Sovimme paastokilpailusta tuassa aijenminsa ja nyt on tullut mieleen että tulee humijoija joitakin juttuja.
1. Onko niin että vesipaastosta on kysymys eli paaaston alettua suusta menee alas vain vettä? Se kelpaa minulle , mutt JOS haluvat juuva jotain kaloritonta tao lähes kaloritonta muuta juomaa niin se sopii ja silloin minäkin teen ehkä samoin esim. sunppia mustana ja tai hartvallin kaloritonta laitjahvaa. Lähtökohtana on on pelkkä vesipaasto. Jos tämä ei käy sulle niin kerro poikkeamallisuujet niin teen itse vastavat helpotukset omaan paastollisuuteeni jos haluvan. Muistutan 2rkl omenaviinietikkaa ja n.0,5-0,7 tl rukasootaa sekoittamaan lasilliseen vettä ja tämän lasillisen tyhjentämisen jälkeen oma pastollisuuteni alkaa alkamalla alkamallisuuvessa alkaloitumaan.
2. Paaston voittaa se joka saa paastottua vähintään 13 vrk, koska se olillisi mun uusi ennätyyksellisyyteni, jota lähjen minimissään tavoittelemaan. Nykyinen 12vrk. enkka pelkäs vees.Jos esim. paastoan 6vrk ja sinä 7vrk niin se on silloin tasapeli eli maaliviivan ylitys tarkoittaa voittoa.kummallekin.eikä vähenmän aikaa
paastonnut ole hävinnyt toiselle.
Jeesus on mun Herra.
https://www.youtube.com/watch?v=1aIyZnFbOu0
3. Paaston voi aloittaa silloin kuin itse valitsee ajankohtan. Meidän ei tarvitse alkaa samaan aikaan paastokisaa. Heti kun paaston katkaisee jollakin tavoin vahinkossa tai tahallaan heikkouttaan ja säälittävyyttään periksiantavuujessa niin siinä sitten kävi huonosti ja jalo paastotaistelu loppuu siihen. Aika tulee katsoa yletekstitv:n sivulta sekunnillleen esim. 12:12:14, joka alkaa siitä hetkestä kun olet tyhjentänyt suullisuutesi kaikesta ruuvasta viimeisen kertan.
4. Voinme aloittaa paastollisen myös samaan aikaa tai ainakin lähes samaan aikaan. Kummallakin tulee olla tarkka aloitusaikansa sekunnillisesti.
Minullisella on jonkin verrallisesti ruokaa jääkaapissa, mutta ei kovin paljollisesti. Pystyn aloittamaan paastollisuujen tämän vuojen puolella. Arvijolta ylihuomenna, ehkä jo huomennallisena.
Jeesus on kertakaikkisesti uhratu meitän jokaisen syntijen anteeksisaannillisuujen ja pelastuksen puolesta ehtenme heleveetiin joutuisi ikuisillisiksi ajoillisiksi, se olisi aivan kammottavaa ja hirivittävää, se olisi katastroohveista pahillisin, Hänen yhtellä ainojalla uhrilla.
Jännittää vähän.Huomenna jännittää enemän, syvän silloina hakkaa vauhkollisena varmaannii. Kaksi viikkoa vesipaastoa. Voi olla etten onistu paastollisoitumaan etes 4vrk, tai sitten pystyn. Ilmoitan hetimiten kun paastoni päätyy loppumallisoitumaan.
Selef Urge
Paastokilpailumme säännöt
9
119
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla oli aluksi tarkoitus laittaa tuohoon vesipaastotavoiteminmiksi 6 vrk, mutta päätinkin että 14vrk olkoon minimi eli jos kunpikin paastoaa samasääntöisellisesti 14 vrk niin se on silloin tasapelillisyys vaikka toinen paastoaisikin vaikka 30vrk ja toinen 14vrk.
Selef Urge - Anonyymi
Herra Jeesus paastosi 40 päivää.
Jyrki - Anonyymi
Kun paastoatte, menkää pimeää kellariin ja olkaa hiiren hiljaa.
ja sittten pese kasvosi kun tulet ihmisten ilmoille.
t: aito fariseus. Hei!säännöt sopii mulle! Ehdotit ennen joulua 2.-4.1 aloitukseksi.aloitan 3.1.perrjantaina.
Hyvä kun sanoit ton että voi juoda jotain. Haluaisin biotta paastomehua yks tai kaksi pulloa. Riippuu kauan paasto kestää.- Anonyymi
Paastoaminen liittyi Israelin kansan 40 vuotiseen erämaavaellukseen selviytymiskeinona ja sen matkan muistelemiseen.
Ei se liity länsimaiseen kulttuuriin.Kyllä se uskovien kulttuuriin liittyy.raamatussa oli jossain kohtaa raamatun neuvo kiperään tilanteeseen, kuin että:"tämä laji ei lähde muulla kuin rukouksella ja paastolla."
On siis Jumalan tahto paastota.
- Anonyymi
Voi Selef Urge sinua !
Milloin tämä asia viimein menee perille:
1 "Kavahtakaa, ettette harjoita vanhurskauttanne ihmisten nähden, että he teitä katselisivat; muutoin ette saa palkkaa Isältänne, joka on taivaissa.
2 Sentähden, kun annat almuja, älä soitata torvea edelläsi, niinkuin ulkokullatut tekevät synagoogissa ja kaduilla saadakseen ylistystä ihmisiltä. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa.
16 Ja kun paastoatte, älkää olko synkännäköisiä niinkuin ulkokullatut; sillä he tekevät kasvonsa surkeiksi, että ihmiset näkisivät heidän paastoavan.
Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa.
17 Vaan kun sinä paastoat, niin voitele pääsi ja pese kasvosi,
18 etteivät paastoamistasi näkisi ihmiset, vaan sinun Isäsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.
Paastoamisen ydin tarkoitus on lihan / lihallisuuden vaikutuksen vähentäminen, ei lisääminen, joka on siis ulkokultaisuuden ydin asia.
Eli tuollainen "paastoaminen" vain paisuttaa "lihaa" ja lisää lihallisuutta / ylpeyttä ja paisuneisuutta.
Tällä sinä kaikkien edessä ylpeänä ja ylpistellen pullistelet lihallisuudessasi !
Vaikka sinun tulisi hävetä tuollaista toimintaasi ja tehdä siitä parannusta ns. "säkissä ja tuhkassa" !
Etkö sinä hyvä ihminen tajua edes näitä Hengellisyyden perus asioita vieläkään ? - Anonyymi
Selef Urge on palannut joululomalta. Mitä tuo nicki muuten suomeksi tarkoittaa?
Yp: en ole, enkä vaikuta botilta. Mitä te pelleilette?- Anonyymi
Tälläistä löytyi:
Selef
Joktanin toisena mainittu poika; kantaisä, joka perusti yhden ensimmäisistä vedenpaisumuksen jälkeisistä suvuista (1Mo 10:26; 1Ai 1:20).
Urge
Käännös
Verbit
1. suostutella
2. painostaa
3. kehottaa
4. kannustaa
5. raivostuttaa
6. kiirehtiä
7. ajaa
8. vaatia
9. patistaa
10. manata
Substantiivit
11. halu
12. hinku
13. vietti
Muut/tuntemattomat
14. yllyttää
15. penätä
16. kiihkeä halu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103055
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172761Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3671459Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess211374- 901284
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531209- 981190
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681051Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1621035- 131942