Nyt voi olla tyhmä kysymys, mutta useita eri pillerimerkkejä käyttäneenä olen miettinyt. On ollut yhdistelmiä ja minipillereitä. Esim. Mini-Pill muuttaa kohdunkaulan liman koostumusta, jolloin siittiöiden pääsy kohtuun vaikeutuu. Pillereitä käyttäessä seksiä harrastaessa miehen tavara tuli heti aina ulos, mutta niin myös nyt, vaikka moneen vuoteen en ole hormonaalista ehkäisyä käyttänyt. Onko se voinut siis jäädä ikäänkuin kropalla muistiin, että työnnetään heti miehen tavara ulos vai mistä johtuu?
Hormonaalista ehkäisyä käyttänyt
4
75
Vastaukset
- Anonyymi
Kun mies saa siemensyöksyn ilman kondomia, siemenneste valuu emättimeen ja emättimestä neste valuu ulos. Tämä nesteen poistuminen emättimestä on normaalia, ei nainen kerää minnekään tätä nestettä, vaan suurin osa valuu emättimestä ulos yhdynnän jälkeen. Siittiöt ovat niin pieniä että nopeimmat jäävät emättimeen ja jatkavat uimistaan kohdunsuun läpi kohti hedelmöityskykyistä munasolua, kaikki se muu neste, mitä sperma sisältää valuu ulos emättimestä.
Ei liity siis mitenkään e-pillereihin. Pillerit ehkäisevä raskautta. - Anonyymi
Mikäli emätinyhdynnän yhteydessä tapahtuu siemensyöksy, ja spermalasti päätyy emättimeen, valuu se itsestään ulos emättimen aukosta, lähinnä painovoiman ansiosta.
- Anonyymi
Ja kun siis nykyisen kumppanin kanssa olen ollut reilu kaksi vuotta ilman minkäänlaista ehkäisyä, enkä ole kertaakaan tullut raskaaksi, ikää 30+.
Kiitos asiallisista, jo tulleista vastauksista. :)- Anonyymi
Se on ihan normaalia eli ei ole mitenkää epänormaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854598- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607