Saulus piilotteli ulkomailla

Anonyymi-ap

Pakanoiden apostoliksi tekeytynyt Saulus Tarsolainen piilotteli väärällä nimellä ulkomailla toistakymmentä vuotta ja vältteli tapaamasta oikeita Karitsan apostoleita, ettei olisi paljastunut murhamieheksi ja eksyttäjäksi.

Gal. 1:17enkä heti lähtenyt Jerusalemiin tapaamaan niitä, joista oli tullut apostoleja jo ennen minua. Sen sijaan menin Arabiaan ja palasin sieltä takaisin Damaskokseen.

23

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paavalin rienaaja kerro mitä "raamattua" luet.

• Anonyymi

KR 33/38
      Gal.1:17 enkä lähtenyt ylös Jerusalemiin niiden luo, jotka ennen minua olivat apostoleja, vaan menin pois Arabiaan ja palasin taas takaisin Damaskoon.

Saatana vei Jeesuksenkin kuiviin erämaihin....Jeesus ei kumartanut....mutta Paavali taisi tehdä diilin sen kanssa?

KR 33/38
      2.Kor.12: 7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, SAAANAN ENKELI rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.

Biblia 1776
      Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, NIMITTÄIN SAATANAN ENKELI, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi.

Fil. 3:4 vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,

• Anonyymi

1. Kor. 9:26

Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1. Kor. 9:26

Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

I therefore so run, not as uncertainly; so fight I, not as one that beateth the air:

26 εγω τοινυν ουτως τρεχω ως ουκ αδηλως ουτως πυκτευω ως ουκ αερα δερων

Thayer's Greek Lexicon

Sana

Translitteroitu

Strongin koodi

πυκτευω

pukteuo pook-te-yoo'-o

4438

Sanan tausta

Sanaluokka

from a derivative of the same as 4435

verb

King James Version käännökset sanasta

AV-fight 1

Merkitys

1) to be a boxer, to box

Sanahaku (esim. pelastus):

Hakualue:

Sanahaun ohje

Aihehaku (esim. pelastus):

Aihehaun ohje

Raamatunpaikka (esim. Joh. 3:16):

Asiayhteys:

Raamatun kirjojen lyhenteet

Raamatun teksti

Vertailuteksti 1

Vertailuteksti 2

Thayer's Greek Lexicon

Sana

Translitteroitu

Strongin koodi

δερω

dero der'-o

1194

Sanan tausta

Sanaluokka

a root word

verb

AV-beat 12, smite 3

Merkitys

1) to flay, skin

2) to beat, thrash, smite

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

I therefore so run, not as uncertainly; so fight I, not as one that beateth the air:

26 εγω τοινυν ουτως τρεχω ως ουκ αδηλως ουτως πυκτευω ως ουκ αερα δερων

Thayer's Greek Lexicon

Sana

Translitteroitu

Strongin koodi

πυκτευω

pukteuo pook-te-yoo'-o

4438

Sanan tausta

Sanaluokka

from a derivative of the same as 4435

verb

AV-fight 1

Merkitys

1) to be a boxer, to box

Sanahaku (esim. pelastus):

Hakualue:

Sanahaun ohje

Aihehaku (esim. pelastus):

Aihehaun ohje

Raamatunpaikka (esim. Joh. 3:16):

Asiayhteys:

Raamatun kirjojen lyhenteet

Raamatun teksti

Vertailuteksti 1

Vertailuteksti 2

Thayer's Greek Lexicon

Sana

Translitteroitu

Strongin koodi

δερω

dero der'-o

1194

Sanan tausta

Sanaluokka

a root word

verb

AV-beat 12, smite 3

Merkitys

1) to flay, skin

2) to beat, thrash, smite

Nyrkkeily oli tappolaji siihen aikaan.

• Anonyymi

Saatana on enkeli.

• Anonyymi

Menisitkö sinä kuuntelemaan saarnamiestä, jossa asustaisi Saatanan enkeli?

• Anonyymi

Enkelit eivät asu ihmisissä! Ety edes sinä aloittaja ja saatanan enkeli!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkelit eivät asu ihmisissä! Ety edes sinä aloittaja ja saatanan enkeli!!!!

Enkelit ovat henkiolentoja, palvelukseen lähetettyjä henkiä,, jotka ovat ihmisen hengen yhteydessä ja aiheuttavat esim. hurmostiloja.

1. Kun. 18:29

Puolenpäivän jälkeen he tulivat hurmoksiin ja olivat siinä tilassa ruokauhrin aikaan saakka. Mutta ei kuulunut ääntä, ei tullut vastausta, mitään ei tapahtunut.

1. Sam. 18:10

Seuraavana päivänä Jumalan lähettämä paha henki valtasi Saulin, ja hän riehui hurmoksissa kotonaan. Daavid soitti tapansa mukaan harppua, mutta Saul puristeli keihästään.

1. Kor. 14:19

Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkelit ovat henkiolentoja, palvelukseen lähetettyjä henkiä,, jotka ovat ihmisen hengen yhteydessä ja aiheuttavat esim. hurmostiloja.

1. Kun. 18:29

Puolenpäivän jälkeen he tulivat hurmoksiin ja olivat siinä tilassa ruokauhrin aikaan saakka. Mutta ei kuulunut ääntä, ei tullut vastausta, mitään ei tapahtunut.

1. Sam. 18:10

Seuraavana päivänä Jumalan lähettämä paha henki valtasi Saulin, ja hän riehui hurmoksissa kotonaan. Daavid soitti tapansa mukaan harppua, mutta Saul puristeli keihästään.

1. Kor. 14:19

Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

Molemmilla Sauleilla oli sama kohtalo. Jumala ei katso henkilöön.

1. Sam. 16:14

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

• Ei pidä satanistien aloituksiin puuttua.

• Anonyymi

Oletko satanisti?

Edes Jeesus ei pitänyt itseään hyviksenä. Joka itsensä ylentää,,se alennetaan.

Mark. 10:18

Jeesus vastasi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ainoastaan Jumala on hyvä, ei kukaan muu.

• Anonyymi

Saulus PAAVALI kirosi Jeesuksen opin.

• Anonyymi

Paavali oli tunnetuin antikristus, joka hajotti koko alkuseurakunnan. Alkuseurakunta hajosi noin v. 70 jKr. Yksi pariskuntakin tapettiin siellä rahojen saamiseksi heiltä. Syy laitettiin Pyhän Hengen piikkiin ja täydestä meni.

1. Joh. 2:18

Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

• Anonyymi

Paavali kirosi Jumalan säätämyksen laintaulut alimpaan helvettiin.

Jeesus oli oikeassa ja Jeesusta meidän uskominen ja totteleminen.

Matt. 5:18

Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

Luuk. 16:17

Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali kirosi Jumalan säätämyksen laintaulut alimpaan helvettiin.

Jeesus oli oikeassa ja Jeesusta meidän uskominen ja totteleminen.

Matt. 5:18

Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

Paavali ei kironnut, vaan todisti lain taulut todeksi.

Laki on voimassa niille, jotka eivät hyväksy Jeesusta omaksi Vapahtajakseen.
        Jeesus vapautti meidät lain kirouksesta, jos me elämme Hänen yhteydessään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali oli kiero tyyppi, yritti saada Juutalaiset kapinaan Jumalan säätämystä vastaan ympärileikata Juutalaispojat ikuiseen liittoon Jumalan kanssa, kuten heitä koskeva ikuinen säädös kuului.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali oli kiero tyyppi, yritti saada Juutalaiset kapinaan Jumalan säätämystä vastaan ympärileikata Juutalaispojat ikuiseen liittoon Jumalan kanssa, kuten heitä koskeva ikuinen säädös kuului.

Jeesusta meidän on totteleminen, eikä mitään Tarsolaisia murhamiehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lait on voimassa kaikkille tasapuolisesti, riippumatta ihmisen omista uskomuksista.

• Jeesus ja laki

Matt. 5:
      17. Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan vaan täyttämään. Luuk. 24:44; Room. 10:4
      18. Totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennen kuin kaikki on tapahtunut. Luuk. 16:17
      19. Joka siis jättää pois yhdenkin näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavoin opettaa ihmisiä, sitä kutsutaan pienimmäksi taivasten valtakunnassa. Mutta joka noudattaa ja opettaa näitä käskyjä, sitä kutsutaan suureksi taivasten valtakunnassa.
      20. Minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljon suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, te ette pääse taivasten valtakuntaan."
      Matt. 23:2-3; Luuk. 11:39

• Anonyymi

Maalliset laitkin on voimassa riippumatta siitä uskooko niihin vai ei.

Rosvot uneksii, että lait on kumottu.

Paavalilla oli oma lehmä ojassa, valehtelu ja murha, ehkä useita murhia, kuka ties.

• Anonyymi

Psykologiset anteeksiannot ei poista murhan synnistä seuraavia rangaistuksia.

1. Joh. 3:15

Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.

• Anonyymi

Ihanh niinkuin tän palstan enkeli.mäntä kaikkine valheineen!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      210
      3055
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2751
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      367
      1459
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      21
      1364
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      90
      1284
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1209
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      98
      1190
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1041
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      162
      1025
    10. Sopisikohan hänelle ?

Sopisikohan hänelle naiselle farkkuhame ?
      Ikävä
      131
      942
    Aihe