VALEHTELIJA EI PELASTU

Anonyymi-ap

”Väärä todistaja ei jää rankaisematta, ja joka valheita puhuu, se ei pelastu.”
Sananlaskut 19:5

23

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ett falskt vittne bliver icke ostraffat, och den som främjar lögn, han kommer icke undan.

      • Anonyymi

        A false witness shall not be unpunished, and he that speaketh lies shall not escape.


    • Anonyymi

      Valehtelu on kuulema lisääntynyt. Tiedä sitten.

    • Anonyymi

      Vakava muistutus!

      • Anonyymi

        Tatuoi se otsaasi, ettei pääse unohtumaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tatuoi se otsaasi, ettei pääse unohtumaan!

        Kyllä minä muistan, vaikka en tatuoi. Entä sinä? Miksi et tee parannusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä muistan, vaikka en tatuoi. Entä sinä? Miksi et tee parannusta?

        Miksi tekisin? Normaali elämään ei kuulu satuihin uskominen. Kyllä jämpti on niin!


      • Anonyymi00011
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tekisin? Normaali elämään ei kuulu satuihin uskominen. Kyllä jämpti on niin!

        Sinunkin täytyy tehdä parannus. Jeesus tahtoo sinut pelastaa. Miksi sinä et tahdo pelastua?


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Sinunkin täytyy tehdä parannus. Jeesus tahtoo sinut pelastaa. Miksi sinä et tahdo pelastua?

        Mikäs "hoitomies" sinä kuvittelet olevasi, päätän toistaiseksi itse omista asioistani!


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Mikäs "hoitomies" sinä kuvittelet olevasi, päätän toistaiseksi itse omista asioistani!

        Jeesus pelastaa.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Mikäs "hoitomies" sinä kuvittelet olevasi, päätän toistaiseksi itse omista asioistani!

        Eli siis ET TAHDO pelastua.


    • Anonyymi

      Mahdoton on enää uskoa kenenkään todistukseen tai rippiin. Suomi menetti taivaan 2014 tienoilla ja jo 2009 joutui Saatanan käsiin.
      Onko tilanne parempi muualla ?
      1998 väärät enkelit heitettiin maan päälle taivaasta ja he eivät ikinä pääse taivaaseen enää.
      Rippi on tie taivaaseen ja se on nyt suljettu.

      Tuli sen sijaan ikuinen sota maan päällä. Kuudes trumpetti kertoo että kolmasosa ihmiskuntaa tuhoutuu. Nämä toistuu syklisesti joka sukupolvessa.

      Aika on ajanut raamatun ohi. Se ei enää ole kuin saatanan ase hyviä vastaan. Jonka avulla viedään rahat ja loukataan.

      Saatana käyttää raamattua miten sattuu. Ja ihmisen onkin tehtävä omat raamatut ja omat lait.

      • Anonyymi

        Jumalan sana pysyy. Puhut väärin.

        ”Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.”
        Matt 24:35


    • Jos oikea jumala on olemassa saatte oikeudenmukaisen rangaistuksen epäjumalan palvomisesta.

      • Anonyymi

        Siihenhän ne luottaa, ettei oikeaa jumalaa ole olemassa. Tämä ihmisten luoma jumala on kehitelty vain köyhien kurissapitämiseksi.


    • Anonyymi00013

      Ilm. 22:15 Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

    • Anonyymi00014

      Tarkoitus pyhittää keinot.

      Room. 3:7

      Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan.

    • Anonyymi00015

      Jos sanoo että ateistit ja syntisäkit joutuu kadotukseen on valehtelija ja vihapuhuja.

      • Anonyymi00022

        Uskon kautta Jeesukseen pelastuu, ei muuten.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Uskon kautta Jeesukseen pelastuu, ei muuten.

        Aamen!


    • Anonyymi00018

      Sananlaskut kertovat usein totuuden..

      • Anonyymi00019

        Aina.


    • Anonyymi00021

      Otan osaa kovaan kohtaloosi!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      103
      977
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      580
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe