kun on todettu hahmotushäiriö, motoriikka-ongelmat ja kömpelyys niin näkyykö se aivokuvassa

Anonyymi-ap

Näkyykö se kaikki aivokuvassa kun jos aivot on kuvattu röngtenissä että näkeekö tietääkö aivolääkärit jos on ihmisellä jokin osa tai muitakin osia aivoissa viallisena että huomaako aivolääkärit sen ? Mä jotain äsken luin yhdestä kirjasta mutta ei pysty tavisaivoilla ymmärtämään =)
Onko esim mahdollista se, että jos pää on liian pieni jostain kohttaa niin aivot voi puristua kalloon hieman joka aiheuttaa esim motorisen häiriön ? Tai jos aivoista puuttuu joku välittäjä-aine niin se voi aiheuttaa jotain aivo-ongelmia viitaten heikompaan älykkyyteen?

Sellaista oon ainaki lukenut, että aivojen koolla ei ole niin paljoa merkitystä älykkyyden tasoon vai onko tästä eriäviä mielipiteitä?

Onko pään koolla merkitystä älykkyyteen että jos on esim liian pieni pää &pieni pää? Mun serkun päätä piti operoida kun syntyi pienipäisenä.

Onko pään muodolla merkitystä älykkyyden tasoon?

0

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 502
        7513
      2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
        Ikävä
        230
        2630
      3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
        Ikävä
        26
        2571
      4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
        80 plus
        160
        1897
      5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
        Ikävä
        114
        1758
      6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
        Jämsä
        3
        1479
      7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
        Uusikaupunki
        0
        1357
      8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
        Ikävä
        76
        1173
      9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
        Kuhmo
        62
        1158
      10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
        Tv-sarjat
        4
        1145
      Aihe