Valheita ei pidä levittää.
Paavali ei ollut 12. Karitsan apostoli
32
160
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös siellä ole oma palsta paavaleille ja raamatulle.
Painukaa sinne kirjoittamaan kiitos, - Anonyymi
Joka lisää jotain tai poistaa jotain Raamatusta, häneltä otetaan pois osallisuus tulevasta hyvästä.
- Anonyymi
Ilm. 21:12
Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.
- Anonyymi
Varo TV7
Sillä he tekevät kaikki tekonsa sitä varten, että ihmiset heitä katselisivat. - Anonyymi
Ja jos tämä ohjelma on koskettanut sinua, niin lähetä rahasi meille.
- Anonyymi
Eihän mitään 12. Karitsaa olekaan.
Ei levitetä valheita.- Anonyymi
Mattias oli Karitsan (Jeesuksen) 12. apostoli.
Ilm. 21:12
siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;
Ilm. 21:14
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.
- Anonyymi
Jumalan sana ei valehtele.
Apt.1
Juudaksen tilalle valitaan Mattias
15 Eräänä päivänä, kun opetuslapsia oli koolla noin satakaksikymmentä, Pietari nousi puhumaan.
16 Hän sanoi: "Veljet! Sen kirjoitusten sanan oli käytävä toteen, jonka Pyhä Henki Daavidin suulla oli ennalta Juudaksesta lausunut -- tuosta miehestä, joka ryhtyi oppaaksi Jeesuksen vangitsijoille. [Ps. 41:10, 55:14; Mark. 14:21 | Luuk. 22:47]
17 Hän kuului meidän joukkoomme ja oli saanut osalleen palvelutehtävän niin kuin mekin.
18 Petoksensa palkalla hän hankki itselleen kappaleen maata, mutta sitten hän syöksyi päistikkaa alas, niin että hänen vatsansa halkesi ja sisälmykset pursuivat ulos." [Matt. 27:3-5; Luuk. 22:5]
19 -- Tämä tuli yleisesti tiedoksi Jerusalemissa, ja niin se paikka sai heidän kielellään nimen Hakeldama, Veripelto. [Matt. 27:6-10]
20 "Jo Psalmien kirjassa sanotaan: 'Jääköön hänen asuinsijansa autioksi, älköön siinä kukaan asuko', ja: 'Ottakoon toinen hänen kaitsijantehtävänsä.' [Ps. 69:26, 109:8]
21 Siispä on nyt valittava yksi niistä miehistä, jotka ovat kulkeneet kanssamme koko sen ajan, jolloin Herra Jeesus eli ja vaikutti meidän keskuudessamme,
22 siitä alkaen, kun Johannes hänet kastoi, aina siihen päivään, jona hänet otettiin luotamme taivaaseen. Yksi heistä olkoon hänen ylösnousemuksensa todistajana yhdessä meidän kanssamme." [Luuk. 24:48+]
23 Ehdolle pantiin kaksi miestä: Joosef Barsabbas, toiselta nimeltään Justus, sekä Mattias.
24 Sitten kaikki rukoilivat: "Herra, sinä joka tunnet kaikkien sydämet, ilmoita, kumman näistä kahdesta olet valinnut [Luuk. 16:15+ | Sananl. 16:33]
25 astumaan tähän palvelutehtävään ja apostolin virkaan, josta Juudas luopui mennäkseen sinne, minne kuului."
26 Sen jälkeen he heittivät miehistä arpaa, ja arpa lankesi Mattiakselle. Näin hänet valittiin ja liitettiin kahdentenatoista apostolien joukkoon." - Anonyymi
Saatana meni sekä Juudakseen että Paavaliin.
- Anonyymi
2. Kor. 12:7
Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, SAATANAN ENKELIN kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi.
King James -käännöksen mukaan, ei mikään pikkupiru, vaan Saatanan enkeliruhtinas, viestinnän ammattilainen "The messenger of Satan " -niminen demoni. Mikä viimeisteli tehtävänsä Roomassa, tappoi siellä Paavalin. Enkelit ovat palvelukseen lähetettyjä henkiä.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2. Kor. 12:7
Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, SAATANAN ENKELIN kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi.
King James -käännöksen mukaan, ei mikään pikkupiru, vaan Saatanan enkeliruhtinas, viestinnän ammattilainen "The messenger of Satan " -niminen demoni. Mikä viimeisteli tehtävänsä Roomassa, tappoi siellä Paavalin. Enkelit ovat palvelukseen lähetettyjä henkiä.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.Demoni kiihotti Paavalin hurmokseen Korintossa, missä hän puhui sekavia hurmoskieliä (glossolalioita).
1. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.
19 αλλ εν εκκλησια θελω πεντε λογους δια του νοος μου λαλησαι ινα και αλλους κατηχησω η μυριους λογους εν γλωσση
Paavali varoitti hurmoskielistä, se avaa portit henkivaltoihin.
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demoni kiihotti Paavalin hurmokseen Korintossa, missä hän puhui sekavia hurmoskieliä (glossolalioita).
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.
19 αλλ εν εκκλησια θελω πεντε λογους δια του νοος μου λαλησαι ινα και αλλους κατηχησω η μυριους λογους εν γλωσση
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.9 So likewise ye, except ye utter by the tongue words easy to be understood, how shall it be known what is spoken? for ye shall speak into the air.
9 Niin myös te, jos te kielillä puhutte ja ette puhu selkiästi; kuinka se ymmärretään, mitä puhuttu on? Sillä te puhutte tuuleen.
9 Detsamma gäller nu för eder; om I icke med edra tungor frambringen begripliga ord, huru skall man då kunna förstå vad I talen? Då bliver det ju ett tal i vädret.
tuuleen puhuminen, Saatana on ilmavallan hallitsija ja tuuleen puhuja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
9 So likewise ye, except ye utter by the tongue words easy to be understood, how shall it be known what is spoken? for ye shall speak into the air.
9 Niin myös te, jos te kielillä puhutte ja ette puhu selkiästi; kuinka se ymmärretään, mitä puhuttu on? Sillä te puhutte tuuleen.
9 Detsamma gäller nu för eder; om I icke med edra tungor frambringen begripliga ord, huru skall man då kunna förstå vad I talen? Då bliver det ju ett tal i vädret.
tuuleen puhuminen, Saatana on ilmavallan hallitsija ja tuuleen puhujaPahalla hurmoskielellä puhuminen glossolalia voi viitata myös siihen kieleen, mitä kaikki puhuivat ennen Baabelin tornin hajottamista. Jumala määräsi jokaiselle kansalle oman äidinkielen, jota tulee puhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahalla hurmoskielellä puhuminen glossolalia voi viitata myös siihen kieleen, mitä kaikki puhuivat ennen Baabelin tornin hajottamista. Jumala määräsi jokaiselle kansalle oman äidinkielen, jota tulee puhua.
Jaak. 3:5
Samoin kieli on pieni jäsen, mutta se voi kerskua suurilla asioilla.
Matt. 6:7
"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]
Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaak. 3:5
Samoin kieli on pieni jäsen, mutta se voi kerskua suurilla asioilla.
Matt. 6:7
"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]
Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]Matt. 6:6
Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut. [2. Kun. 4:33; Dan. 6:11] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matt. 6:6
Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut. [2. Kun. 4:33; Dan. 6:11]Epämääräiset rukouspalvelut myyvät palveluitaan ja rahastavat ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demoni kiihotti Paavalin hurmokseen Korintossa, missä hän puhui sekavia hurmoskieliä (glossolalioita).
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.Pietari kirjoitti, että Paavalin rienaajat menevät kadotukseen!
Paavalin rienaaja et ole kertonut mitä "raamattua" luet! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pietari kirjoitti, että Paavalin rienaajat menevät kadotukseen!
Paavalin rienaaja et ole kertonut mitä "raamattua" luet!Helluntailaiset lukee Parhamin novumeita, Mormonin kirjaa ja Vartiotornilehtiä.
- Anonyymi
Saulus Tarsolainen oli vielä tappohommissa kun uusi apostoli Mattias valittiin Juudaksen tilalle. Apt.1
- Anonyymi
Paavali piilotteli väärällä nimellä toistakymmentä vuotta ja karttoi oikeita apostoleita Arabiassa ja Syyriassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali piilotteli väärällä nimellä toistakymmentä vuotta ja karttoi oikeita apostoleita Arabiassa ja Syyriassa.
Gal. 1:17
enkä heti lähtenyt Jerusalemiin tapaamaan niitä, joista oli tullut apostoleja jo ennen minua. Sen sijaan menin Arabiaan ja palasin sieltä takaisin Damaskokseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gal. 1:17
enkä heti lähtenyt Jerusalemiin tapaamaan niitä, joista oli tullut apostoleja jo ennen minua. Sen sijaan menin Arabiaan ja palasin sieltä takaisin Damaskokseen.Saulus Tarsolaisen isä rikastui Rooman hirmuvallelle tekemistään palveluksista ja sai Rooman kansalaisuuden. Samoin sen sai poika Saulus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saulus Tarsolaisen isä rikastui Rooman hirmuvallelle tekemistään palveluksista ja sai Rooman kansalaisuuden. Samoin sen sai poika Saulus.
Paavali oli kotoisin nykyisen Turkin alueelta, missä naisia alistettiin talibaanien tapaan.
Sieltä Paavali toi ne opit seurakuntiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali oli kotoisin nykyisen Turkin alueelta, missä naisia alistettiin talibaanien tapaan.
Sieltä Paavali toi ne opit seurakuntiin.Kyllä kelpasi miehelle lainkohdat, kun kyse oli naisten alistamisesta.
1.Kor.14
Teidän vaimonne pitää seurakunnissa ääneti oleman; sillä ei heille ole sallittu puhua, vaan että he ovat alamaiset, niinkuin myös laki sanoo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kelpasi miehelle lainkohdat, kun kyse oli naisten alistamisesta.
1.Kor.14
Teidän vaimonne pitää seurakunnissa ääneti oleman; sillä ei heille ole sallittu puhua, vaan että he ovat alamaiset, niinkuin myös laki sanoo.Paavali kävi Jumalan säätämystä vastaan kun yritti saada Juutalaisia luopumaan poikien ympärileikkauksesta, joka sakramentti synnytti ikuisen liiton Jumalan kanssa. Ei Jumala kumonnut ympärileikauksen ikuista liittoa Juutalaisten osalta. Ei Jumala lupauksiaan ikuisesta liitosta kadu eikä muuta.
1. Moos. 17:13
Ympärileikattakoon sekä kotonasi syntynyt että rahalla ostamasi; ja niin minun liittoni on oleva merkitty teidän lihaanne iankaikkiseksi liitoksi.
Gal. 5:2
Katso, minä Paavali sanon teille: jos te annatte ympärileikata teitänne, niin ei ole Kristus teille hyödyllinen.
- Anonyymi
Jumalan tekemiä ikuisia liittoja voi olla yhtä aikaa voimassa useita erilaisia liittoja. Ne eivät kumoa toisiaan, vaan täydentävät toisiaan.
1. Aik. 16:17
Hän vahvisti sen käskyksi Jaakobille, Israelille iankaikkiseksi liitoksi.
Matt. 5:17
Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. - Anonyymi
Tämä aloitus on totta.
- Anonyymi
Apt.1
Juudaksen tilalle valittiin Mattias -niminen apostoli.- Anonyymi
Paavali tuli kuvioihin mukaan vasta monien vuosien päästä omine oppeineen kun seurakunnat oli jo perustettu.
Paavali ei koskaan edes käynyt esim. Rooman seurakunnassa, vaikka sinne kirjoitti tunnustuskirettä valehtelemisestaan Korintossa, mistä kuriiri vei kirjeen Roomaan.
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
On arvioitu, että Paavalin puheista 80 % on kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20 % valheita.
- Anonyymi
Paavali repi ja hajotti seurakuntia omilla uusilla opeillaan.
Paavalismi syntyi Korintossa, mutta oli vain yksi alalahko, jolla oli omat kannattajat.
1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että yksi teistä sanoo: "Minä olen Paavalin puolta", toinen: "Minä Apolloksen", joku taas: "Minä Keefaan", joku vielä: "Minä Kristuksen".- Anonyymi
Paavalin oppi on raamatullinen pakkovauvakastetut eivät kuulu Jumalan seurakuntaan!
- Anonyymi
Paavalin Korinton molotukset muodostaa ison osan helluntailaisuuden opetuksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103055
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172751Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3671459Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess211364- 901284
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531209- 981190
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681041Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1621025- 131942