahtoo herätellä Jeesuksen lampaita. Jotta nämä ajoissa näkisivät mikä on oikea tie? Mikä se on? Pihon moottoritiekö?
" Minä olen Tie ja Totuus ja Elämä" sanoi Jeesus ja sanoo edelleen!
Kukin valitsee. Ja sitten vastaa valinnastaan ja seuraamuksista...
- Anonyymi
Totta ovat UT:ssa kaikki ennustukset, että lopunajalla tulee eksytyksiä vääriä profeettoja, harhaopettajia..
Kuten tuo Piho? Kuin halpa-arvoista näytöstä. Ja uskovat syövät noita menuja kuin parastakin herkkuateriaa....- Anonyymi
Eivät syö, muutama samanlainen hömelö voi syödä mitä tahansa valtaosa ei syö sinunkaan satuasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät syö, muutama samanlainen hömelö voi syödä mitä tahansa valtaosa ei syö sinunkaan satuasi.
Pöperönsä kullakin. Bon apetit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa?
Pihon "joulusatu" jossa näyttämön PääTähti on Piho itse, ja mukana Putin ja Sanna Marin?
Sitä ateriaa on syönyt jo 7700 katselijaa. . .
"olet mitä sytö"...
- Anonyymi
no miksi näin sanot, ootko elämääs kyllästynyt
- Anonyymi
Useimmat heittelee tänne sanoja kuin roskia.
- Anonyymi
Herran Sana Jouko Piholle 01.06.2021
Anonyymi
2021-06-01 14:34:45
Herra ilmoittaa:
Niinkuin profeetta Elia käski muinoin: 1. Kun 18:40
”Mutta Elia sanoi heille: "Ottakaa Baalin profeetat kiinni; älköön yksikään heistä pääskö pakoon."
Niin samoin Herra on ottava kiinni kaikki baalin profeetat, väärät profeetat ja ennustelijat. Kaikki, joita Herra ei itse ole kutsunut ja lähettänyt.
Ja niinkuin Herra käski palvelijaansa Gideonia: Tuom 6:25-26
”Ja sinä yönä Herra sanoi hänelle: "Ota härkä, joka isälläsi on, ja toinen seitsenvuotias härkä ja hajota Baalin alttari, joka isälläsi on, ja hakkaa maahan asera-karsikko, joka on sen vieressä.
Ja rakenna ladotuista kivistä alttari Herralle, Jumalallesi, tämän vuorenkukkulan laelle;”
Samoin, niinkuin Jumala käski hajottamaan Baalin alttarit ja aserakarsikot maahan saakka,
- Jouko Pihon tulee puhdistaa maan tasalle kaikki epäpyhät ja epäpuhtaat sanomat ja niiden alttari, joka on Jouko Pihon julkinen sivusto. Pihon sivusto on ollut hengellistä saastetta levittävä alttari.
Niin tulee Jouko Pihon poistaa pois julkisesta tarjonnasta kaikki epäjumalan profeetoiden sanomat, unet ja näyt. Täydellinen siivous on Jumalan tahto.
Jumala ei puhu (enää) Jouko Piholle suoraan, koska tämä on vihastutttanut Herran kovakorvaisuudellaan ja ylpeydellään. Jumala on ylpeitä vastaan.
Herra kehottaa tekemään täyttä totta. Psalmit:
51:8 ”Katso, totuutta sinä tahdot salatuimpaan saakka, ja sisimmässäni sinä ilmoitat minulle viisauden. ”
Herra ei arvosta ihmisten edessä tapahtuvaa selitystä. Kalkilla valkaisu on kauhistus Herralle.
Tämä kehotus ei pakota mihinkään. Piholla on vapaan valinnan mahdollisuus. Totella taikka olla tottelematta.
Jumalan päätöksiä se ei muuta.
Piholla on vielä hetkinen aikaa, jotta hän voi siivota ja puhdistaa kaiken sen arvottoman ja Jumalan tuomion alaisen tuotetasonsa. Itse. Hänen tuotteissaan on valheen käärmeen myrkkyä. - Anonyymi
Ei ole Piho korvaansa lotkauttanut. Ylpeys ei siihen anna sijaa.
Mutta sanansa on Herra toteuttava, kaiken kansan nähden. - Anonyymi
Aloituksen näyn tulkintaa; Sanalla.
Kun joku näky on koeteltu, onko se hengellinen, sielullinen vaiko demonisten valhehenkien tuotosta? S en perästä sellainen (hengellinen) näky, profetia, tms. tulee tulkita vain ja ainoastaan Raamatusta löytyvillä sanoilla, symboleilla, ilmoituksilla.
Mitään unikirjoja, tarotkortteja, kristallipalloja, kahvin poroja tai muita noituuteen kytkeytyviä ”selityksiä” ei ole lupa soveltaa.
Jos Pyhä Henki on ilmoituksen innoittaja, on täysin selvää että Pyhä Henki on se auktoriteetti, jolla oikeus selittää ja tulkita sellainen tuote. Pyhä Henki ei tuota mitään höpöjuttuja. Ei satukertomuksen jatkosatua, ihmisten korvien välistä.
Jeesus opetti: Joh 14:26, Joh 16: 13-14 Pyhä Henki?
• ”Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut. ”
• ”Minulla on vielä paljon sanottavaa teille, mutta te ette voi nyt sitä kantaa.
Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.
Hän on minut kirkastava, sillä hän ottaa minun omastani ja julistaa teille. ”
• ”Ja tietäkää ennen kaikkea se, ettei yksikään Raamatun profetia ole kenenkään omin neuvoin selitettävissä; sillä ei koskaan ole mitään profetiaa tuotu esiin ihmisen tahdosta, vaan Pyhän Hengen johtamina ihmiset ovat puhuneet sen, minkä saivat Jumalalta. ” ( 2. Piet 1:20)
Aloituksen näyn selitys Raamatun sanoilla:
1. Sammakot? Ilmestyskirja 16:13-14
• ”Ja minä näin lohikärmeen suusta ja pedon suusta ja väärän prophetan suusta lähtevän kolme rietasta henkeä, sammakkoin muotoista;
” Sillä he ovat perkeleiden henget, jotka ihmeitä tekevät ja menevät maan ja koko maanpiirin..kuningasten tykö, kokoomaan heitä sotaan suurena kaikkivaltiaan Jumalan päivänä.”
• ” Minä näin, kuinka lohikäärmeen suusta, pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähti kolme saastaista henkeä, jotka olivat sammakon näköisiä. Ne ovat pahoja henkiä, jotka tekevät ihmeitä, ja ne lähtivät kokoamaan maanpiirin kaikki kuninkaat taisteluun, joka käydään Jumalan, Kaikkivaltiaan, suurena päivänä.”
• ”Minä tulen kuin varas. Autuas se, joka valvoo ja pitää huolen vaatteistaan, ettei joutuisi häpeään, kulkemaan alasti kaikkien nähden.» ( Ilm 16:13-15 KR92)
2. Miekka? Heb 4:12-13
• ”Sillä Jumalan sana on elävä ja voimallinen ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka ja tunkee lävitse, kunnes se erottaa sielun ja hengen, nivelet sekä ytimet, ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija; eikä mikään luotu ole hänelle näkymätön, vaan kaikki on alastonta ja paljastettua hänen silmäinsä edessä, jolle meidän on tehtävä tili. ”
• ”Jumalan sana on elävä ja väkevä. Se on terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka, se iskee syvään ja viiltää halki sielun ja hengen, nivelet ja luiden ytimet, se paljastaa sisimmät aikeemme ja ajatuksemme. Jumalalta ei voi salata mitään. Kaikki, mikä on luotu, on avointa ja alastonta hänelle, jolle meidän on tehtävä tili.”
Sammakoista, miekasta; miekoista ym.:sta löytyy tekstejä Raamatusta.
Aloituksen asiaan ( näky Jouko Pihosta) on kausaalinen yhteys em:n Raamatun sanojen kanssa. - Anonyymi
Jeesuskin sen sanoi: Sydämen kyllyydestä suus puhuu? Pihon tarinoissa ei ole Jeesus keskipisteenä, ei Jumalan valtakunta. Vaan toistuvasti "maalliset, poliittiset, joka lajin sekavat unet.
Hän EI OLE Jumalan valtakunnan asialla, eikä Jeeuksen ristin tiellä.
Piho raketnaa "omaa kuningaskuntaansa" - joss hän nasistisen tason tyyliin on tietysti "kunkku"!
Milloin muka on kuultu, että hän kutsuisi ihmisiä Jumalan valtakuntaan? Jeesuksen perään? Syntejä tunnustamaan? Parannusta tekemään?
Ei, toki!
No, miksi sitten?
Eivät sellaiset asiat sisälly PIHO nimisen "kuninkaan" vallan piiriin! Hän eriseurainen (lahkonsa) toimii Pihon omalla ohjelmalla. Jossa tosin ajoittain näkyy sivulauseessa Jumalan ja Jeesuksenkin nimi. Jopa!
Mutta te Pihon lahkoon, kuningaskuntaan kuuluvat ja sitä kannattavat?
Olette täysin vapaita valitsemaan.
Mutta älkää sitten ihmetelkö, kun - jos Jeesus sanoo: " en tunne teitä..."
Matteus 7:21
" Minun lampaani kuulevat minun ääneni, ja ne seuraavat - minua" sanoi Jeesus.
Joh 10:27-29
Jeesuksen lampaiden asia ei ole fanittaa, aplodeerata eikä kuolata ihmisten, siis väärien profeettojen edessä.
Mutta niin saa tehdä, jos tahtoo.
Sitten on otettava vastuu myöös seuraamuksista. - Anonyymi
Lahkojohtajien seuraajilla voi olla onneton finaali?
- Anonyymi
Näitä profteetoja sikiää kuin sieniä sateella.
Mutta Jumalakin on hereillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103055
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172751Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3671459Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess211364- 901284
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531209- 981190
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681041Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1621025- 131942