vauvana kirkkosta. Senjälken on elännyt sika huorinut tappanut ja varastanut joku murhamies. Ja sitten itketään haudan vierään kun pappi lähettää hänet Taivaaseen luulossa ??
Eikö mikään kriterejä ollenkaan kirrkkossa ketkä mene Taivaaseen ja ketkä helvettiin?
Mitkä sanat ,, Valo maailmalle? Lamppu joka valaisee kaupungin joka sanotaan Pyhässä Raamatussa Uskovista ??
1. Joh. 2:29
Jos tiedätte, että hän on vanhurskas, niin te ymmärrätte, että myös jokainen, joka vanhurskauden tekee, on hänestä syntynyt.
1. Joh. 3:9
Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt.
1. Joh. 4:7
Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan.
1. Joh. 5:1
Jokainen, joka uskoo, että Jeesus on Kristus, on Jumalasta syntynyt; ja jokainen, joka rakastaa häntä, joka on synnyttänyt, rakastaa myöskin sitä, joka hänestä on syntynyt.
1. Joh. 5:4
sillä kaikki, mikä on syntynyt Jumalasta, voittaa maailman; ja tämä on se voitto, joka on maailman voittanut, meidän uskomme.
1. Joh. 5:18
Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha.
Onko ne synnin Teot jonka meillä pitää olla , että me åäästään perille ja joilla uskovaiset pelkää että heillä puuttuu ettei he pääsevät perille , kun saarnavat ettei sellainen Pyhä Puhdas, Vanhursakas , Nuhteeton Uskova tarvitsee Jeesusta. Vaikka mun mielestä sellainen Uskova Tarvitsee Jumala viimmeisiä päivinä kun Hän tulee takaisin etsimään että löytyykö Usko maan päällä ???
Joilla ei ole Jumalan Puhtaat Pyhät Teot ,, ei ole Uskossa. >>
Jaak. 2:14
Mitä hyötyä, veljeni, siitä on, jos joku sanoo itsellään olevan uskon, mutta hänellä ei ole tekoja? Ei kaiketi usko voi häntä pelastaa?
Jaak. 2:17
Samoin uskokin, jos sillä ei ole tekoja, on itsessään kuollut.
Jaak. 2:18
Joku ehkä sanoo: "Sinulla on usko, ja minulla on teot"; näytä sinä minulle uskosi ilman tekoja, niin minä teoistani näytän sinulle uskon.
Jaak. 2:20
Mutta tahdotko tietää, sinä turha ihminen, että usko ilman tekoja on voimaton?
Jaak. 2:26
Sillä niinkuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin myös usko ilman tekoja on kuollut.
Onko se niinkuin Lutter kirkko opettaa ? Että saastainen mene Taivaaseen kun on vettä päässä saatu v
64
371
Vastaukset
Korjattu textiä tuolta ylhältä . Ainakin vähän.
Onko ne synnin Teot jonka meillä pitää olla , että me päästään perille ja joilla uskovaiset pelkää että heillä puuttuu, etteivät he pääsevät mukamas perille , on valhetta vaan, kun saarnavat ettei sellainen Pyhä Puhdas, Vanhursakas , Nuhteeton Uskova ei tarvitsee Jeesusta. Ja Jeesus on lähtenyt hänestä, Vaikka mun mielestä sellainen Puhdas Pyhä Uskova ,, Jumala Tarvitsee viimeisinä päivinä , kun Hän tulee takaisin etsimään että löytyykö Usko maan päällä ???- Anonyymi
Johan oli törkeää tekstiä.
- Anonyymi
Vastaamalla savikselle, itse vahvistatte hänen saastaketjujaan ja -puheitaan. ryhdytte osalliseksi hänen synteihinsä.
Kaikkeen ei tarvitse vastata. Antaa tiettyjen henkilöiden ja ketjujen jäädä omaan arvoonsa.
Room. 1: 28-32
28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
29 He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;
30 ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,
31 vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;
32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.
*- Anonyymi
Ja tässä on nyt sitten sitä oppia, millä se Perkele asetetaan ihmisen kimppuun kasteella, että saa uudesti syntymällä ne demonit kimppuunsa, eli juutalaisen Paavalin juutalaisuutta syntikiristyksin Saatanan puheella, ja sitten kuvittelee pelastuvansa, jos palvoo sille uhriksi Jeesusta kirottuna ja balsamoituna muumiona.
Koska tämä Mooseksen suulla puhuva jumaluus on tulivuori, ja siihenhän liittyy myrkkyinä kait ainakin rikki, niin kuinkahan sekaisin nämä tilivuoren palvojat ovat muinoin olleet?! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tässä on nyt sitten sitä oppia, millä se Perkele asetetaan ihmisen kimppuun kasteella, että saa uudesti syntymällä ne demonit kimppuunsa, eli juutalaisen Paavalin juutalaisuutta syntikiristyksin Saatanan puheella, ja sitten kuvittelee pelastuvansa, jos palvoo sille uhriksi Jeesusta kirottuna ja balsamoituna muumiona.
Koska tämä Mooseksen suulla puhuva jumaluus on tulivuori, ja siihenhän liittyy myrkkyinä kait ainakin rikki, niin kuinkahan sekaisin nämä tilivuoren palvojat ovat muinoin olleet?!Kun ne uhrasivat sille ihmisiä ja eläimiä - nimityskin on uhrikukkulapapit VT:ssa - niin tiputtivatkohan ne kraaterista uhrit tuliseen pätsiin? Ajatelkaa ja tämä on kristinuskon perustana oleva helvetti ja sen pelko, ettei Jumala laita helvettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ne uhrasivat sille ihmisiä ja eläimiä - nimityskin on uhrikukkulapapit VT:ssa - niin tiputtivatkohan ne kraaterista uhrit tuliseen pätsiin? Ajatelkaa ja tämä on kristinuskon perustana oleva helvetti ja sen pelko, ettei Jumala laita helvettiin.
Niinpä kristityt palvovatkin Jeesusta uhrina itsensä puolesta tiputettuna tuonne alas tulivuoren tuliseen tuonelaan - Athanasioksen tunnustuksessa helvettiin - itsensä puolesta uhrina, että se Jumala leppyisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä kristityt palvovatkin Jeesusta uhrina itsensä puolesta tiputettuna tuonne alas tulivuoren tuliseen tuonelaan - Athanasioksen tunnustuksessa helvettiin - itsensä puolesta uhrina, että se Jumala leppyisi.
No, ei siitä ole kuin pari vuotta, kun se riehui valtavalla voimalla Kanariansaarilla vaatien vihoissaan lisää ja lisää uhreja, ei leppymisestä tietoakaan.
On se ollut muinaisille ihmisille pelottava kokemus ja varmasti osoitus Jumalan voimasta mylvivällä äänellään, jota profeetta Mooses 5. Mooseksen kirjassa 4:10 alkaen tulkkaa.
Ymmärrettävää, eihän heillä ollut mitään tietoa mistä se äänikään tulee.
Jeesus oli aikaansa edellä ja yritti opetuksin muuttaa ihmisten käsityksiä, mutta joutui vain itse tähän samaan uskontoon uhriksi, ja epäonnistui. Anonyymi kirjoitti:
Koska tämä Mooseksen suulla puhuva jumaluus on tulivuori, ja siihenhän liittyy myrkkyinä kait ainakin rikki, niin kuinkahan sekaisin nämä tilivuoren palvojat ovat muinoin olleet?!Sinua taitaa saatana balsimoinut korvien välissä , siinä sisäpuolella. Niin älytöntä on taas sun väristys Rakas Karitsasta ja Jeesuksesta Kristuksesta meidän Jumalasta joka ei ole sinun Jumala,
- Anonyymi
Luterilaisuuden kuuluu opettaa kuten Martti Luther sanoo Vähä katekismuksensa liitteissä, että kasteella asetetaan Parkele ihmisen kimppuun koko tämän elämän ajaksi.
- Anonyymi
Mitä elämässäsi nyt on tapahtunut?
Tuntui jollain tavalla törkeän hyökkäävältä tuo sinun tekstiksi.
Huomionkipeyttäkö podet?- Anonyymi
Syvimmällekin savisuskovaiselle alkaa hiljalleen aukeamaan Raamatun tarinan ymmärrys. Myös Saatanaa kutsutaan Jumalan nimellä, ja vain siihen liittyy syntikäsite, jolla se kiristää sijaisureja itselleen pelotellen laittavansa uskovaisen helvettiinsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syvimmällekin savisuskovaiselle alkaa hiljalleen aukeamaan Raamatun tarinan ymmärrys. Myös Saatanaa kutsutaan Jumalan nimellä, ja vain siihen liittyy syntikäsite, jolla se kiristää sijaisureja itselleen pelotellen laittavansa uskovaisen helvettiinsä.
Pelon voima on valtava - tuli joku aika sitten dokumenttiohjelma, että minkälaisia traumoja lapset ovat saaneet tästä pelottelusta.
- Anonyymi
Kohdistat viestisi väärään tyyppiin.
Eri kirjoittaja ja nimimerkki, tyyli eri, selvästi erottaa. Anonyymi kirjoitti:
Kohdistat viestisi väärään tyyppiin.
Eri kirjoittaja ja nimimerkki, tyyli eri, selvästi erottaa.Kyllä minä tiedät, että on olemassa toinenkin "ilolintu"
Tyyliltään ovat kyllä hyvin samanlaisia lyhyesti, sekavia.
- Anonyymi
Luterilaisuuden taivaassa palaa tuli, koska kristinuskon Jumala asuu tulivuoren sisällä, teoilla ei ole myöskään mitään merkitystä, kuten uskovaiset tietävätkin, tulivuori suo armon kaikille päästä sen luo.
- Anonyymi
Päälaenvalelut ovat yhtä tyhjänkanssa, sillä pelastus tapahtuu uskoontulossa Jeesukseen ja upotuksessa uudestisynnytään.
- Anonyymi
Upotus on turhaa ja tehdään ainoastaan niille joilla ei kerrasta mene perille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Upotus on turhaa ja tehdään ainoastaan niille joilla ei kerrasta mene perille.
Apostolit opettivat upotuksen Jeesuksen nimeen ja me uskovat jatkamme tätä perintöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apostolit opettivat upotuksen Jeesuksen nimeen ja me uskovat jatkamme tätä perintöä.
Jatkatte väärin. He eivät kastaneet lämmitetyissä altaissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkatte väärin. He eivät kastaneet lämmitetyissä altaissa.
Näin kaipa pääasiassa on eivät kastaneet lämmitetyissä altaissa mutta upottivat silti kaikki Jeesukseen uskoontulleet vedessä ollen.
Anonyymi kirjoitti:
Näin kaipa pääasiassa on eivät kastaneet lämmitetyissä altaissa mutta upottivat silti kaikki Jeesukseen uskoontulleet vedessä ollen.
Kyllähän ihan eri tavalla tuli respektiä ja kastetutkin olisi eri tavalla sitoutuneita jos kasteet suoritettaisiin vaikkapa Kemijoella eikä vuodenaikaa saisi itse päättää.
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Kyllähän ihan eri tavalla tuli respektiä ja kastetutkin olisi eri tavalla sitoutuneita jos kasteet suoritettaisiin vaikkapa Kemijoella eikä vuodenaikaa saisi itse päättää.
No onko sulla Jumalan Uskon Teot , josta Jeesus peräänkuulutti ja Jakob sanoi että jos puuttuu , niin on kuollut uskovainen..
- Anonyymi
Pääasia kuitenkin on se että kastetaan samalla tavalla kuin apostolit eli upotetaan kaikki jotka ovat tulleet uskoon Jeesukseen.
Savis kirjoitti:
No onko sulla Jumalan Uskon Teot , josta Jeesus peräänkuulutti ja Jakob sanoi että jos puuttuu , niin on kuollut uskovainen..
Nuo tuntuu kovin vaihtelevan palstalla niin olisi ehkä hyvä jos kertoisit ihan omin sanoin ensin, että mitä sinun mielestäsi noihin vaaditaan.
- Anonyymi
Nuo tuntuu kovin vaihtelevan palstalla niin olisi ehkä hyvä jos kertoisit ihan omin sanoin ensin, että mitä sinun mielestäsi noihin vaaditaan.
Eli et siis tiedä - sinun Tolkku pitäisi tutustua Raamattuun ja varsinkin Jeesukseen ja apostolien kirjeisiin niin tietäisit mitä tulee tehdä.
Anonyymi kirjoitti:
Eli et siis tiedä - sinun Tolkku pitäisi tutustua Raamattuun ja varsinkin Jeesukseen ja apostolien kirjeisiin niin tietäisit mitä tulee tehdä.
Kyllä minä tiedän mitä siellä lukee mutta sehän ei monesti pidä yhtään kutinsa sen kanssa mitä palstan aitouskovat väittävät ja "vaativat"
- Anonyymi
Kyllä minä tiedän mitä siellä lukee mutta sehän ei monesti pidä yhtään kutinsa sen kanssa mitä palstan aitouskovat väittävät ja "vaativat"
No jos tiedät mitä Jeesus ja apostolit käskevät niin tee sitten sen mukaan äläkä täällä vainoa uskovaisia.
Anonyymi kirjoitti:
No jos tiedät mitä Jeesus ja apostolit käskevät niin tee sitten sen mukaan äläkä täällä vainoa uskovaisia.
Johan oli taas briljantti vastaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, Jeesus sanoikin, että juutalaisten Jumala on Saatana, ja olenkin huomannut miten uskovaiset suorastaan kavahtavat juutalaisten uhrikulttioppia, ja varoittavat muitakin olla uskomasta Paavalia, kun tämä yllyttää palvomaan Jeesusta kirottuna uhrinaan.
Anonyymi kirjoitti:
Pääasia kuitenkin on se että kastetaan samalla tavalla kuin apostolit eli upotetaan kaikki jotka ovat tulleet uskoon Jeesukseen.
Hölynpölyä kastetavalla ei ole merkitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä vesistöissä tuota on tarjolla Suomessa ?
- Anonyymi
Johan oli taas briljantti vastaus.
""No jos tiedät mitä Jeesus ja apostolit käskevät niin tee sitten sen mukaan äläkä täällä vainoa uskovaisia."
Johan oli taas briljantti vastaus."
No on ja sinulle enemmän kuin kullan arvoinen - - edellyttäen että toimit ohjeen mukaan!
Hyvää uutta vuotta! - Anonyymi
Hölynpölyä kastetavalla ei ole merkitystä.
"Hölynpölyä kastetavalla ei ole merkitystä."
Hyvä on kuitenkin seurata Jeesuksen ja apostolien esimerkkiä että vain Jeesukseen uskoontulleet upotetaan. Anonyymi kirjoitti:
"Hölynpölyä kastetavalla ei ole merkitystä."
Hyvä on kuitenkin seurata Jeesuksen ja apostolien esimerkkiä että vain Jeesukseen uskoontulleet upotetaan.Ei ole pelastusta Hengellisen kasten ulkopuolella. Jos sinut kastetaan sisään ahtaan porttin läpi niin sut pelastetaan. Kasteessa on pelastus. Kaste jolla ei ole H2O -n kanssa mitään tekemistä . Muuta että on ihana vertauskuva niinkuin Pietari sen kertoo ja julistaa.
Mark. 16:16
Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
JAHAAS ETTÄ LUTTERIN VAUVAT USKOVAT. NIIN NE OVAT KERTONEET LUTTERILLE. Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-
MUTTA PIETARI SANOI ETTÄ H20 ON VERTAUSKUVA JEESUKSESTA.
1. Piet. 3:21
Tämän vertauskuvan mukaan vesi nyt teidätkin pelastaa, kasteena-joka ei ole lihan saastan poistamista, vaan hyvän omantunnon pyytämistä Jumalalta-Jeesuksen Kristuksen ylösnousemuksen kautta,- Anonyymi
Pietarin trolli, Savis, voisi kuunnella tämän päivän radiojumiksen ja sen jälkeen hävetä Vuosikausia jatkunutta ateistista valhekampanjaansa. Kyllä, ateistikin voi esiintyä ääriuskovaisena, sitä se mielen sairaus teettää.
https://areena.yle.fi/podcastit/1-72492335
k_v Anonyymi kirjoitti:
Pietarin trolli, Savis, voisi kuunnella tämän päivän radiojumiksen ja sen jälkeen hävetä Vuosikausia jatkunutta ateistista valhekampanjaansa. Kyllä, ateistikin voi esiintyä ääriuskovaisena, sitä se mielen sairaus teettää.
https://areena.yle.fi/podcastit/1-72492335
k_vKun meille molemille on tulossa tuomio. Niin olen valmis. Mutta kysyn ?? Oletko sinä tolkun syntinen ??
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin vastattu !!! Ole siunattu koko Uusi Vuosi !!!
Anonyymi kirjoitti:
Missä vesistöissä tuota on tarjolla Suomessa ?
Luulis löytyvän , kun Suomesta sanotaan tuhansien järvien maa ?? Ja ympäri sitten on meriä ihan runsaasti. !!
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Kun meille molemille on tulossa tuomio. Niin olen valmis. Mutta kysyn ?? Oletko sinä tolkun syntinen ??
Minä en ole enkä voi ollakaan itsessäni valmis, mutta minulla onkin Sanassa luvattu Puolustaja, kun astun tuomioni kuulemaan.
k_v Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole enkä voi ollakaan itsessäni valmis, mutta minulla onkin Sanassa luvattu Puolustaja, kun astun tuomioni kuulemaan.
k_vNo hyvä että olet tehnyt Jumalan Tahtoa.
Jaak. 2:14
Mitä hyötyä, veljeni, siitä on, jos joku sanoo itsellään olevan uskon, mutta hänellä ei ole tekoja? Ei kaiketi usko voi häntä pelastaa?
Jaak. 2:17
Samoin uskokin, jos sillä ei ole tekoja, on itsessään kuollut.
Jaak. 2:18
Joku ehkä sanoo: "Sinulla on usko, ja minulla on teot"; näytä sinä minulle uskosi ilman tekoja, niin minä teoistani näytän sinulle uskon.
Jaak. 2:20
Mutta tahdotko tietää, sinä turha ihminen, että usko ilman tekoja on voimaton?
Jaak. 2:26
Sillä niinkuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin myös usko ilman tekoja on kuollut.
VAI OLETKO TEHNYT LUTTERIN SYNNINTEKOJA JOKA LUTTER SANOI ETTÄ SE ON MINULLE KYLLIN?? KUN EI LÖYTÄNYT PÄÄSY SYNNISTÄ JA LIHASTA. voi voi ja voi sitä Lutter...
- Anonyymi
Didakhe - 12 apostolin opetus, 7. luku
Ja mitä tulee kasteeseen, kastakaa näin: sanottuanne ensin kaikki nämä edellä mainitut sanat, kastakaa heidät Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen elävällä vedellä. Mutta jos teillä ei ole elävää vettä, kasta heidät johonkin muuhun veteen; ja jos te ette voi kastaa heitä kylmässä vedessä, kastakaa heidät lämpimään veteen. Mutta jos teillä ei ole käytettävissä kumpaakaan, niin valelkaa vettä kolmesti heidän päänsä päälle Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Mutta ennen kastetta paastotkoon kastaja ja kastettu ja kuka tahansa kynnelle kykenevä; mutta teidän tulee pyytää kastettavaa paastoamaan päivää tai kahta aikaisemmin.- Anonyymi
Elävä vesi ? Vantaanjoki siinä on kuulemma eloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elävä vesi ? Vantaanjoki siinä on kuulemma eloa.
Jeeus itse kastettii joessa ja myös Jeesus kastoi, mutta Jeesus ei kastanut itse vaan hänen opetuslapsensa kastoivat ja he kastoivat enemmän kuin edellä käynyt Johannes kastaja.
Anonyymi kirjoitti:
Jeeus itse kastettii joessa ja myös Jeesus kastoi, mutta Jeesus ei kastanut itse vaan hänen opetuslapsensa kastoivat ja he kastoivat enemmän kuin edellä käynyt Johannes kastaja.
Niin sitä vois vääntää jos ei ymmärrä' tai tietää miyä Johannes tarkoitti>>
Joh. 1:33
Ja minä en tuntenut häntä; mutta hän, joka lähetti minut vedellä kastamaan, sanoi minulle: 'Se, jonka päälle sinä näet Hengen laskeutuvan ja jäävän, hän on se, joka kastaa Pyhällä Hengellä'.
Ap. t. 1:5
Sillä Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä, ei kauan näitten päivien jälkeen."
- Anonyymi
Vietättekö sapattia...?
- Anonyymi
Kukaan meistä ei varmuudella tiedä, mitä meille tapahtuu aikamme tultua täyteen. Joten yritetään olla armollisia niin itsellemme kuin toisillemmekin.
Hyvää ja Onnellista alkanutta vuotta 2025 kaikille. Jeesus kastoi Jumala itse , laskemalla Häneen Pyhää Henki.. Esimerkkillinen tapahtuma joka pitäisi sinullekin tapahtua että Uudestisynnyt..
- Anonyymi
??????
En ymmärrä viestejäsi, enkä tiedä mitä sinusta ajatella ja sanoa. Toivon elämäsi kääntyvän parempaan suuntaan. Kaikkea hyvää sinulle ja pärjäile. Du är nog svenskspråkig och skriver hoonoa soomea. Syntyy väärinkäsityksiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
??????
En ymmärrä viestejäsi, enkä tiedä mitä sinusta ajatella ja sanoa. Toivon elämäsi kääntyvän parempaan suuntaan. Kaikkea hyvää sinulle ja pärjäile. Du är nog svenskspråkig och skriver hoonoa soomea. Syntyy väärinkäsityksiä.Ei sitä kukaan ymmärrä. Aloittaja on harhainen uudelleenkastaja joka ei tunnusta aitoa kristinuskoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
??????
En ymmärrä viestejäsi, enkä tiedä mitä sinusta ajatella ja sanoa. Toivon elämäsi kääntyvän parempaan suuntaan. Kaikkea hyvää sinulle ja pärjäile. Du är nog svenskspråkig och skriver hoonoa soomea. Syntyy väärinkäsityksiä.Minä veikkaan enemmän ryssän trolliksi, kielivirheiden perusteella. Joka osaa venäjää, huomaa kyllä pienen vivahteet.
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä kukaan ymmärrä. Aloittaja on harhainen uudelleenkastaja joka ei tunnusta aitoa kristinuskoa
Se kaste joka pelastaa ?? Sitäkö tarvitsee sinun teologian muka uudestaan saada ??
Anonyymi kirjoitti:
Minä veikkaan enemmän ryssän trolliksi, kielivirheiden perusteella. Joka osaa venäjää, huomaa kyllä pienen vivahteet.
No nyt mä tiedän ettet sä uskossa olet , kun tarvitset veikkata.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Se kaste joka pelastaa ?? Sitäkö tarvitsee sinun teologian muka uudestaan saada ??
Ei tarvitse
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse
No mikä kaste pelastaa sitten ? H2O vauvana , Aikuinen upotuskaste , Vai sen mitä Jeesus Hengen kautta kastaa kuolemaan sinua? Mutta jos ei ole menossa Taivaaseen niin ei tarvi kaste.
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä kukaan ymmärrä. Aloittaja on harhainen uudelleenkastaja joka ei tunnusta aitoa kristinuskoa
Et VOI ymmärtää Hengellisiä ennenkuin Pyhä Henki tulkitse niitä Hengellisiä ja Vertauskuvia jonka Jeesus ja muut antoi Jumalan kautta Pyhä Raamattuun..
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Et VOI ymmärtää Hengellisiä ennenkuin Pyhä Henki tulkitse niitä Hengellisiä ja Vertauskuvia jonka Jeesus ja muut antoi Jumalan kautta Pyhä Raamattuun..
Siksi sinä et niitä ymmärräkään
Anonyymi kirjoitti:
Siksi sinä et niitä ymmärräkään
Niinpä ! Hän ei todellakaan voi ymmärtää ilman Oikean Hengen..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2213306
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il213292Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess401839- 961422
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik2481393Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie541372- 991318
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO2011278Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe1801238Kunnan piikkiin meni nuorten surma
Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu511068