Jouko Pihon "unet" ja Herran ilmoitus...

Anonyymi

Jouko Piho on tuottanut VALTAVAN määrän unia, näkyjä ja sanoja (joita hän väittää Jumalan hänelle puhuneen!)

Kukaan ei voi pysyä perässä Pihon tulvassa tuottaa sekavia profetioita ja sanomia! JUMALA ei ole mukana tuollaisessa touhussa.

Jumala on järjestyksen Jumala. Ei ole mikään sekavien ja sairaiden touhujen "takaaja!

Älkää eksykö hyvä ihmiset!



JoukoPihoh ttps://keskustelu.suomi24.fi/t/16937259/jouko-pihon-13-5-2021-nakema-uni-ison-huoneen-puhdistuksesta
13.05.2021 16:06
Jouko Pihon 13.5.2021 näkemä uni ison huoneen puhdistuksesta

Näin 13.5.2021 unta, että olin yksin isossa huoneessa, eräänlaisessa salissa, ja lakaisin huonetta puhtaaksi.

Kun olin tehnyt aikani työtä, huomasin, että saliin oli tullut monia muitakin siivoojia, jotka puhdistivat ahkerasti huoneen eri paikkoja.

Yhtäkkiä huomioni kiinnittyi vaatepussiin, joka oli likainen ja rikkinäinen. Ajattelin, että tuolle ei ole enää käyttöä eikä sitä voi oikein korjatakaan, vaan on parempi heittää koko pussi pois.

Ajatustani vahvisti vielä se, että huomasin pussissa liikettä. Tiesin heti hengessäni, että pussissa on näkymättömissä iso kasa käärmeitä. Tähän heräsin.

Oma tulkintani unesta on se, että likainen sali ja varsinkin vaatepussissa olevat käärmeet tarkoittavat syntistä ja vääryyttä kannattavaa Suomea, joka tarvitsee suurta puhdistusta, mikä on jo tulossa ja vahvistuu pian entisestään.
--------------------------------------------------------------------------------------



Unen selitystä:

14.05.2021 17:04

Tuntien Jouko PIhon historiikin, sen monet ilmiöt,
nousee tosiaan se johtopäätös, että...
NYT hän kompastui omiin sappaisiinsa...
- sotkeutui omiin koukkuihinsa?
Miten?

Hän on vuosikausia tuonut SUOMI 24 profetiafoorumille aina uusia ja uusia unia!

Näyttää siltä, että Herra otti miehen kiinni juuri
UNEN kautta?

Omnipotenssin tunteessa, Piho luuli, että uni kuvaisi jotakin ulkopuolista?
Suomen kansaa? Eduskuntaa? Jumalattomia? Voi sokeutta!
----------------------------------------------------------------------------------------

Mutta? Mitä sanottavaa Herralla on? Unen ohessa, lisäksi?

Jumala tähtäsi Pihon ytimeen.

Siinä sinä olet. Jouko PIho. Yksin huoneessasi. Tosiaan suuressa. Mutta yksin?
Sinä siivoat. Siinä sinun viimeinen tehtäväsi. Muuta ei ole.

Totta.

Ja mitä muuta?

Huoneessasi on kauhea rikkinäinen ja likainen säkki. Täynnä likaisia ja epäpuhtaita jätteitä. Niitä ole kerännyt kuin aarteita! Satoja, tuhansia! Sairaita ja eksyttäviä sanomia. Näkyjä ja unia, unia, unia!

Mitäs nyt teet? Sanoo Herra?

Kuka muu siivoaisi Sinun Huoneessasi olevan Jätesäkin? Ei kukaan muu kuin Sinä. Sinä vastaat. Sanoistasi. Siitä, mitä olet kerännyt!

Se on sinun lopputehtäväsi. Sinä siivoat. Siinä sinun viimeinen tehtäväsi. Muuta ei ole. Älä edes kuvittele.

Älä edes muuta ajattele, sanoo Herra! Olet ollut tottelematon, kapinallinen, ylpeä.

Enkä Minä Herra ole sinua varoittanut? Enkö ole puhutellut, kehottanut?

Sinä, uppinaiskainen ja ylpeä olet halveksinut kehottajia. Olet luullut pimeässä eksymyksessäsi, että olet yksin oikeassa.! Että muut vain ovat vainoojiasi.

Paholaisen valheet olet syönyt.

Muista se aika kun lankesit. Kun lihan mieli ja himot saivat sinut koukkuun.

Jos olet lankeemuksesi unohtanut, Minä Herra muistutan sinua!

Sinä lankesit. Haureuden henkien paulaan. Avasit sydämesi ovet.
Ja pääsivät sisälle - ne- jotka tunkivat valheita ja eksyttäviä näkyjä.

Haureuden henki on eksyttäväinen, sanoo profeetta Hoosea. Tiedät sanan?
Tunnet Sanan. Sinulta vaaditaan sen mukaan.

NYT?

On myöhäistä muuttaa mitään. Tehty mikä tehty.

Jeesuksen Kristuksen armoa ja ristin työ takaa ikuisen elämän sille joka uskoo. Mutta, muuta ei sinulla ole.

En tarvitse sinua tehtäviini, sanoo Herra.

Viimeinen tehtäväsi on siivota oma huoneesi. Muuta ei ole enää.

Et kallistanut korvaasi, kun sinua nuhtelin , sanoo Herra. Vähättelit ja pilkkasit nuhteen tuojia. Ylpeytesi sokaisi sinut. Sellainen on haureuden henki. Eksyttäväinen, sanoo profeetta Hoosea.

Sinä eksyit. Ne henget joille annoit sijan sydämessäsi.

On alku, on loppu.

Siivoa huoneesi. Toimita talosi, niinkuin sanottiin eräälle kuninkaalle, Hiskia.

En salli sinun enää eksyttävän ja saastuttavan lampaitani, sanoo Herra.

Toimita talosi.

Se on sinun viimeinen tehtäväsi.

Olet saanut useita mahdollisuuksia parannukseen, puhdistukseen. Mutta ylpeytesi ei ole antanut sijaa.

Nyt on mahdollisuudet käytetty.

11

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitähän Piho tuohon reagoi ?

      • Anonyymi

        Nuo tekstit ovat olleet Pihon tiedossa jo 2 vuotta, mutta tilanne vain pahenee,,

        Ei Piho noteeraa varoituksista, hän lienee paatunut...


    • Anonyymi

      Käärmeet pussissa? Pihon unessa?

      Piho kirjoittaa, että 13.5.2021 hänen unessaan näkyi "likainen, rikkinäinen vaatepussi.." Näin:


      "Yhtäkkiä huomioni kiinnittyi vaatepussiin, joka oli likainen ja rikkinäinen. Ajattelin, että tuolle ei ole enää käyttöä eikä sitä voi oikein korjatakaan, vaan on parempi heittää koko pussi pois.

      Ajatustani vahvisti vielä se, että huomasin pussissa liikettä. Tiesin heti hengessäni, että pussissa on näkymättömissä iso kasa käärmeitä. Tähän heräsin."

      _________________________________________________

      Mitä ne käärmeet olivat Pihon "isossa huoneessa"?

      Raamattu opettaa, että käärme kuvastaa valheita ja eksytyksiä!

      Paratiisissa paholainen lähestyi ihmisiä "käärmeen hahmossa".

      KÄÄRMEET - Pihon unessa 13.5.2021?
      --------------------------------------------------

      Hänen elämänsä ja vaikutuspiirinsä "isossa huoneessa" oli siis pussillinen käärmeitä.

      Hänen olisi pitänyt tajuta ryhtyä tekemään jotakin? Parantavaa?

      Jouko Piho on ladellut HIRVEÄN määrän valheita, valheprofetioita, valheunia, valhenäkyjä. Valheita siitä, että "Jumala sanoi, puhui".

      NYT? Herra on saanut tarpekseen Pihon valheista. Taivaan Jumala ei ole missään konsensuksessa Pihon kanssa. Hän vihaa valheita.

      Mitä tästä seuraa?

      • Anonyymi

        Sitä en tiedä, pystyykö kukaan täysin tulkitsemaan yhtäkään Pihon sivuilleen kokoamista profetioista. Hänelle on valtava joukko lähettänyt julkaistavaksi sivuilleen näkyjään ja uniaan profetaalisesti arvioitaviksi. Tämä Profetia-palsta on ollut tässä arvioinnissa oleellinen ja kaikille vapaa osallistua keskusteluun. Olen sekä hänen sivujaan että tätä keskustelupalstaa seurannut jo yli 15 vuoden ajan. Paljon on ollut erilaisia maailman tilanteita profetoivia kirjoituksia osallistujilla. Mieleeni jäi erityisesti kuvat lentokoneista ja kartat näyissa-
        Mm. nimim. Keefun profetia antoi ajatuksen että parin kolmen vuoden kuluessa tapahtuu. No, vasta vuoden -14 jälkeen alkoi todella kummia tapahtumaan mm. Ukrainan sota, pakolaisaallot, tulipalokiire homojen avioliitoille ja sitten pian koronat. Nyt sitten sota Ukrainassa kiristyy ja samoin hermot maailmalla. Räjähdysalttius ties missä ja maajäristys ennusteet.
        Nyt ei enää ennustella, vaan näyttää noi 15 vuodenkin takaiset profetiat jo normikirjoituksilta päivälehdissä mistä asiasta milloinkin on kyse.
        Kuten Keefun profetiasta tässä:
        https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/jounisnellman/kremlissa-puuhataan-kiireella-suur-venajaa-myos-suomi-mukana/

        Ja sitten varsinainen profetia 14 v sitten:
        Keefun profeetallinen kirjoitus 20.1.2008

        Jos koko skenaariota tarkastelee puhtaasti geopoliittisesta ja strategisesta näkökulmasta, niin tuo karttakuva on mitä osuvin ja järkevin.

        Ensi vuosikymmen loppuun mennessä USA ei ole enää mikään maailmanmahti, jolla olisi paljoakaan sanomista maailman asioihin, kun EU, Venäjä ja Kiina vievät ja muut vikisevät. Tällöin ei NATO:llakaan tule olemaan juuri mitään merkitystä.
        EU muodostaa sen sijaan oman armeijansa.

        Olennaista koko kuviossa on se, että kun USA:n talous ja sitä myötä sotilasmahti romahtaa, Venäjällä on ns. "Once in a Century" -tilaisuus ottaa takaisin se asema, mitä Neuvostoliitolla oli. Geopoliittisen pelin osalta Norjan ja Jäämeren öljy ja kaasu ovat tässä oleellinen tekijä. Siksi Venäjän tähtäin on Norjan rannikolla, ei Suomessa. Toki Venäjä ottaa Baltian ja Itä-Euroopan maat omaan valvontaansa, sehän on selvä, Keski-Aasiasta puhumattakaan.

        Tämä on edellytys sille, että Hesekielin 38. luvun tilanne Googin sodasta voi toteutua. Venäjän pitää ensin varmistaa läntinen sivusta, sekä asemansa Kaukasuksella ja Keski-Aasiassa. Sitten vasta alkaa päätavoitteeseen pyrkiminen: Lähi-Idän öljyn, ja sitä kautta maailman vallan haltuun ottaminen. Tämä tulee epäonnistumaan, kuten Raamattua lukiessamme ymmärrämme.

        Venäjä on sisältä heikko. Sille tulee pitkässä juoksussa käymään kuin Saksalle II Maailmansodassa. Sen heikkoudet ovat suhteellisen pieni väestö, sosiaalisen pääoman puute ja suuret etäisyydet. Kun sen laumat kuolevat Harmageddonilla, se taantuu ja joutuu vetäytymään nykyisen Euroopan puoleisen Venäjän ja Ukrainan alueelle.

        Silloin jää maailman pelilaudalle enää kaksi kovaa tekijää: EU:n johtama länsileiri ja Kiinan johtama aasialainen liitto. Näiden kahden jätin yhteenotto sitten on se rytinä, jonka keskelle Herramme tulee palatessaan, ja puhaltaa pelin poikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä en tiedä, pystyykö kukaan täysin tulkitsemaan yhtäkään Pihon sivuilleen kokoamista profetioista. Hänelle on valtava joukko lähettänyt julkaistavaksi sivuilleen näkyjään ja uniaan profetaalisesti arvioitaviksi. Tämä Profetia-palsta on ollut tässä arvioinnissa oleellinen ja kaikille vapaa osallistua keskusteluun. Olen sekä hänen sivujaan että tätä keskustelupalstaa seurannut jo yli 15 vuoden ajan. Paljon on ollut erilaisia maailman tilanteita profetoivia kirjoituksia osallistujilla. Mieleeni jäi erityisesti kuvat lentokoneista ja kartat näyissa-
        Mm. nimim. Keefun profetia antoi ajatuksen että parin kolmen vuoden kuluessa tapahtuu. No, vasta vuoden -14 jälkeen alkoi todella kummia tapahtumaan mm. Ukrainan sota, pakolaisaallot, tulipalokiire homojen avioliitoille ja sitten pian koronat. Nyt sitten sota Ukrainassa kiristyy ja samoin hermot maailmalla. Räjähdysalttius ties missä ja maajäristys ennusteet.
        Nyt ei enää ennustella, vaan näyttää noi 15 vuodenkin takaiset profetiat jo normikirjoituksilta päivälehdissä mistä asiasta milloinkin on kyse.
        Kuten Keefun profetiasta tässä:
        https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/jounisnellman/kremlissa-puuhataan-kiireella-suur-venajaa-myos-suomi-mukana/

        Ja sitten varsinainen profetia 14 v sitten:
        Keefun profeetallinen kirjoitus 20.1.2008

        Jos koko skenaariota tarkastelee puhtaasti geopoliittisesta ja strategisesta näkökulmasta, niin tuo karttakuva on mitä osuvin ja järkevin.

        Ensi vuosikymmen loppuun mennessä USA ei ole enää mikään maailmanmahti, jolla olisi paljoakaan sanomista maailman asioihin, kun EU, Venäjä ja Kiina vievät ja muut vikisevät. Tällöin ei NATO:llakaan tule olemaan juuri mitään merkitystä.
        EU muodostaa sen sijaan oman armeijansa.

        Olennaista koko kuviossa on se, että kun USA:n talous ja sitä myötä sotilasmahti romahtaa, Venäjällä on ns. "Once in a Century" -tilaisuus ottaa takaisin se asema, mitä Neuvostoliitolla oli. Geopoliittisen pelin osalta Norjan ja Jäämeren öljy ja kaasu ovat tässä oleellinen tekijä. Siksi Venäjän tähtäin on Norjan rannikolla, ei Suomessa. Toki Venäjä ottaa Baltian ja Itä-Euroopan maat omaan valvontaansa, sehän on selvä, Keski-Aasiasta puhumattakaan.

        Tämä on edellytys sille, että Hesekielin 38. luvun tilanne Googin sodasta voi toteutua. Venäjän pitää ensin varmistaa läntinen sivusta, sekä asemansa Kaukasuksella ja Keski-Aasiassa. Sitten vasta alkaa päätavoitteeseen pyrkiminen: Lähi-Idän öljyn, ja sitä kautta maailman vallan haltuun ottaminen. Tämä tulee epäonnistumaan, kuten Raamattua lukiessamme ymmärrämme.

        Venäjä on sisältä heikko. Sille tulee pitkässä juoksussa käymään kuin Saksalle II Maailmansodassa. Sen heikkoudet ovat suhteellisen pieni väestö, sosiaalisen pääoman puute ja suuret etäisyydet. Kun sen laumat kuolevat Harmageddonilla, se taantuu ja joutuu vetäytymään nykyisen Euroopan puoleisen Venäjän ja Ukrainan alueelle.

        Silloin jää maailman pelilaudalle enää kaksi kovaa tekijää: EU:n johtama länsileiri ja Kiinan johtama aasialainen liitto. Näiden kahden jätin yhteenotto sitten on se rytinä, jonka keskelle Herramme tulee palatessaan, ja puhaltaa pelin poikki.

        Jatkuu Pihon sivustolta:
        Esko Pusan profetia 6.10.1994

        Voi sinua Suomi! Näinkö lyhyen ajan sinä tahdoit säilyttää vapautesi, jonka olin sinulle antanut ja jota olin varjellut
        omieni esirukousten tähden. Nyt sinäkin tahdot kuninkaan päättämään puolestasi niin kuin omaisuuskansani aikoinaan, koska muillakin kansoilla oli kuningas. Kuten minä en kelvannut kansani Kuninkaaksi silloin, en Minä ole kelvannut
        sinunkaan Kuninkaaksesi, Suomi. Eikö Sanani selvästi sano, ettette voi palvella kahta herraa: Jumalaa ja mammonaa. Mammonan te olette valinneet. Sen orjiksi te nyt joudutte. Ette enää päätä itse kohtaloistanne. Olette sen orjia, jota olette valinneet palvella. Hyvin pian te sen näette ja ymmärrätte. Suurempi kuin kansan synti, on niiden synti, jotka
        ovat saaneet teidät lankeamaan. Parempi olisi sille, joka viekoittelee yhden Minun vähimmistäni, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet heitettäisiin meren syvyyksiin.

        Niinpä ne, jotka ovat suurimman synnin tehneet houkutellessaan teidät luopumuksen tielle, joutuvat itse ensin turmioon. Heidän valtansa ja varallisuutensa otetaan heiltä ensin pois. Ensiksi he joutuvat velkojiensa orjiksi. Halpana he ovat
        Minut pitäneet. Niinpä Minä olen heitä halpana pitävä. Niin pitää myös pian katuva kansa.

        Ristilippunne te alistatte tähtijumalanne alaisuuteen. Niin lankesivat myös israelilaiset aikanaan palvomaan kaikkea
        taivaan joukkoa, vaikka Minä olin heitä profeettojeni Mooseksen, Aamoksen, Hoosean ja Jeremian kautta siitä
        varoittanut. Enkö antanut ristini merkkiä Konstantinukselle luvaten: "Tässä merkissä olet voittava". Nyt olette tahtoneet luopua turvaamasta yksin ristini merkkiin lipussanne itsenäisyytenne turvana. Pian näette, kuinka taivaan joukko kuineen ja tähtineen voi teitä suojella. Kauan Minä tahdoin teitä koetella armahtaakseni teitä, Suomen kansa. Nähdäkseni ketä
        te lopulta tahdotte palvella annoin valheen hengen mennä päättäjiinne, jopa osaan omistani. Nyt olen valintanne nähnyt. Olette oman tienne valinneet. Se tie on teidät vaivaan vievä. Vastustajani kyllä lyhyen ajan lahjoo seuraajiaan, mutta pian se itsekin on menettävä valtansa. Samoin käy tämän maailman mammonalle. Roskaksi se on muuttuva. Reikäiseksi muuttuvat kukkaronne, arvottomaksi omaisuutenne.

        Miksikö näin? Siksi, että tahdon vielä omiani armahtaa. Niistä, jotka eivät ole polviaan mammonalle notkistaneet, Minä pidän huolen niin kuin taivaan linnuista ja kedon kukkasista. Ahdistusten kautta myös muut katuvat saavat tulla Minun turviini. Älä pelkää sinä piskuinen lauma! Minä olen teidän turvananne, Minä, ikiaikojen Jumala. Älkää säikähtäkö sitä,
        mitä pian tapahtuu. Kaikki on jo edeltä kerrottu Sanassani.

        Pian näitten päivien jälkeen tulee Hän, jota kaikki sukukunnat luomisesta alkaen ovat odottaneet: Minun rakas Poikani, teidän Herranne ja Messiaanne. Siksi älkää peljätkö, vaan nostakaa päänne. Hänen edellään Minä lähetän teille Puolustajanne Pyhän Hengen voimallisempana kuin olette koskaan ennen kokeneet. Suurimmat tunnustekoni tulen tekemään tulevina päivinä palvelijoitteni kautta, että pois poikenneista ja pakanoista mahdollisimman moni vielä kääntyisi ja antaisi pelastaa itsensä. Valvokaa, sillä aika on paha. Se on myös lyhyt.

        Muistiin kirjasi
        Esko Pusa
        0400-608682


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuu Pihon sivustolta:
        Esko Pusan profetia 6.10.1994

        Voi sinua Suomi! Näinkö lyhyen ajan sinä tahdoit säilyttää vapautesi, jonka olin sinulle antanut ja jota olin varjellut
        omieni esirukousten tähden. Nyt sinäkin tahdot kuninkaan päättämään puolestasi niin kuin omaisuuskansani aikoinaan, koska muillakin kansoilla oli kuningas. Kuten minä en kelvannut kansani Kuninkaaksi silloin, en Minä ole kelvannut
        sinunkaan Kuninkaaksesi, Suomi. Eikö Sanani selvästi sano, ettette voi palvella kahta herraa: Jumalaa ja mammonaa. Mammonan te olette valinneet. Sen orjiksi te nyt joudutte. Ette enää päätä itse kohtaloistanne. Olette sen orjia, jota olette valinneet palvella. Hyvin pian te sen näette ja ymmärrätte. Suurempi kuin kansan synti, on niiden synti, jotka
        ovat saaneet teidät lankeamaan. Parempi olisi sille, joka viekoittelee yhden Minun vähimmistäni, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet heitettäisiin meren syvyyksiin.

        Niinpä ne, jotka ovat suurimman synnin tehneet houkutellessaan teidät luopumuksen tielle, joutuvat itse ensin turmioon. Heidän valtansa ja varallisuutensa otetaan heiltä ensin pois. Ensiksi he joutuvat velkojiensa orjiksi. Halpana he ovat
        Minut pitäneet. Niinpä Minä olen heitä halpana pitävä. Niin pitää myös pian katuva kansa.

        Ristilippunne te alistatte tähtijumalanne alaisuuteen. Niin lankesivat myös israelilaiset aikanaan palvomaan kaikkea
        taivaan joukkoa, vaikka Minä olin heitä profeettojeni Mooseksen, Aamoksen, Hoosean ja Jeremian kautta siitä
        varoittanut. Enkö antanut ristini merkkiä Konstantinukselle luvaten: "Tässä merkissä olet voittava". Nyt olette tahtoneet luopua turvaamasta yksin ristini merkkiin lipussanne itsenäisyytenne turvana. Pian näette, kuinka taivaan joukko kuineen ja tähtineen voi teitä suojella. Kauan Minä tahdoin teitä koetella armahtaakseni teitä, Suomen kansa. Nähdäkseni ketä
        te lopulta tahdotte palvella annoin valheen hengen mennä päättäjiinne, jopa osaan omistani. Nyt olen valintanne nähnyt. Olette oman tienne valinneet. Se tie on teidät vaivaan vievä. Vastustajani kyllä lyhyen ajan lahjoo seuraajiaan, mutta pian se itsekin on menettävä valtansa. Samoin käy tämän maailman mammonalle. Roskaksi se on muuttuva. Reikäiseksi muuttuvat kukkaronne, arvottomaksi omaisuutenne.

        Miksikö näin? Siksi, että tahdon vielä omiani armahtaa. Niistä, jotka eivät ole polviaan mammonalle notkistaneet, Minä pidän huolen niin kuin taivaan linnuista ja kedon kukkasista. Ahdistusten kautta myös muut katuvat saavat tulla Minun turviini. Älä pelkää sinä piskuinen lauma! Minä olen teidän turvananne, Minä, ikiaikojen Jumala. Älkää säikähtäkö sitä,
        mitä pian tapahtuu. Kaikki on jo edeltä kerrottu Sanassani.

        Pian näitten päivien jälkeen tulee Hän, jota kaikki sukukunnat luomisesta alkaen ovat odottaneet: Minun rakas Poikani, teidän Herranne ja Messiaanne. Siksi älkää peljätkö, vaan nostakaa päänne. Hänen edellään Minä lähetän teille Puolustajanne Pyhän Hengen voimallisempana kuin olette koskaan ennen kokeneet. Suurimmat tunnustekoni tulen tekemään tulevina päivinä palvelijoitteni kautta, että pois poikenneista ja pakanoista mahdollisimman moni vielä kääntyisi ja antaisi pelastaa itsensä. Valvokaa, sillä aika on paha. Se on myös lyhyt.

        Muistiin kirjasi
        Esko Pusa
        0400-608682

        Ja edelleen Pihon sivustolta....

        Mitä aikaa elämme vanhojen kirjoitusten mukaan?

        Eenokin kirjassa (32:3) sanotaan, että “nykyinen maailma eli aikakausi kestää 7 päivää, joista kukin on 1000
        vuotta. Seitsemäs on tuleva 1000-vuotinen lepopäivä, jota seuraa iankaikkinen kahdeksas päivä.”

        Laktantius, keisari Konstantinuksen kotiopettaja hänen lapsuudessaan (300-luvulla): “Tietäkööt kaikki filosofit,
        että 6000 vuotta ei ole vielä lopussa, mutta kun tämä luku saavutetaan, niin kaikki päättyy, Jeesus tulee ja
        Jumalan valtakunta perustetaan maan päälle.” (Laktantius Jumalallisten intuitionsa kirjassa luvussa 14).

        Barnabas n. 70 vuotta Jeesuksen kuoleman jälkeen: “Niin kuin oli 2000 vuotta Aadamista Aabrahamiin ja jälleen
        2000 vuotta Aabrahamista Kristukseen, niin on oleva 2000 vuotta kristillisen seurakunnan aikaa ja sitten alkaa
        seitsemäs vuosituhat, joka on tuhatvuotinen valtakunta maan päällä.”

        Juutalaisten Talmudissa:

        Tanna Debe Eliahu: “Maailma nykyisellään pysyy 6000 vuotta, 2000 ensimmäistä vuotta oli autuuden aikaa,
        ei Tooraa Aadamista Aabrahamiin. Sitten 2000 vuoden aikana Toora menestyi ja eli hyvin ja ihmiset lukivat Jumalan salaisuuksia.

        Seuraavat 2000 vuotta olisivat pitäneet olla Messiaan aikaa, mutta Hän ei tullut, koska me Hänen kansansa
        olimme niin syntisiä.”

        Kirkkoisä Irenaeus noin v. 150: “Herran päivä kestää tuhat vuotta, kuudessa päivässä kaikki mikä luotiin,
        valmistettiin ja siksi on ilmeistä, että tämä Herran päivä, tämä tuhat vuotta maan päällä Herran hallitusta
        alkaa silloin, kun ihmiset tulevat kuudennen vuosituhannen loppuun.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja edelleen Pihon sivustolta....

        Mitä aikaa elämme vanhojen kirjoitusten mukaan?

        Eenokin kirjassa (32:3) sanotaan, että “nykyinen maailma eli aikakausi kestää 7 päivää, joista kukin on 1000
        vuotta. Seitsemäs on tuleva 1000-vuotinen lepopäivä, jota seuraa iankaikkinen kahdeksas päivä.”

        Laktantius, keisari Konstantinuksen kotiopettaja hänen lapsuudessaan (300-luvulla): “Tietäkööt kaikki filosofit,
        että 6000 vuotta ei ole vielä lopussa, mutta kun tämä luku saavutetaan, niin kaikki päättyy, Jeesus tulee ja
        Jumalan valtakunta perustetaan maan päälle.” (Laktantius Jumalallisten intuitionsa kirjassa luvussa 14).

        Barnabas n. 70 vuotta Jeesuksen kuoleman jälkeen: “Niin kuin oli 2000 vuotta Aadamista Aabrahamiin ja jälleen
        2000 vuotta Aabrahamista Kristukseen, niin on oleva 2000 vuotta kristillisen seurakunnan aikaa ja sitten alkaa
        seitsemäs vuosituhat, joka on tuhatvuotinen valtakunta maan päällä.”

        Juutalaisten Talmudissa:

        Tanna Debe Eliahu: “Maailma nykyisellään pysyy 6000 vuotta, 2000 ensimmäistä vuotta oli autuuden aikaa,
        ei Tooraa Aadamista Aabrahamiin. Sitten 2000 vuoden aikana Toora menestyi ja eli hyvin ja ihmiset lukivat Jumalan salaisuuksia.

        Seuraavat 2000 vuotta olisivat pitäneet olla Messiaan aikaa, mutta Hän ei tullut, koska me Hänen kansansa
        olimme niin syntisiä.”

        Kirkkoisä Irenaeus noin v. 150: “Herran päivä kestää tuhat vuotta, kuudessa päivässä kaikki mikä luotiin,
        valmistettiin ja siksi on ilmeistä, että tämä Herran päivä, tämä tuhat vuotta maan päällä Herran hallitusta
        alkaa silloin, kun ihmiset tulevat kuudennen vuosituhannen loppuun.”

        Vielä Pihon sivusto....
        Erkki Kauppisen sanoma 10.8.1998
        Uskovat, muuttakaa maalle asumaan, perehtykää maatalouteen, varautukaa majoittamaan mahdollisimman
        paljon ihmisiä. Älkää muuttako suurten siltojen taakse.

        Ja tämä alla oleva on erikoisin profetuaalisesti. Vaikka emme uskoisi, että olisi 1400-luvulta, on jo vuoden 1943 profetiaksikin erikoisen osuva tähän nimenoman tänäpäivänä, kun maailma medioineen muuttui yhtäkkiä niin ylösalaisin, että totuus muutetaan valheeksi Raamatun Sana ml:n ja mielikuvitusideatarjonta on muutettu ainoaksi totuudeksi. Propaganda on ennennäkemätöntä .
        Äiti Shiptonin profetia 1400-luvulla

        Kopioitu: Kristillinen Työkansa 1943

        Esipuhe (lyhennetty)

        Äiti Shipton syntyi 1400-luvulla Englannissa. Siis yli 500 vuotta sitten. Hän kuoli Clifton Yorkshiressä vuonna 1449.

        Äiti Shiptonin ennustus on laadittu runomittaan ja painettu ensi kerran jo 1641. Ruotsissa on viimeinen painosta
        tullut ennustus päivätty vuonna 1937, josta alla oleva ennustus on suomennettu runopukuisena, jona se
        alkuperäisenä on ollutkin.

        _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

        Tulevia asioita nyt kerron teille,

        laulun muodossa sen ilmaisen.

        Viimeinen on aika silloin, kun

        maailma on sellainen,

        joksi sen nyt kuvaan teille

        laulussani lyhyeen vain.

        Miestä matkii silloin nainen,

        hän kulkee usein housuissa.

        Tukkansakin leikkaa vainen

        Vaikk kauneutensa ompi se.

        Hän lapsen oloa ei sietää tahdo,

        Sitt vaivaa ei ota itselleen.

        Ilman lasta hän tahtoo olla,

        ja vapaana aina mennä – tulla.

        Kissa ja koira, nuo kyllä riittää,

        nuorassa niitä kun taluttaa saa.

        Vapautta ne eivät riistä,

        vaivaa niistä ei konsanaan.

        Ratsastaa tahtoo myöskin nainen

        Vaikk ei sovi se hänelle.

        Noita-ämmille se vain kuuluu,

        luutavarsilla ratsastaa.

        Rakkaus, tuo pyhä ja kallis,

        se kuoleepi melkein kokonaan.

        Aviossa ei pysy silloin

        mies, ei nainen, kumpikaan.

        Ei elä miehetkään kunnolla silloin

        elävät melkein kuin porsaat vain.

        Vaunut myös ilman hevosia kulkee,

        onnettomuudet ne täyttävät maan.

        Vesipä se ihmeitä aikaan saapi (höyry),

        kulkemisen helpoksi valmistaa.

        Puiden juurille kasaantuu kultaa,

        kukapa tuotakaan uskoa voi?

        Mutt ylösalaisin on silloin kaikki,

        elämä melkeinpä nurinpäin.

        Mennäänpä läpi esteiden vain,

        vaikka ei muulia ei hevosta näy.

        Ilmojen kautta ajatuskin lentää,

        silmänräpäys siihen vain tarvitaan.

        Vesienkin alla on ihmisten tie,

        puhuvat, nukkuvat, kulkevat siellä.

        Ihminen lentää myös ilmassa,

        niin kuin lintunen on lennossa.

        Niin hän kirjavana siellä liitää,

        mustana, valkeana, vihreänä.

        Mies ihmeellinen myös ilmestyy,

        profeetat sen ennustavat.

        Hän nousee, toimii, vaikuttaa,

        ja lopuks hänkin häipyy.

        Tuhat yhdeksänsataakakskymmentä

        ja kuus, silloin on käänne suuri maailmassa.

        Sotia suuria silloin hankitaan,

        julmat aseet myöskin suunnitellaan.

        Merkillistä kyllä, kuvat saapi elonsa,

        ne liikkuvat, kulkevat, jopa puhuvat.

        Veneet uivat veden alla myöskin

        niin kuin kalojen on tapana.

        Ihminen on silloin ilman herra,

        hän lentää kuuhun haluaa.

        Mutt ihmiskunta hukkuu vereen,

        sodat julmat sen aikaan saa.

        Kauhu ja pelko valtaa silloin,

        jokainen kysyy, loppuuko milloin?

        Vuorenkoloihin mennään pakoon,

        metsiin, vuoriin ja piilopaikkoihin.

        Huoneet kevyesti tehdään myöskin,

        ne hetkessä usein murskataan.

        Turvaa ei silloin ole juur missään,

        kun myllerrys täyttää maailman.

        Ihmismeret ja kansanjoukot

        kun kulkevat raivoten eteenpäin.

        Niin pasuunaa soittaa enkeli silloin,

        Gabriel-enkeli sen tehdä saa.

        Uusi maailma nyt alun saapi,

        ja uusi taivas myös.

        Näin kuuluu viesti varma silloin:

        – Ja vanha maailma pois katoaa.

        Toteutunut suurimmalta osin. Loppu tulee myös toteutumaan. Miksi ei, koska alkukin


    • Anonyymi

      Surettaa tuo pihon hullutus....

    • Anonyymi

      No, joskus tarvitaan ikäviä esimerkkejä?

      • Anonyymi

        Ikävintä esimerkkiä on aina sodat ja luonnon mullistukset. Kuten Raamatussa on luettavissa,
        Jumala on aina rakkeudellisesti ihmisiä varoittanut profeettojen kautta, että ihmiset ajoissa kääntyisiviät väärältä eli synnin tieltään pois . Että pyytäisivät apua ainoastaan Jumalalta, joka voi hädässä auttaa jokaista , joka on Hänelle kuuliainen. Tällaisista varoitusprofeetoista ei synnin tietä rakastavat kulkijat pitäneet, kuten ei nykyisinkään.

        Äiti Siphtonin profetia menossa loppuhuipentumaan ja toteutunut jo näkyvästi paljon täällä profetia-palstan kannanotoissa myös. Ei siedetä lukea Pihon kokoamia profetioita, koska ne toteutuvat nyt koko ajan, mitä sieltä yli 10 v sitten luettiin. Ovat osaltaan tunnettujen profeettojen ja sitten yksittäisten ihmisten sinne lähettämiä.
        Kokonaisvaltaisesti "sivistynyt väestö" nyt haluaakin , kuten profetiassa on, että

        "Mutt ylösalaisin on silloin kaikki,

        elämä melkeinpä nurinpäin.

        Mennäänpä läpi esteiden vain,

        vaikka ei muulia ei hevosta näy."

        Ihmiset ovat aina ymmärtäneet , mitä tarkoittaa sana PROFETIA, mutta sekin ymmärrys on nuorelta kansanosaltamme hämärtynyt, koska ateismin järkyttävälle levittämiselle annettiin ensin pikkusormi. Nyt okkultismia viljellään heille ja siihen sekoitetaan Raamatun Sanat, jotta sitä ei tunnettaisi. Netti vie evankeliumin pakanoille maan ääriin, mutta juuri siksi on mammonavaltiaalla tulipalokiire ylösalaisinlaittoineen.


    • Anonyymi

      Pihon huuhaa-tuotanto jatkuu! Lapselliset tyypit antavat naruttaa itseään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1441
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      940
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe