VALHEEN PUHUJA EI KESTÄ JUMALAN EDESSÄ

Anonyymi-ap

”Vilpin tekijä älköön asuko minun huoneessani, valheen puhuja ei kestä minun silmäini edessä.”
Psalmi 101:7

52

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Petollisia ihmisiä en minä pidä huoneessani: ei valehteliat menesty minun tykönäni.

• Anonyymi

Den får icke bo i mitt hus, som övar svek; den som talar lögn skall ej bestå inför mina ögon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Den får icke bo i mitt hus, som övar svek; den som talar lögn skall ej bestå inför mina ögon.

He that worketh deceit shall not dwell within my house: he that telleth lies shall not tarry in my sight.

• Anonyymi

Ennen pitkää ihmisen synnit paljastuvat ja viimeistään viimeisellä tuomiolla ihminen joutuu vastaamaan synneistään.

• Anonyymi

Onko kyse makuuhuoneesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kyse makuuhuoneesta?

Mistäpä muustakaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen pitkää ihmisen synnit paljastuvat ja viimeistään viimeisellä tuomiolla ihminen joutuu vastaamaan synneistään.

Ihanaa olla sovitettu kristitty. Vapautettu synnin ja kuoleman laista. Niin ei nyt ole mitään kadotus tuomiota niille jotka Jeesuksessa Kristuksessa pojassa messiaassa ovat amen. ( Mutta helvetin tulen lieskat nuolee niitä joilla on väärennettyjä varastettua jotka on väärentänyt kuin syyttänyt syyttömiä !!! ) Hävetkää. Hyvä myös palauttaa varastettua rahaa kuin tavaraa vaatteita huonekalut maksaa korvaus kuin autoista autorahoista kuin kodinkoneista. Tee siis parannus ja käänny pahoilta teiltäsi.

• Anonyymi
        UUSI

Tietämättöminä tiedoksi psalmit on vanhan liiton ajan profetiaa ja ylistysten kirjaa missä alussa lukee aina kirjoittajan nimi. Ne on ennen Jeesuksen syntymää kirjoitettu ja kuningas David profetoi niissä myös Jeesuksen herrojen herran tulevan. Kun Jeesusta kiusattiin niin saatana osasi psalmin 91 hyppää alas sillä hän antaa enkeleilleen käskyn varjella. Kuin Jeesus vastasi vanhan testamentin kirjaimen vanhassa vielä , älkää kiusaa herraa sinun JUMALAASI. Uuden liiton alku oli ristiin naulitseminen. Syytön syntisten edestä puolesta. Uuden liiton välimies Jeesus Messias Kristus kreikaksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

GOD SO LOVET THE WORLD THAT HE GIVE HIS ONLY SON THAT WHO EVER BELIEVE IN HIM BE SAVED.

• Anonyymi
        UUSI

Lue samalla kuka kirjoitti psalmin . Lukee yleensä jo alussa . Ja minä vuonna. Ennen Kristusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki vat syntiä tehneet ja Jumalan luojan kirkkautta vailla. Syntiin lankeemus . Voi kääntyä pois pahuudesta ja hävittää pahuuden teon välineet kuin lopettaa pahan kylvämisen.

• Anonyymi

”Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”

• Anonyymi
        UUSI

Synnin palkka on kuolema siksi kaikkia kohtasi kuolema syntiin lankeemus tarina Adam tyhmä Eva yksinkertainen . Armolahjat joka .pelastaa on Jumalan antama Poika Jeesus joka on itse se ikuinen elämä . Hän ei enää kuole. VÄÄRÄT OPETTAJAT MYÖS TUOMITAAN.

• Anonyymi
        UUSI

Pojassa Jeesuksessa. Armo lahjaksi.

• Anonyymi

Juuri siksi ei kannattaisi suosia syntiä. Ei sotarikoksia eikä kansanmurhia.

• Anonyymi
        UUSI

Epäuskonsa synnin tähden LANKESIVAT pois armosta. Epäusko n SYNTI.

• Anonyymi

Pitää paikkansa!

• Anonyymi

Sanoi hammaslääkäri.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoi hammaslääkäri.

Pysyväistä paikkaa ei täällä kenkään saa.
        Sanoi suutari.👞🥾👞👠👡

• Jännä juttu että palstalla kyllä tehdään näitä aloituksia, joissa toistellaan sitä miten Raamattu tuomitsee valehtelun ja ne saavat uskovilta innokkaan vastaanoton. Mutta jostain syystä toiset uskovat ovat erittäin haluttomia tuomitsemaan uskonveljiensä valehtelun silloin, jos nämä ovat puolustamassa uskoa vaiheilla.

• UUSI

vaiheilla 😹👍

• Anonyymi
        UUSI

Se on VALEHTELJA JOKA KIELTÄÄ POJAN IHMISEKSI TULLEEN .

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on VALEHTELJA JOKA KIELTÄÄ POJAN IHMISEKSI TULLEEN .

Eli ilmeisesti sinäkään et uskovana et pidä vääränä uskon puolesta valehtelua, kun et kerran millään lailla ottanut kantaa viestini sisältöön?

• Anonyymi

Eli jos jumala olisi, niin uskovaiset olisi kusessa,
      nilkkojaan myöten - pää edellä.

• Anonyymi

Se on just noin!

• Anonyymi
      UUSI

Valehtelijat eivät menesty. Heidän loppunsa on kadotus!

• Anonyymi
        UUSI

Ai jaa, sentään ymmärrät sen.😁

• Anonyymi
        UUSI

Kuka on valehtelija. Se joka ei usko että Jeesus on Messias Kristus Herra Jumala .

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on valehtelija. Se joka ei usko että Jeesus on Messias Kristus Herra Jumala .

Kieltävätpä vielä heidän HERRANSAKIN.

• Anonyymi
      UUSI

Hurmoslahkoissa on valheen henki, se viskoo sielä ihmisiä lattialle selälleen ja suusta voi tulla epämääräistä molotusta.

1. Kun. 22:22

Henki vastasi: 'Minä lähden sinne ja menen valheen henkenä jokaisen hänen profeettansa suuhun.' Silloin Herra sanoi: 'Eksytä sinä hänet, sinä pystyt siihen. Mene ja tee niin.'

1. Kun. 22:23

Ja niin on käynyt, Herra on lähettänyt valheen hengen kaikkien näiden profeettojesi suuhun. Onnettomuuden hän on sinun osallesi määrännyt!"

• Anonyymi
        UUSI

1. Kor. 14:9

Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

• Anonyymi
        UUSI

Kuningasten kirjan aikana ei ollut Jeesus tullut ihmiseksi eikä muitakaan uus uskontoja. Mutta oli vanhan ajan Egypti kuin budha kuin KLEOPATRAT kuin arabia . Kuningasten kirja on siltä ajalta siellä ennen Jeesuksen syntymää. Olette jäänyt vanhaan liittoon .

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

Korintto on tuolla Kreikan turkin alueilla ja siellä oli alkuseurakuntia niillä jotka uskoo Jeesuksen olevan luvattu Messias. Kreikkaan syntyi seurakuntia kuin Italian myös. Turkkia ei ollut vielä. Korinttolaisille opetettiin että kokouksissa puhutaan ymmärrettävää kieltä että kaikki ymmärtäisi sen. Muu enkelien kieli ilman rakkautta olisi turhaa ja mitä kotonaan keskenään rukoilee eri kielillä silloin pitää olla myös selittävät elikkä kielen kääntäjät paikalla että muutkin ymmärtää. Monikielisesti on hyvä kun on tulkkaus. Riivaajatkin sen uskoo ja vapisee sillä on myös henkiä jotka puhuu kuin on valheen henkiä kuin vääriä profeettoja kuin noitia kuin guruja jotka puhuu omiaan. Jeesuksen puhe ei myöskään ole vanhan liiton vertauksia puhumista vaan Jeesus puhuu ihan suoraan ja häntä katsomalla löytää levon sielulle. Ei enää kieroilua eikä vertauksia vaan se on tehty jo. Sovitus.

• Anonyymi
        UUSI

Gurut kaataa lattialle se on kleopatrojen jumalien GURUJEN HENKI MEDITAATIO .

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelija on se joka kieltää ihmiseksi syntyneen Jeesuksen pojan ja Messiaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Korinttolaisille kirje on alkuseurakuntaan Kreikassa kirjoitettu . Että puhu selvällä kielellä mitä muutkin ymmärtää ja sanoa siihen amen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Korinttolaisille kirje on alkuseurakuntaan Kreikassa kirjoitettu . Että puhu selvällä kielellä mitä muutkin ymmärtää ja sanoa siihen amen.

Jos kerran kiinnostaa Raamatun lauseet voi lukea samalla ne muutkin kohdat korinttolaisille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kerran kiinnostaa Raamatun lauseet voi lukea samalla ne muutkin kohdat korinttolaisille.

Psalmien kirja ajalta ENNEN JEESUKSEN SYNTYMÄÄ.

• Anonyymi
        UUSI

Kuningasten kirja on ajalta ennen viideksi syntymää ja ennusti Jeesuksen tulevan edeltä. Kirja on ylistysten kirja käännettynä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuningasten kirja on ajalta ennen viideksi syntymää ja ennusti Jeesuksen tulevan edeltä. Kirja on ylistysten kirja käännettynä.

Psalmi 101 Davidin virsi ja davidilla oli profetoimisen lahja hän ennusti tulevaa Jeesusta . Ylistysten kirjassa hän ylistää. Ylistää sanan voi kääntää myös korottaa tai kurottautua korkealle kuin veisata virsiä.

• Anonyymi
      UUSI

Paavalihan väitti, että Jumalakin lähettää valheita ihmisten eksyttämiseksi.

2. Tess.2
      11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
      12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

• Anonyymi
        UUSI

Tarkoittikko sitten itseänsä vai sitä muuan entistä miestä?

Tunnen muuan miehen, joka kävi taivaassa ja kuuli siellä sanoja, joita ei ole lupa puhua.

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

• Anonyymi
        UUSI

2 tessalokin väestö ja siellä alkuseurakunta Jeesukseen uskovia. Totuus tarkoittaa aina JEESUSTA IHMISEKSI SYNTYNYTTÄ . JEESUS ON TOTUUS JA TIE JA ELÄMÄ. TEIDÄN TYHMYYS TULEE HYVIN ESIIN. KUN ETTE TUNNE TOTUUTTA ELI JEESUSTA.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoittikko sitten itseänsä vai sitä muuan entistä miestä?

Tunnen muuan miehen, joka kävi taivaassa ja kuuli siellä sanoja, joita ei ole lupa puhua.

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

Jumalan totuus yleisistä näkyy ristillä , Katso millainen olet. Jumalan totuus on poika Jeesus. Minä olen tie totuus ja elämä. Totuus ristillä . Jeesus on totuus. Oletko eri mieltä ????

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

2 tessalokin väestö ja siellä alkuseurakunta Jeesukseen uskovia. Totuus tarkoittaa aina JEESUSTA IHMISEKSI SYNTYNYTTÄ . JEESUS ON TOTUUS JA TIE JA ELÄMÄ. TEIDÄN TYHMYYS TULEE HYVIN ESIIN. KUN ETTE TUNNE TOTUUTTA ELI JEESUSTA.

Riivaajatkin uskoo Jeesukseen ja vapisee, tärisee ja kaatuilee selälleen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä Jeesuksen tuntijoita riittää joka lähtöön.

Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

• Anonyymi
      UUSI

Joh. 8:44

Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä. [1. Joh. 3:8]

Ilm. 21:8

Mutta pelkurit, luopiot ja iljetysten kumartajat, murhamiehet ja irstailijat, noidat, epäjumalien palvelijat ja kaikki valheen orjat saavat tämän palkan: he joutuvat tuliseen järveen rikinkatkuisten lieskojen keskelle. Tämä on toinen kuolema." [Jes. 30:33; Hes. 38:22; Ilm. 19:20, 20:14,15]

Ilm. 21:27

Mitään epäpuhdasta ei sinne päästetä, ei ainoatakaan iljettävän valheen palvelijaa, vaan ainoastaan ne, joiden nimet on kirjoitettu Karitsan elämänkirjaan. [Jes. 52:1; Ilm. 3:5]

• Anonyymi
        UUSI

Johannes 8 murhaaja. Kannattaa hiukan miettiä ketkä oli tässä ne murhaajat siihen aikaan historiassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Johannes 8 murhaaja. Kannattaa hiukan miettiä ketkä oli tässä ne murhaajat siihen aikaan historiassa.

Ketkä oli murhaajia Jeesuksen suhteen. Ketkä lankesi epäuskon syntiin.

• Anonyymi
      UUSI

Salulus Tarsolainen oli Rooman hirmuvallan kansalainen, murhakoplan johtaja, jolla oli lupa tappaa kristittyjä ja juutalaisia, jos he olivat uhka ja suunnittelivat vallankaappausta.

Ap. t. 22:20

Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'

• Anonyymi
        UUSI

Rooman kansalaisuus sotakuntoiselle miehelle tarkoitti samaa asiaa kuin Rooman Mafian jäsenyys. Lupa tappaa.

Ap. t. 22:27

Niin päällikkö meni Paavalin luo ja sanoi hänelle: "Sano minulle: oletko sinä Rooman kansalainen?" Hän vastasi: "Olen".

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rooman kansalaisuus sotakuntoiselle miehelle tarkoitti samaa asiaa kuin Rooman Mafian jäsenyys. Lupa tappaa.

Ap. t. 22:27

Niin päällikkö meni Paavalin luo ja sanoi hänelle: "Sano minulle: oletko sinä Rooman kansalainen?" Hän vastasi: "Olen".

Paavali kehui fyysisillä voimillaan ja nyrkkeilijän lahjoillaan.

Fil. 3:4

vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,

1. Kor. 9:26

Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

Siihen aikaa nyrkkeily on tappolaji.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      292
      2562
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      47
      2222
    3. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      2166
    4. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      74
      1755
    5. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      88
      1499
    6. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      113
      1436
    7. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      83
      1414
    8. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      239
      1326
    9. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      57
      1205
    10. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      185
      1083
    Aihe