laillisesti tämä maa ei kuulu lain rikkojille ne laitetaan hirteen koko porukka
Lesta poikien jahtaaminen ja teloittaminen kadulla
7
108
Vastaukset
- Anonyymi
Hoitokokoukset on tähänkin syypää, vl-ihmisistä tullut epärehellisiä.
- Anonyymi
jumalaton perkele jonka ne otti liikkeeseen ja nyt se on vallitseva valtauskonto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jumalaton perkele jonka ne otti liikkeeseen ja nyt se on vallitseva valtauskonto
Jos näissä tuypeissä ei ole henkeä ne kuihtuu kuin käärme alkaako ne yksimään kun laiton henki ei pääse riehumaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos näissä tuypeissä ei ole henkeä ne kuihtuu kuin käärme alkaako ne yksimään kun laiton henki ei pääse riehumaan
On tavannut näitä laittomia niitä istuu busseissa kaupoissa toreilla kun hengessä taistelee vastaan tulee hirveä yskän puuska eli periaatteessa liha möykkyjä jotka toimii viettien varassa ja kiima jota ne käärmeen kielellä haistelee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tavannut näitä laittomia niitä istuu busseissa kaupoissa toreilla kun hengessä taistelee vastaan tulee hirveä yskän puuska eli periaatteessa liha möykkyjä jotka toimii viettien varassa ja kiima jota ne käärmeen kielellä haistelee
Kuusikymmentä vanhurskasta, jotka ovat valmistautuneet tähän hetkeen, kuulevat. He vyöttäytyvät Jumalan rintakilpeen ja he juoksevat Jerusalemiin ja taistelevat häpeämättömän kanssa sanoen: "Kaikki vallat, joita profeetat ovat alusta lähtien tehneet, sinä olet tehnyt. Mutta sinä et kykene herättämään kuolleita, koska sinulla ei ole valtaa antaa elämää. Siitä me olemme tienneet, että sinä olet laittomuuden poika." Hän kuulee ja hän suuttuu ja käskee sytyttämään alttareille tulen. Vanhurskaat sidotaan, heidän nostetaan ylös ja poltetaan.
Ja tuona päivänä monien sydämet ymmärtävät ja he pakenevat hänen luotaan sanoen: "Tämä ei ole Kristus. Kristus ei tapa vanhurskaita. Hän ei vainoa niin että hän etsisi heitä, vaan hän taivuttelee heidät merkeillä ja ihmeillä."
Tuona päivänä Kristus säälii niitä, jotka ovat Hänen omiaan. Hän lähettää taivaasta 64000 enkeliä, jokaisella niistä kuusi siipeä. Ääni liikuttaa taivasta ja maata, kun he ylistävät ja kiittävät. Nyt ne, joiden otsan ylle on kirjoitettu Kristuksen nimi ja joiden käden yllä on sinetti, sekä pienet että suuret otetaan ylös heidän siipiensä ylle ja nostetaan ylös ennen vihaa. Sitten Gabriel ja Uriel tulevat valopylväiksi johdattaen heidät pyhään maahan. Heille suodaan syödä elämän puusta. He pukeutuvat valkeisiin vaatteisiin ja enkelit vartioivat heitä. He eivät janoa eikä laittomuuden poika kykene hallitsemaan heitä.
Ja tuona päivänä maa muuttuu, aurinko pimenee ja rauha poistetaan maasta. Linnut putoavat maahan kuolleina. Maa on kuiva, meren vedet kuivuvat. Synnintekijät valittavat maan päällä sanoen: "Mitä sinä olet tehnyt meille, oi laittomuuden poika, sanoessasi ’minä olen kristus’, kun olet paholainen? Sinä et kykene pelastamaan itseäsi niin, että pelastaisit meidät. Sinä teit merkkejä läsnäolossamme kunnes erotit meidät Kristukesta, joka loi meidät. Voi meitä, kun kuuntelimme sinua! Katso, nyt me kuolemme nälänhädässä. Missä nyt on jälki vanhurskaasta, me tahdomme palvoa häntä, tai missä on se, joka opettaa meitä ja me rukoilemme häntä? Nyt meidät tuhotaan vihalla, koska me emme ole totelleet Jumalaa. Me menimme meren syvyyksiin emmekä löytäneet vettä. Me kaivoimme jokia ja papyrusruokoja emmekä löytäneet vettä."
Sitten tuona päivänä häpeämätön itkee sanoen: "Voi minua, koska minun aikani on ohittanut minut, kun olin sanomassa ettei minun aikani ohita minua. Minun vuoteni tulivat kuukausiksi ja minun päiväni ovat mennyttä, niin kuin tomu, joka katoaa. Siksi minä nyt menehdyn yhdessä teidän kanssanne. Siksi, juoskaa erämaahan. Ottakaa kiinni varkaat ja tappakaa heidät. Tuokaa pyhät, sillä heidän tähtensä maa tuottaa hedelmää. Heidän tähtensä aurinko loistaa maan päällä. Heidän tähtensä kastee tulee maan ylle." Synnintekijät itkevät sanoen: "Sinä teit meidät vihamielisiksi jumalalle. Jos kykenet, nouse ja vainoa heitä." Sitten hän ottaa tuliset siipensä ja lentää pyhien perään. Hän taistelee jälleen heidän kanssaan. Enkelit kuulevat ja tulevat alas, he taistelevat hänen kanssaan monien miekkojen taistelua.
Tuona päivänä tapahtuu, että Herra kuulee ja käskee taivasta ja maata suurella vihalla, ja niistä lähtee tuli. Tuli peittää maan 72 kyynärän korkeudelle. Se kuluttaa yhdessä synnintekijät ja paholaiset kuin sänkipellon, oikealla tuomiolla.
Tuona päivänä vuoret ja maa puhuvat. Ohitustiet puhuvat toisilleen sanoen: "Oletko kuullut tänään sellaisen kävelevän ihmisen äänen, joka ei ole tullut Jumalan Pojan tuomiolle?" Jokaisen synnit seisovat häntä vastaan siinä paikassa, missä ne tehtiin, olivatpa ne päivän tai yön syntejä. Ne, jotka kuuluvat vanhurskaisiin, näkevät synnintekijät ja ne, jotka vainosivat heitä ja ne, jotka ojensivat heidät kuolemalle kidutuksissa. Sitten synnintekijät kidutettaessa näkevät vanhurskaiden paikan. Noina päivinä se, mitä vanhurskaat pyytävät, annetaan heille moninkertaisesti ja näin armo tapahtuu.
Tuona päivänä Herra tuomitsee taivaan ja maan. Hän tuomitsee ne, jotka rikkoivat taivaassa ja ne, jotka tekivät niin maan päällä. Hän tuomitsee kansojen paimenet. Hän kysyy lammaslaumoista ja ne annetaan Hänelle, eikä niissä ole petosta. Näiden jälkeen Elia ja Eenok tulevat alas. He poistavat maailman lihan ja saavat hengellisen ruumiin. He ajavat takaa laittomuuden poikaa ja tappavat hänet, sillä hän ei kykene puhumaan. Tuona päivänä hän hajoaa heidän läsnäolossaan kuin jää, joka hajoaa tulesta. Hän menehtyy kuin käärme, jossa ei ole henkeä. He sanovat hänelle: "Sinun aikasi on mennyttä. Siksi nyt, sinä ja ne, jotka uskovat sinuun, te menehdytte". Heidät heitetään syvyyden pohjalle ja se suljetaan heitä varten
- Anonyymi
Nää hyväksikäytetty lapset pittää saa a terapiaan ja hoitoon .
- Anonyymi
joo
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005027513- 2302630
- 262571
- 1601897
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357- 761173
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145