Vuokran maksan,vaikka ei jäisi elämiseen juuri mitään!!!
Asunto tärkein
8
208
Vastaukset
- Anonyymi
Sitähän se elämä on. Maksetaan asuntokulut ja laskut ja lopuilla rahoilla
sitten sinnitellään loppu kuukausi. Kyllä siihen pystyy kun vain haluaa.
Niille jotka jatkuvasti valittavat ei ole mikään rahasumma tarpeeksi. - Anonyymi
Ihan oikein alottajalla että ensin asuntokulut ja sitten vaikka käy monessa ruokajakelussa ja onhan toimeentulotuki.
- Anonyymi
Kyllä se Keva lähettää riittävästi toimeentulotukea ihan joka kuukausi ja
vieläpä ilman mitään anomuksia tai liitteitä. Kulutusjuhlat jatkukoon !
- Anonyymi
Sama juttu mulla, asumiskulut maksan aina pois heti tilipäivänä ja elän lopuilla sitten sen mukaan, mihin raha riittää.
Aika hyvin olen saanut aina venytettyä rahat riittämään koko kuukaudelle, mutta kyllä se vaatii aika lailla vaivannäköä ja on pari kertaa käynyt kyllä niinkin, että rahat ovat loppuneet muutama päivä ennen seuraavaa tiliä.
Mutta onpahan aina katto pään päällä, se on tärkein.
Ja onneksi on noita ruokajonoja, niistä saa aina ainakin pahimpaan hätään syötävää. - Anonyymi
Vaikka joulun ruokavarastot ovat huvenneet viikon syömisen tuoksinassa,
niin ainakin sitä konjakkisinappia on vielä pari purkillista.
Maustettua sinappia on hyvä sivellä nakkien kylkeen ja nautiskella niitä
sitten sen peruna- tai italiansalaatin kera. Oivallinen perinneherkku. - Anonyymi
Olen jo varmaan 10 vuotta maksanut vuokraa siten että maksan 30-40 euroa enemmän vuokraa mitä pitää ja sen takia minulla on vuokraennakkoa ollut maksettuna 500-600 euroa. Tälläkin hetkellä en aio maksaa vuokraa tammikuun ja maaliskuun aikana. Maksan vuokraa helmikuusta lähtien 134 euroa kk koska asumistuki laski 50 euroa. Pitää ottaa se huomioon ja maksan vuokraa niin että minulla on aina 2-3 kk vuokra maksettuna. Voin elää vähemmällä ja ostaa ruokaa niin että säästän. Kalastan myös paljon keväästä syksyyn joten säästä siinä rahaa koska saan kalaa ja voin syödä sitä.
- Anonyymi
On viisasta kerätä rahaa tavalla tai toisella niin, että on aina pienoinen
puskurivarasto olemassa yllättävien menojen varalle .
Jemmaraha peltipurkissa on hyvä keino välttää talousvaikeuksia.
Välillä voi sieltä lainata ja sitten maksaa pikkuhiljaa takaisin jopa niin
että jemmaraha aina pikkuisen kasvaa, niin on aina parempi
toimintavalmiaus menojen varalle. Tai voi kerätä vaikka kesälomarahaa. - Anonyymi
Itsellä ainakin niin sellainen summa olis hyvä olla sivussa että sais ostettua pesukoneen,läppärin,tv n tai kännyn ni ei noita kaikkia kerralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2051192Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍129894Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77765