Vuokran maksan,vaikka ei jäisi elämiseen juuri mitään!!!
Asunto tärkein
8
223
Vastaukset
- Anonyymi
Sitähän se elämä on. Maksetaan asuntokulut ja laskut ja lopuilla rahoilla
sitten sinnitellään loppu kuukausi. Kyllä siihen pystyy kun vain haluaa.
Niille jotka jatkuvasti valittavat ei ole mikään rahasumma tarpeeksi. - Anonyymi
Ihan oikein alottajalla että ensin asuntokulut ja sitten vaikka käy monessa ruokajakelussa ja onhan toimeentulotuki.
- Anonyymi
Kyllä se Keva lähettää riittävästi toimeentulotukea ihan joka kuukausi ja
vieläpä ilman mitään anomuksia tai liitteitä. Kulutusjuhlat jatkukoon !
- Anonyymi
Sama juttu mulla, asumiskulut maksan aina pois heti tilipäivänä ja elän lopuilla sitten sen mukaan, mihin raha riittää.
Aika hyvin olen saanut aina venytettyä rahat riittämään koko kuukaudelle, mutta kyllä se vaatii aika lailla vaivannäköä ja on pari kertaa käynyt kyllä niinkin, että rahat ovat loppuneet muutama päivä ennen seuraavaa tiliä.
Mutta onpahan aina katto pään päällä, se on tärkein.
Ja onneksi on noita ruokajonoja, niistä saa aina ainakin pahimpaan hätään syötävää. - Anonyymi
Vaikka joulun ruokavarastot ovat huvenneet viikon syömisen tuoksinassa,
niin ainakin sitä konjakkisinappia on vielä pari purkillista.
Maustettua sinappia on hyvä sivellä nakkien kylkeen ja nautiskella niitä
sitten sen peruna- tai italiansalaatin kera. Oivallinen perinneherkku. - Anonyymi
Olen jo varmaan 10 vuotta maksanut vuokraa siten että maksan 30-40 euroa enemmän vuokraa mitä pitää ja sen takia minulla on vuokraennakkoa ollut maksettuna 500-600 euroa. Tälläkin hetkellä en aio maksaa vuokraa tammikuun ja maaliskuun aikana. Maksan vuokraa helmikuusta lähtien 134 euroa kk koska asumistuki laski 50 euroa. Pitää ottaa se huomioon ja maksan vuokraa niin että minulla on aina 2-3 kk vuokra maksettuna. Voin elää vähemmällä ja ostaa ruokaa niin että säästän. Kalastan myös paljon keväästä syksyyn joten säästä siinä rahaa koska saan kalaa ja voin syödä sitä.
- Anonyymi
On viisasta kerätä rahaa tavalla tai toisella niin, että on aina pienoinen
puskurivarasto olemassa yllättävien menojen varalle .
Jemmaraha peltipurkissa on hyvä keino välttää talousvaikeuksia.
Välillä voi sieltä lainata ja sitten maksaa pikkuhiljaa takaisin jopa niin
että jemmaraha aina pikkuisen kasvaa, niin on aina parempi
toimintavalmiaus menojen varalle. Tai voi kerätä vaikka kesälomarahaa. - Anonyymi
Itsellä ainakin niin sellainen summa olis hyvä olla sivussa että sais ostettua pesukoneen,läppärin,tv n tai kännyn ni ei noita kaikkia kerralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4622848Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152675Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2721618Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841204Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411145Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156980
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41938- 56909
- 79895