Mulla oli käytössä xanor depot 2mg/pv.....se lopetettiin jo 2kk sitten. Mutta edelleen aivan järkyttävää hikoilua,onko se normaalia?Miten kauan vieroitusoireet voi oikein kestää?epätoivoinen alan olla.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Joku hullu tommosia vielä määrää . Xanor vieroitusoireet ovat pahemmat kuin heroiinin . Vieroitus yleensä hoidetaan psyk osastolla . Otappa sinne yhteyttä .
- Anonyymi
Mutta onko tuo normaalia, että hikoiluttaa vielä 2kk jälkeen xanor depot lopetuksesta?
- Anonyymi
22 vuotta xanoria eikä pääse irti.
Vieroitus kestää Jenkeissä oikein tehtynä 1-3 vuotta ja oireet noin jos lopetat kerralla voivat johtaa kouristeluun ja kuolemaan.
Kestää 8kk. aivojen ohjelmoida itsensä uusiksi.
Lue Ashton Manual bentsoista. - Anonyymi
Miten kauan xanor depot vieroitusoireet kestää kokemuksia??.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591310
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571228Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1341150- 1011044
Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,71040- 56961
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.6843Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista32838Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it197720- 71689