”Väärä todistaja ei jää rankaisematta, ja joka valheita puhuu, se ei pelastu.”
Sananlaskut 19:5
VALEHTELIJA EI PELASTU
11
215
Vastaukset
- Anonyymi
Ett falskt vittne bliver icke ostraffat, och den som främjar lögn, han kommer icke undan.
- Anonyymi
A false witness shall not be unpunished, and he that speaketh lies shall not escape.
- Anonyymi
Valehtelu on kuulema lisääntynyt. Tiedä sitten.
- Anonyymi
Vakava muistutus!
- Anonyymi
Tatuoi se otsaasi, ettei pääse unohtumaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tatuoi se otsaasi, ettei pääse unohtumaan!
Kyllä minä muistan, vaikka en tatuoi. Entä sinä? Miksi et tee parannusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä muistan, vaikka en tatuoi. Entä sinä? Miksi et tee parannusta?
Miksi tekisin? Normaali elämään ei kuulu satuihin uskominen. Kyllä jämpti on niin!
- Anonyymi
Mahdoton on enää uskoa kenenkään todistukseen tai rippiin. Suomi menetti taivaan 2014 tienoilla ja jo 2009 joutui Saatanan käsiin.
Onko tilanne parempi muualla ?
1998 väärät enkelit heitettiin maan päälle taivaasta ja he eivät ikinä pääse taivaaseen enää.
Rippi on tie taivaaseen ja se on nyt suljettu.
Tuli sen sijaan ikuinen sota maan päällä. Kuudes trumpetti kertoo että kolmasosa ihmiskuntaa tuhoutuu. Nämä toistuu syklisesti joka sukupolvessa.
Aika on ajanut raamatun ohi. Se ei enää ole kuin saatanan ase hyviä vastaan. Jonka avulla viedään rahat ja loukataan.
Saatana käyttää raamattua miten sattuu. Ja ihmisen onkin tehtävä omat raamatut ja omat lait.- Anonyymi
Jumalan sana pysyy. Puhut väärin.
”Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.”
Matt 24:35
Jos oikea jumala on olemassa saatte oikeudenmukaisen rangaistuksen epäjumalan palvomisesta.
- Anonyymi
Siihenhän ne luottaa, ettei oikeaa jumalaa ole olemassa. Tämä ihmisten luoma jumala on kehitelty vain köyhien kurissapitämiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2599708K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1765472Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1565089PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *654757- 1892278
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.112185Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3001799- 881508
- 211371
- 411103