Voiko kurkkukipu tavallisesti kestää useita päiviä sietämättömän kovana? Koko ajan sattuu niellessä mutta iltaisin ja öisin tekis mieli alkaa itkemään jos se auttaisi. Edes kipulääke ei kunnolla tai tarpeeksi kauaa auta. Nyt neljäs päivä menossa.
Kurkkukipu?
3
75
Vastaukset
- Anonyymi
Viikonkin kestää . Mul oli huonot hampaat niin kurkkukipua ei ole vuosiin eli ei sen jälkeen kun loputkin hampaat poistettiin .
- Anonyymi
Koronassa kurkkukipu oli todella voimakasta, kun sairastin sen pari vuotta sitten.
- Anonyymi
Minulla oli usein kurkku kipeänä siinä kolmen ja neljänkympin välillä kunnes todettiin kilpirauhase tulehdus sain lääkkeet ja sen jälkeen ei ole ollut koskaan kurkku kipeänä
Monta kertaa kun menin lääkäriin niin ihmettelivät mistä se johtuu . Aina jokin lääkekuuri menossa . Kunnes gynegologi kysyi kerran että kuinka kauan minulla on ollut struumamenin ymmälle ja sanoin etten ole koskaan kuullutkaan sellaisesta joten kokeisiin ja ottiva neulalla kokeet kilpirauhasesta ja sen jälkeen alkoi lääkitys joka on elämän kestävä. Niin että oli se jotenkin hämmentävää ja silloin ymmärsin ettei lääkäritkään tiedä kaikkea koska sain juosta lääkärissä kurkkuni tähden monet kerrat ja ”muutamat ” antibiootikka kuurit läpi käynyt.. kuinkahan kauan sitä olisi jatkunut jos en olisi ollut gynellä vuosittaisissa kokeissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005017471- 2282608
- 262571
- 1591889
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158- 751153
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145