Sinun miehesi on samalla kassalla jonossa Prismassa
Väität ilman todisteita Uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä Vaeltajan Eräreppua valetta
Tiina Grönlund
11
101
Vastaukset
- Anonyymi
hyttinen
eräreppu
kusi lankapuhelimeen - Anonyymi
Amerikassa
X
21.55-22.10
15 min yle TVI
★★★☆☆
J. Karjalainen matkustaa Amerikkaan seuduille, missä lännen lokarit ovat eläneet. Karjalainen toivoo löytävänsä hahmoja, jotka ovat esikuvina Lännen-Jukan lauluille. Ohjaus Erkki Määttänen. (2007
Vesan serkku tvssä
Jess- Anonyymi
Tiina Grönlund itse väitti ilman todisteita Uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä valheita kaupungin valtuuston uhkaaja syyte valetta Kaupunginjohtaja vartijat
Jyrki Grönlund samalla kassalla jonossa Prismassa lapsen lapsen kanssa
Ootko pelle ja tyhmä - Anonyymi
Kiinni jäi Tiina Grönlund
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinni jäi Tiina Grönlund
Jyrki Grönlund älä valita liikkeestä valita kaupungille samalla kassalla jonossa Prismassa lapsen lapsen kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jyrki Grönlund älä valita liikkeestä valita kaupungille samalla kassalla jonossa Prismassa lapsen lapsen kanssa
Olisin voinu kutsua vartijan
- Anonyymi
Ja sinä Tiina Grönlund luet täällä ilmoitat seurakunta kuuleeko chattiin
En ole kirkossa jäsen en kuulu kirkkoon - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä Tiina Grönlund luet täällä ilmoitat seurakunta kuuleeko chattiin
En ole kirkossa jäsen en kuulu kirkkoonLopeta kyttäys tai poliisi on perässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta kyttäys tai poliisi on perässä
Ihan talossa myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan talossa myös
Jos minä olen hiljaa oot sinäkin minun asioista
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1586967Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334063Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142102- 621936
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1941447Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947