Sain seurata mielenkiintoista keskustelua. Seurueessa oli nainen joka aloitti seksityön rahoittaakseen opintojaan ja jatkoi koska koulutusta vastaava työtä ei löytynyt.
Toinen nainen jota ei opiskelut eikä työnteko ole kiinnostanut sätti seksityöläistä toteamalla ”Mä en koskaan alentuisi tuollaiseen”!
Tiedossa on, että toisen naisen pääasiallinen työ on miettiä mitä sosiaalitukia on mahdollisuus saada. Hänellä on miesystävä jota hän omien sanojensa mukaan ei rakasta, mutta sietää koska mies on hyvin toimeentuleva yrittäjä ja mahdollistaa hänen yltäkylläisen elämäntavan.
Keskustelun ilmapiiri alkoi lämmetä kunnes seksityöläinen vetäisi narusta joka sai aikaan keskustelun aiheen kääntymään muihin asioihin. ”Nautin pääasiassa työstäni. Joskus niin paljon, että pitää siirtää ajatukset muualle ettei muodostu oksitosiinia liikaa. Olen ylpeä, että toiminimiyrittäjänä maksan verot ja osallistun hyvinvointiyhteiskunnan ylläpitoon. Eikä minun tarvitse elää feikkisuhteessa”.
Mä en koskaan alentuisi tuollaiseen!
Anonyymi-ap
3
398
Vastaukset
- Anonyymi
en kyllä usko että tehdään pelkän rahan vuoksi, kun on oma kohtaisia kokemusta asijan suhteen,
- Anonyymi
kyllä alalta lähdetään pois, aivain kuin muustakin pois,
- Anonyymi
Iät ajat naiset ovat hakeneet niin varakasta miestä kuin mahdollista. Rakkaus ja romantiikka ovat sivuseikkoja. Nykyisin Suomessa ja länsimaissa monet naiset ovat taloudellisesti riippumattomia ja valitsevat sinkkuuden. Käyttävät miehiä hyväkseen seksihalujen tyydyttämiseen. Summa summarum: maailma pyörii pillun ympärillä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634906
- 733992
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2553604- 1183148
- 482954
- 232618
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2732298Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192246- 381943
- 1081902