Pressutalli

Hei. tulipa ostettua asunto autolle pressutalli , turhia ostoksia on tehty ennenkin mutta tämä oli yksi lisää, sillä ovea ei voi pitää kiinni olenkaan ilmanvaihto on täysin olematon katto ja seinät on kosteat ja auto myös taivasalla on parempi pitää, tämä on minun mielipide ja kokemus asiasta joka ainoa tekee tästä itse johtopäätöksensä jos on aikeissa tämmöistä ostaa, tallin koko on 10 kertaa 4 metriä korkeus 4 metriä ,kyllä vanhakin oppii useimmiten kantapään kautta, tonttu siinä meni + pohjatyöt

8

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ostin kanssa mönkijälle pressutallin. Täysin susiostos. Myrskyllä putket vääntyi ja meinasi romahtaa lumen painosta. En suosittele

• Anonyymi

Niihin voidaan kyllä pienellä mielikuvituksella tehdä tuuletusaukot päihin.
      Tee reilunkokoiset ja kevyet muovisäleiköt sitten molemmin puolin ja ruuveilla toisiinsa kiinni. Pressu puristuu sinne väliin, eikä repeä.

• Anonyymi

Vielä sellanen vinkki, että älä leikkaa säleikköjen kokoista palaa pois, vaan teet poralla esim 20-30mm reikiä säleikön alle jäävälle alueelle.
        Säleikkö voisi olla kooltaan
        Esim. 30x100cm molempiin päihin.

T.ed.

• Anonyymi

Parin oman kokemuksen mukaan halpistallit kestävät kasassa pari vuotta. Lumen painoa ne eivät kestä lainkaan ja auringon uv-säteily hoitaa loput.
      Kolmas kokemus kotimaisesta vahvasta (ja melko kalliista) pienestä pressutallista on positiivisempi. Kesti täysin ehjänä ne 5 vuotta, jonka oli pihassa. Jatkosta en tiedä, se kun jäi pihaan asunnon myynnin yhteydessä.
      Mitään mahdotonta lumikuormaa ei mikään? pressutalli taida kestää. Jos hommaisin isommalle kulkineelle tallia, niin varmistuisin asiasta. Menee vaikeaksi puhdistaa lumia monen metrin korkeudelta.

• Anonyymi

Pari vuotta sitten mietin myös pressutallin hankkimista asuntoautolle. Kuitenkin epäilin niiden kestävyyttä, varsinkin lumen alla ja tuulisella paikalla. Rakensin sitten kevyen tallin, pattinki runko ja vanhaa kattopeltiä seinät ja katto. Etuosa avoin. Hintaa ei tullut sen enempää, kuin pressutallille.

• Anonyymi

4 v sitten tein itse matkailuautolle pitkästä tavarasta katoksen. Malli kuten kuvassa, mutta meidän katoksessa on harvalaudoitetut sivu- ja takaseinät ja hieman muutakin persoonallista. https://factory.sale/fi/tuote/autokatos-aalto-28m²-matkailuautolle/

• Anonyymi

Jos matkailuautoa säilyttää taivasalla niin jatkuvasti joutuu lumia työntelemään katolta pois.
      Parempi olla tuollainen teltta vaikka senkin katolta joutuu lumia poistamaan mutta jos on sopivan muotoinen katto niin valuu lumet pois itsekseen jos ei tartu lumi kiinni

• Anonyymi

Kaikkiin taivasalla säilytetyhin tulee kosteusongelmia. Eikä tarvita montakaan vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      121
      1825
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1618
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1175
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      46
      1052
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      949
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      866
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      777
    Aihe