”Väärä todistaja ei jää rankaisematta, ja joka valheita puhuu, se ei pelastu.”
Sananlaskut 19:5
VALEHTELIJA EI PELASTU
16
269
Vastaukset
- Anonyymi
Ett falskt vittne bliver icke ostraffat, och den som främjar lögn, han kommer icke undan.
- Anonyymi
A false witness shall not be unpunished, and he that speaketh lies shall not escape.
- Anonyymi
Valehtelu on kuulema lisääntynyt. Tiedä sitten.
- Anonyymi
Vakava muistutus!
- Anonyymi
Tatuoi se otsaasi, ettei pääse unohtumaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tatuoi se otsaasi, ettei pääse unohtumaan!
Kyllä minä muistan, vaikka en tatuoi. Entä sinä? Miksi et tee parannusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä muistan, vaikka en tatuoi. Entä sinä? Miksi et tee parannusta?
Miksi tekisin? Normaali elämään ei kuulu satuihin uskominen. Kyllä jämpti on niin!
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tekisin? Normaali elämään ei kuulu satuihin uskominen. Kyllä jämpti on niin!
Sinunkin täytyy tehdä parannus. Jeesus tahtoo sinut pelastaa. Miksi sinä et tahdo pelastua?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sinunkin täytyy tehdä parannus. Jeesus tahtoo sinut pelastaa. Miksi sinä et tahdo pelastua?
Mikäs "hoitomies" sinä kuvittelet olevasi, päätän toistaiseksi itse omista asioistani!
- Anonyymi
Mahdoton on enää uskoa kenenkään todistukseen tai rippiin. Suomi menetti taivaan 2014 tienoilla ja jo 2009 joutui Saatanan käsiin.
Onko tilanne parempi muualla ?
1998 väärät enkelit heitettiin maan päälle taivaasta ja he eivät ikinä pääse taivaaseen enää.
Rippi on tie taivaaseen ja se on nyt suljettu.
Tuli sen sijaan ikuinen sota maan päällä. Kuudes trumpetti kertoo että kolmasosa ihmiskuntaa tuhoutuu. Nämä toistuu syklisesti joka sukupolvessa.
Aika on ajanut raamatun ohi. Se ei enää ole kuin saatanan ase hyviä vastaan. Jonka avulla viedään rahat ja loukataan.
Saatana käyttää raamattua miten sattuu. Ja ihmisen onkin tehtävä omat raamatut ja omat lait.- Anonyymi
Jumalan sana pysyy. Puhut väärin.
”Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.”
Matt 24:35
Jos oikea jumala on olemassa saatte oikeudenmukaisen rangaistuksen epäjumalan palvomisesta.
- Anonyymi
Siihenhän ne luottaa, ettei oikeaa jumalaa ole olemassa. Tämä ihmisten luoma jumala on kehitelty vain köyhien kurissapitämiseksi.
- Anonyymi00013UUSI
Ilm. 22:15 Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.
- Anonyymi00014UUSI
Tarkoitus pyhittää keinot.
Room. 3:7
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan. - Anonyymi00015UUSI
Jos sanoo että ateistit ja syntisäkit joutuu kadotukseen on valehtelija ja vihapuhuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1181639
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988