Maahanmuuttajataustainen suomalainen kuoli Ukrainassa

Anonyymi-ap

Aleksi Lysander on menehtynyt taistellessaan Ukrainan puolesta Venäjää vastaan. Herättääkö tämä ajatuksia yksiöissään keskikaljaa vetävien persuleiden keskuudessa? Millaisia?

37

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinne ne änkee, mielenterveys potilaat sankoin joukoin.
      Eivät uskalla itseään tappaa, täällä.
      Röhönaurun paikka tuollekin..

• Anonyymi

Rasistipersut on ainoita mt-ongelmaisia.

• Anonyymi

Monet sotaveteraanit jäivät metsään asustelemaan, kun eivät enää osanneet muuta mielentilaa.

• Anonyymi

Se on ihan hyvä paikka idiooteille, jotka lähtevät sotaan.

• Anonyymi

Taisi olla itsekin persu, mitä ajatuksia se herättää palstan vasuritrollin ahtaassa nupissa?

• Anonyymi

hyppäsi aidan yli Ukrainan suurlähetystön pihalle. Hämmästyneet virkailijat käskivät tulla aamulla uudelleen.

"Kyllä ne aavistivat. Ei tervepäiset hypi aidan yli sillä tavalla."

Hyppi etulinjassakin, no ei hypi enää.
      Olisiko striptease tanssijan ura sittenkin ollut pidempi?

hei kuulkaas pojjaat, oppia oppia.

• Anonyymi

Voisivat kaikki muutkin lähteä sinne.

• Anonyymi

GoPro kameraa räpläs että pääsee nettiin.
      seuraus-KUULA OTTAAN!

hahahaaa. vai erikois sotilas... buahaaaaa

• Anonyymi

Pidä persupentu pääsi kiinni ja mene pyytämään äiteeltäs lasi piimää.

• Anonyymi

Homot lähtevät mielellään vapaaehtoisesti metsiin homostelemaan.

• Anonyymi

Senegalilaiset ovat parempia heittelemään keihäitä toisiin villeihin.
      Olisi tämäkin jättänyt sotimisen osaajille ,eikä luullut liikoja itsestään.

• Anonyymi

Tuon niminenkö senegalilainen? Ai niin .voi ollakkin tuhannen ja yhden yön satujen maassa Suomessa ottavat nimen mikä sumuttaa parhaiten noin niinkun matkojen päästä ja ilman todellista kuvaa.

Onhan näitä Vikiä ja Valtteria...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon niminenkö senegalilainen? Ai niin .voi ollakkin tuhannen ja yhden yön satujen maassa Suomessa ottavat nimen mikä sumuttaa parhaiten noin niinkun matkojen päästä ja ilman todellista kuvaa.

Onhan näitä Vikiä ja Valtteria...

Lysander on sukunimi, jonka Aleksi valitsi itselleen alta parikymppisenä. Saman niminen spartalaissotilas voitti ateenalaiset ja päätti peloponnesolaissodat joskus 400 vuotta ennen ajanlaskun alkua.

– Moni baarissa puhui, että nyt mennään Ukrainaan. Itse ajattelin, että minun olisi hankala olla menemättä. Jos en minä mene, niin kuka sitten?

Ukrainassa osa haluaa mainetta, ja tärkeintä on, että GoPro-kamera on päällä. Lysander kertoo korealaisesta ryhmänjohtajasta, jolla oli 800 000 YouTube-seuraajaa.

Ukrainassa osa haluaa mainetta, ja tärkeintä on, että GoPro-kamera on päällä. Lysander kertoo korealaisesta ryhmänjohtajasta, jolla oli 800 000 YouTube-seuraajaa.

.....halusi pöljä vain tulla nähdyksi ja uhosi liikaa baareissa , kuten afrikaanoilla on tapana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lysander on sukunimi, jonka Aleksi valitsi itselleen alta parikymppisenä. Saman niminen spartalaissotilas voitti ateenalaiset ja päätti peloponnesolaissodat joskus 400 vuotta ennen ajanlaskun alkua.

– Moni baarissa puhui, että nyt mennään Ukrainaan. Itse ajattelin, että minun olisi hankala olla menemättä. Jos en minä mene, niin kuka sitten?

.....halusi pöljä vain tulla nähdyksi ja uhosi liikaa baareissa , kuten afrikaanoilla on tapana.

Aleksi ei käyttänyt turvaliiviä, koska avopellolla juostessa se olisi ollut seitsemän kiloa turhaa painoa.

noniin

• Anonyymi

Mitä mieltä te kommunistit tuosta olette?

• Anonyymi

Mitä mieltä te porvarit tuosta olette?

• Anonyymi

Kaikkia sekopäitä sitä onkin. Lähteä nyt Ukrainaan sotimaan.

• Anonyymi

Mieluummin Ukrainan kuin Suomen.

• Anonyymi

Mitä jos juo teetä?

• Anonyymi

Iltasanomat oli nostanut oikein jutun.

Itsehän on poika mennyt tapatettavaksi.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Aleksi Lysander oli suomalainen Sankari isolla alkukirjaimella.
      Jokaisen kannattaa lukea Kyrön kirja "Aleksi Suomesta".
      Aleksi antoi sananmukaisesti kaikkensa puolustaakseen länttä ja sen mukana Suomea. Toinen asia on mitä Suomi antoi Aleksille ja kohdeltiinko häntä reilusti. Kuinka moni näki pintaa syvemmälle?

Voimia sankarin omaisille.

• Anonyymi

Täyttä paskaa koko Kyrön sepitelmä.

• Anonyymi

Oma valinta.

• Anonyymi

Miksi rasistinen vihavassari otti jälleen puheeksi henkilön maahanmuutto taustaisuuden?

• Anonyymi

Olen samaa mieltä siitä, että taustalla ei ole väliä. Aleksi oli suomalainen sankari, joka ikävä kyllä sai kokea myös suomalaisen rasismin.

Kannattaa lukea Kyrön kirja ja ymmärtää, että isänmaallisuus ei ole kiinni ihonväristä.

• Anonyymi

Ihanaa oligarkkilandian tukemista että ukrainalaiset käpykaartilaiset voivat nauttia eleleyistään suomalaisten täysihoidossa.
      Sinne vasn lusää miehiä pienestä Suomesta sotimaan!

• Anonyymi

Alottaja on räkäpäinen humpuukikyselijä. Ei tajua edes sen vertaa, että semmoset ei ole suomalaisia sen vertaa, kuin ateistit ktistittyjä, joiden nimet pappi on rustannu kirkonkirjoihin.

• Anonyymi

SIONISTI media ja poliitikot yms parasiittit on psykopaatti pedofiilien puolella. Heistä.on oikein kun lapsia myydään raiskataan ja tapetaan, kidutetaan ja syödään.

• Anonyymi

Typerys kuoli,koska meni taistelemaan häviäjien puolelle.
      Turha "sankari".Olisi kannattanut ottaa asioista selvää,ennenkuin lähti lähes varmaan kuolemaan

• Anonyymi

Mitäs läksit, niin, oma vika.

• Anonyymi

Oli kylläkin kantasuomalainen. Kantasuomalainen on kun vähintään toinen vanhempi on suomalainen ja tuolla pojalla se taisi olla äiti.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1496
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1335
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      983
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      14
      947
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      926
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      186
      868
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      831
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      801
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      78
      764
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      730
    Aihe