Kohta se menee onneksi töihin. Ruokatunnilta käy taas riehumassa täällä. Illalla sitten joutuu vaimolta salaa kirjoittelemaan tänne harvakseltaan. Kova on speden nettirölleily riippuvuus.
Muista spede hakea lapset hoidosta, kun palaat töistä kotiin! Vai onko vaimo vielä vanhempainvapaalla?
Spede taas heräsi.
45
564
Vastaukset
- Anonyymi
Olen huomannut saman. Selkeä sykli.
- Anonyymi
Mä luullut et spede-mies joku jonne 😁
- Anonyymi
Tuskin kukaan jonne jaksaisi noin kauan jatkaa. Tavan Jonne ainakin jalostuisi paremmaksi matkan varrella. Eiköhän tuo ole joku mielenhäiriöinen, joka kuitenkin kykenee normaaliin elämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kukaan jonne jaksaisi noin kauan jatkaa. Tavan Jonne ainakin jalostuisi paremmaksi matkan varrella. Eiköhän tuo ole joku mielenhäiriöinen, joka kuitenkin kykenee normaaliin elämään.
Kyllä spede tietää buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä spede tietää buaahaa
Kerro sinä jos paremmin osaat sanoa? Selkeästihän sinulla on ongelmia elämässä ja mielenterveydessä.
- Anonyymi
Muistelen et hörhöillyt jo vuosia sitten täällä..🤔
- Anonyymi
Näin kertoo itse spede niuvanniemestä buaahaa
- Anonyymi
Kohta spede-setä vastaa itselleen 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta spede-setä vastaa itselleen 😊
Mitäs vastaat hähähää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs vastaat hähähää
Spedeä harmittaa kun ei vaimo päästä katselemaan kikkeleitä😊 Selvästi merkit viittaa miehiinpäin....
- Anonyymi
😍😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😍😍
Menkääs nyt spedet muualle leikkimään hopi hopi
- Anonyymi
Olet kohtalaisen sairas ja yksinkertainen olento.
- Anonyymi
Jospa kyseinen ressukka saisi edes tuosta iloa elämäänsä.
- Anonyymi
Spede paikalla taas sössöttämässä tarkkisluokan osaamisella.
- Anonyymi
Älä Spede leikistä suutu.
- Anonyymi
Onko sulla taas mennyt perussatsi piriä ja pilveä? Jutut alkaa olla sitä tasoa, että psykoosi ja vainoharhat hiipii päähäsi.
- Anonyymi
Voi kuinka sinulla onkaan asiat huonosti. Toivottavati saat apua.
- Anonyymi
- Anonyymi
Kohta Spede palaa ruokatunnilta töihin ja hiljenee. Illalla Spede saattaa häiriköidä, jos Speden vaimo menee töiden jälkeen ruokakauppaan. Spede saa taas hetken tärkeää omaa aikaa Suomi24 foorumilla. 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ihminen kuluttaa aikaansa aivan päämäärättömään mölinään Suomi24:lla toistuvasti. Pitää olla vähintäänkin merkittäviä ongelmia elämässä.
- Anonyymi
Ei ole helppoa olla Spede😁
- Anonyymi
Spede♥️Rane🤗
- Anonyymi
Surullinen hahmo olet.
- Anonyymi
Kuten sinunkaltaisille on tavattu sanoa: Sen kun olet.
- Anonyymi
Tunnistat siis itsesi. Hyvä.
- Anonyymi
Mitäs sä mietit?
- Anonyymi
Sen kun tunnistit
- Anonyymi
Niinhän sä tunnistit
- Anonyymi
Onko kaikki muumit laaksossa?
- Anonyymi
UP!
- Anonyymi
Spede taas spämmäilemässä.
- Anonyymi
Voi voi…
- Anonyymi
On taas se aika aamuyöstä, että spede kaivautuu esiin mäyränkolostaan provoilemaan.
- Anonyymi
Taas spede heräsi röhkimään
- Anonyymi
Spede heräsi moralisoimaan!
- Anonyymi
Nyt speden uusimmat tekstit katosivat.
Kiitos ylläpito!!!
- Anonyymi
Terve spede taas. Olet jälleen aamukierroksella vittuilemassa kaikille kelle vain kerkeät. Käy päivällä taas uudelleen. Salaa vaimolta tottakai.
- Anonyymi
Spede jälleen aamurutiinia suorittamassa. Kellontarkka autisti.
- Anonyymi
Spede heräsi jälleen tänäkin aamuna
- Anonyymi
Kohta se lähtee taas töihin suorittamaan. Ruokkikselta ulisee taas omiaan. Illalla kuuliaisesti tossun alla kotona. Hieno mies. Todella.
- Anonyymi
- Anonyymi
Spede on se linnunpaskamies 😆
- Anonyymi
Speden buaa-haa-haat on ilmiselvää autistisen henkilön mölinää.
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘751114PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832