Aleksi Lysander on menehtynyt taistellessaan Ukrainan puolesta Venäjää vastaan. Herättääkö tämä ajatuksia yksiöissään keskikaljaa vetävien persuleiden keskuudessa? Millaisia?
Maahanmuuttajataustainen suomalainen kuoli Ukrainassa
37
449
Vastaukset
- Anonyymi
Sinne ne änkee, mielenterveys potilaat sankoin joukoin.
Eivät uskalla itseään tappaa, täällä.
Röhönaurun paikka tuollekin..- Anonyymi
Rasistipersut on ainoita mt-ongelmaisia.
- Anonyymi
Monet sotaveteraanit jäivät metsään asustelemaan, kun eivät enää osanneet muuta mielentilaa.
- Anonyymi
Se on ihan hyvä paikka idiooteille, jotka lähtevät sotaan.
- Anonyymi
Taisi olla itsekin persu, mitä ajatuksia se herättää palstan vasuritrollin ahtaassa nupissa?
- Anonyymi
hyppäsi aidan yli Ukrainan suurlähetystön pihalle. Hämmästyneet virkailijat käskivät tulla aamulla uudelleen.
"Kyllä ne aavistivat. Ei tervepäiset hypi aidan yli sillä tavalla."
Hyppi etulinjassakin, no ei hypi enää.
Olisiko striptease tanssijan ura sittenkin ollut pidempi?
hei kuulkaas pojjaat, oppia oppia. - Anonyymi
Voisivat kaikki muutkin lähteä sinne.
- Anonyymi
GoPro kameraa räpläs että pääsee nettiin.
seuraus-KUULA OTTAAN!
hahahaaa. vai erikois sotilas... buahaaaaa- Anonyymi
Pidä persupentu pääsi kiinni ja mene pyytämään äiteeltäs lasi piimää.
- Anonyymi
Homot lähtevät mielellään vapaaehtoisesti metsiin homostelemaan.
- Anonyymi
Senegalilaiset ovat parempia heittelemään keihäitä toisiin villeihin.
Olisi tämäkin jättänyt sotimisen osaajille ,eikä luullut liikoja itsestään.- Anonyymi
Tuon niminenkö senegalilainen? Ai niin .voi ollakkin tuhannen ja yhden yön satujen maassa Suomessa ottavat nimen mikä sumuttaa parhaiten noin niinkun matkojen päästä ja ilman todellista kuvaa.
Onhan näitä Vikiä ja Valtteria... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon niminenkö senegalilainen? Ai niin .voi ollakkin tuhannen ja yhden yön satujen maassa Suomessa ottavat nimen mikä sumuttaa parhaiten noin niinkun matkojen päästä ja ilman todellista kuvaa.
Onhan näitä Vikiä ja Valtteria...Lysander on sukunimi, jonka Aleksi valitsi itselleen alta parikymppisenä. Saman niminen spartalaissotilas voitti ateenalaiset ja päätti peloponnesolaissodat joskus 400 vuotta ennen ajanlaskun alkua.
– Moni baarissa puhui, että nyt mennään Ukrainaan. Itse ajattelin, että minun olisi hankala olla menemättä. Jos en minä mene, niin kuka sitten?
Ukrainassa osa haluaa mainetta, ja tärkeintä on, että GoPro-kamera on päällä. Lysander kertoo korealaisesta ryhmänjohtajasta, jolla oli 800 000 YouTube-seuraajaa.
Ukrainassa osa haluaa mainetta, ja tärkeintä on, että GoPro-kamera on päällä. Lysander kertoo korealaisesta ryhmänjohtajasta, jolla oli 800 000 YouTube-seuraajaa.
.....halusi pöljä vain tulla nähdyksi ja uhosi liikaa baareissa , kuten afrikaanoilla on tapana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lysander on sukunimi, jonka Aleksi valitsi itselleen alta parikymppisenä. Saman niminen spartalaissotilas voitti ateenalaiset ja päätti peloponnesolaissodat joskus 400 vuotta ennen ajanlaskun alkua.
– Moni baarissa puhui, että nyt mennään Ukrainaan. Itse ajattelin, että minun olisi hankala olla menemättä. Jos en minä mene, niin kuka sitten?
.....halusi pöljä vain tulla nähdyksi ja uhosi liikaa baareissa , kuten afrikaanoilla on tapana.Aleksi ei käyttänyt turvaliiviä, koska avopellolla juostessa se olisi ollut seitsemän kiloa turhaa painoa.
noniin
- Anonyymi
Mitä mieltä te kommunistit tuosta olette?
- Anonyymi
Mitä mieltä te porvarit tuosta olette?
- Anonyymi
Kaikkia sekopäitä sitä onkin. Lähteä nyt Ukrainaan sotimaan.
- Anonyymi
Mieluummin Ukrainan kuin Suomen.
- Anonyymi
Mitä jos juo teetä?
- Anonyymi
Iltasanomat oli nostanut oikein jutun.
Itsehän on poika mennyt tapatettavaksi. - Anonyymi
Moi. Miten ihmeessä tähänkin on saatu sotkettua puolueita ? Aleksi oli kova ammattisotilas. Älkää viitsikö tuollaista.
https://youtu.be/NYPSKdrfBLc?si=dY84RsL3jhyvk2ZC - Anonyymi
Aleksi Lysander oli suomalainen Sankari isolla alkukirjaimella.
Jokaisen kannattaa lukea Kyrön kirja "Aleksi Suomesta".
Aleksi antoi sananmukaisesti kaikkensa puolustaakseen länttä ja sen mukana Suomea. Toinen asia on mitä Suomi antoi Aleksille ja kohdeltiinko häntä reilusti. Kuinka moni näki pintaa syvemmälle?
Voimia sankarin omaisille.- Anonyymi
Täyttä paskaa koko Kyrön sepitelmä.
- Anonyymi
Oma valinta.
- Anonyymi
Miksi rasistinen vihavassari otti jälleen puheeksi henkilön maahanmuutto taustaisuuden?
- Anonyymi
Olen samaa mieltä siitä, että taustalla ei ole väliä. Aleksi oli suomalainen sankari, joka ikävä kyllä sai kokea myös suomalaisen rasismin.
Kannattaa lukea Kyrön kirja ja ymmärtää, että isänmaallisuus ei ole kiinni ihonväristä.
- Anonyymi
Ihanaa oligarkkilandian tukemista että ukrainalaiset käpykaartilaiset voivat nauttia eleleyistään suomalaisten täysihoidossa.
Sinne vasn lusää miehiä pienestä Suomesta sotimaan! - Anonyymi
Alottaja on räkäpäinen humpuukikyselijä. Ei tajua edes sen vertaa, että semmoset ei ole suomalaisia sen vertaa, kuin ateistit ktistittyjä, joiden nimet pappi on rustannu kirkonkirjoihin.
- Anonyymi
SIONISTI media ja poliitikot yms parasiittit on psykopaatti pedofiilien puolella. Heistä.on oikein kun lapsia myydään raiskataan ja tapetaan, kidutetaan ja syödään.
- Anonyymi
Typerys kuoli,koska meni taistelemaan häviäjien puolelle.
Turha "sankari".Olisi kannattanut ottaa asioista selvää,ennenkuin lähti lähes varmaan kuolemaan - Anonyymi
Mitäs läksit, niin, oma vika.
- Anonyymi
Oli kylläkin kantasuomalainen. Kantasuomalainen on kun vähintään toinen vanhempi on suomalainen ja tuolla pojalla se taisi olla äiti.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491496Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761335Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86983- 14947
- 86926
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186868Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi78764Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17730