Hei. tulipa ostettua asunto autolle pressutalli , turhia ostoksia on tehty ennenkin mutta tämä oli yksi lisää, sillä ovea ei voi pitää kiinni olenkaan ilmanvaihto on täysin olematon katto ja seinät on kosteat ja auto myös taivasalla on parempi pitää, tämä on minun mielipide ja kokemus asiasta joka ainoa tekee tästä itse johtopäätöksensä jos on aikeissa tämmöistä ostaa, tallin koko on 10 kertaa 4 metriä korkeus 4 metriä ,kyllä vanhakin oppii useimmiten kantapään kautta, tonttu siinä meni + pohjatyöt
Pressutalli
8
372
Vastaukset
- Anonyymi
Ostin kanssa mönkijälle pressutallin. Täysin susiostos. Myrskyllä putket vääntyi ja meinasi romahtaa lumen painosta. En suosittele
- Anonyymi
Niihin voidaan kyllä pienellä mielikuvituksella tehdä tuuletusaukot päihin.
Tee reilunkokoiset ja kevyet muovisäleiköt sitten molemmin puolin ja ruuveilla toisiinsa kiinni. Pressu puristuu sinne väliin, eikä repeä.- Anonyymi
Vielä sellanen vinkki, että älä leikkaa säleikköjen kokoista palaa pois, vaan teet poralla esim 20-30mm reikiä säleikön alle jäävälle alueelle.
Säleikkö voisi olla kooltaan
Esim. 30x100cm molempiin päihin.
T.ed.
- Anonyymi
Parin oman kokemuksen mukaan halpistallit kestävät kasassa pari vuotta. Lumen painoa ne eivät kestä lainkaan ja auringon uv-säteily hoitaa loput.
Kolmas kokemus kotimaisesta vahvasta (ja melko kalliista) pienestä pressutallista on positiivisempi. Kesti täysin ehjänä ne 5 vuotta, jonka oli pihassa. Jatkosta en tiedä, se kun jäi pihaan asunnon myynnin yhteydessä.
Mitään mahdotonta lumikuormaa ei mikään? pressutalli taida kestää. Jos hommaisin isommalle kulkineelle tallia, niin varmistuisin asiasta. Menee vaikeaksi puhdistaa lumia monen metrin korkeudelta. - Anonyymi
Pari vuotta sitten mietin myös pressutallin hankkimista asuntoautolle. Kuitenkin epäilin niiden kestävyyttä, varsinkin lumen alla ja tuulisella paikalla. Rakensin sitten kevyen tallin, pattinki runko ja vanhaa kattopeltiä seinät ja katto. Etuosa avoin. Hintaa ei tullut sen enempää, kuin pressutallille.
- Anonyymi
4 v sitten tein itse matkailuautolle pitkästä tavarasta katoksen. Malli kuten kuvassa, mutta meidän katoksessa on harvalaudoitetut sivu- ja takaseinät ja hieman muutakin persoonallista. https://factory.sale/fi/tuote/autokatos-aalto-28m²-matkailuautolle/
- Anonyymi
Jos matkailuautoa säilyttää taivasalla niin jatkuvasti joutuu lumia työntelemään katolta pois.
Parempi olla tuollainen teltta vaikka senkin katolta joutuu lumia poistamaan mutta jos on sopivan muotoinen katto niin valuu lumet pois itsekseen jos ei tartu lumi kiinni- Anonyymi
Kaikkiin taivasalla säilytetyhin tulee kosteusongelmia. Eikä tarvita montakaan vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819