Valehtelu on rikos syntillisyys ja alan kohta paastolle 1.1.2025jKr.

Anonyymi-ap

Miksi tästä rikoksesta ei saa tuomiota, mutta totuuen sanomisesta koitetaan saada tuomiota Päiville vaikka on sananvapaus ja Raamatun siteeramisen vapaus.

Lisäksi valtakunnansyyttäjä valehteli ettei kyse ole uskonvapaudesta vaikka hän on usein kysymyksensä kysynyt juurikin uskonvapaudesta.

On olemassa uskonnonvapaus, joka koskee kaikkia epäjumalanpalvonta, joissa ei ole Jeesusta mainittu Jumalana.

Se, kuka on määritellyt sanan "uskonto" on tehnyt sen väärin, sillä kristinusko ei ole uskonto ja Suomessa on paljon pappejakin, jotka sanovat kristinuskon kuuluvan uskontoniekkeen alle. Suosittelisillisoisin näitä pappeja tutkimaan tarkasti mikä uskonto on oikeasti Raamatun valossa ja kysyä joka lauseen kohdalla itseltään: "Onko tämä uskonto kristinuskoa?" Uskonnon Jumala määrittelee epäjumalanpalvonnaksi ilman poikkeuksija? Olen sitä mieltä itse. Jos sanon kristinuskoa uskonnoksi niin sanon sitä silloin myös epäjumalanpalvonnaksi , mitäpäs tulee sen määritelmäänkin ihan saatanallisjumalattoman ihmisen kieroonmäärityksen mukaankin.

Aika pijan uskoontultujani huomasin tämän ihmeellisyyjen ja olen huomannut että se kuinka "uskonto" on yleismääriteltyllisöity väärin, on osaltaan auttanut liperaalitejolokijaa nousemaan kaikessa valheen voimassa valtaasema porttouteen ynpäri maajilmallisen. Olen tästä asijasta ennenkin sanonut, mutta eipä ketään asija kiinnosta, vaikka asijassa on eksyttäväisyys, joka löytyy historijasta, ennenkaikkeja kirkkohistorijasta.

Minua ärsyttää kuulla, ja suht usein kuulen sellaisten suusta kristinuskon olevallisen kuuluvallinen uskontoon, että olen alkanut mittimään että mitä nämä tyypit oikein ovat? Hyypijöitä, vai ihan kuten minäkin, jolla on omat tietämättömytensä ja erehtysalueensa?

Ensin selvitettävä, mitä Jumalan Sana sanoo "uskonnosta". Sitten voikin kysyä että mistä se määritelmä tästä em. sanasta on tullut ja kuka/ketkä ovat lähteneet sitten sitä muokkaamaan ilman johjonmukiasuutta.

Määrittelikö Jumala sanaa "uskonto" jotenkin ja voiko Raamatun juurista kirjoitusjakeen ja kyseisen kirjeen jostain yhteyvestä vetää jotain "tulkintaa" käyttämällisöimällä että uskonto on kristinuskoa? Kyllä, juurikin "vlehtelemalla tulkitsemalla" se olisi mahjollista, mutta itse en ainakaan ole huomannut että sitä olisi Raamattuun pohjattu ollenskaansa vaan on vejetty ihan omat höpinät siihen, mitä uskonto on. Varmaankin sanan "uskonto" määritelmää on muokattu ajan kanssa yhä kierompaan.

Tänään aloitan vesipaaston. Aika pijan. Syön kohtansa aamupalan,kulautan alas ennen paastoa tärkeän juomasekoituksen suulliseen lasi vettä, siihen omenaviinietikkaa 2rkl ja 0,5-0,7 ruokasootaa, hammastenpesu. Televisijon avaan kohta ja sieltä otan tekstitv:n auki. Kun olen hanpaistosta huuhjellut kaikki hammastahnallisuujet pois, ryntäänpä mä sitten vessallisesta telkkarin tekstitvn kellollisen aikaa kahtomaan ja laitan sen muistiin ja ilmoitan myöhenmin siten tarkan paastonajan. Tavoitteenani on 14vrk pelkällä vetellisellä, mitään muuta en suo ihtelleni tänä ajallisena. Jos menee sen 14vrknylis niin a vot.

Olen yllättynyt jos 14vrk menee. Jos menen tänä iltana ilman syömiseen sortumusta ja saan nukuttua torstaallisuuteen niin silloin olen vahvoilla. Mun vaikein hetkeni on nukahtaminen nälkäisenä ja se ekä kerta on vaikeinta. Ei se toinenkaan ole helppoa, mutta jostain syystä koen sen huomattavasti helponmaksi.

Lähjen nyt keittijöön ja pistän sapuskallista tulemallista:Lihis kolmella överisti pursuilevalla sisustuksella lenkkimakkaralla herkkuhöystein suussa maistain. On yksi porkkanakin jäljellä. Piti jo eilen aloitta paastolliste, mutta en ehtinyt syyvä jääkaappija tyhjäksi. Jännittää miten käy. Olisi häpejällistä kaatua ennen 24h. Kerron kuitenkin totuujenmukaisesti kuinka tässä mulla tulee menemään. Jännittää.

8

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Omalla tavallaan uskontoa tulisi suojella siten etteivät ihmiset käytä sitä omiin tarkoitusperiinsä eikä varsinkaan mihinkään vahingolliseen kuten sotarikosten suosimiseen. Niin uskonto tulisi voida pitää puhtaana erossa ihmisten täydellisestä syntisyydestä eikä sitä pitäisi sillä puolustaa.

• Anonyymi

Vesipaastoni alkoi 1.1.2025 jKr. klo 5.34.24 aika katsottu tekstitvn sivulta 100, jossa uutisotsikoita mm. 104 sivulla: Suomi Etyjin puheellisenjohtajaksi.

Tässä mennään. Ilmoitan saman päiväisen aikana jos paastoollisuuteni on päättynyt häpeään pijakkoin lähillisinä päivällisinä vai voittoon sankaruuvessa ja maistijaisautuvaallisuujessa.

Olen paastonnut nyt 6min.

Selef Urge

• Ok.onnea paastoon.mä aloitan perjantaina.

• Ps.mitenköhän to. Txt-TV:n kanssa kun aion syödä torstaina siis huomenna, iltapalan...mutta pe aamulla en mitään..kaipa mä merkkaan sen iltapalan lopetusajankohdan sitten. Tässä mennään vähän mun mukavuusalueen ulkopuolelle mutta onnistuu.
        Tiedän jo, että en 14vrk vesipaastoa pysty vetämään. Mutta 4 vrk mehupaaston kyllä.
        Teen myös etikkalitkun tmv.pudistusta.

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

Ps.mitenköhän to. Txt-TV:n kanssa kun aion syödä torstaina siis huomenna, iltapalan...mutta pe aamulla en mitään..kaipa mä merkkaan sen iltapalan lopetusajankohdan sitten. Tässä mennään vähän mun mukavuusalueen ulkopuolelle mutta onnistuu.
        Tiedän jo, että en 14vrk vesipaastoa pysty vetämään. Mutta 4 vrk mehupaaston kyllä.
        Teen myös etikkalitkun tmv.pudistusta.

Asia selvä. Kun kerran teet 4 vrk:n mehupaaston niin mun ei sitten tarvitsekaan puskea väkisin voittoon 14vrk ajan , vaanpansa riittääkin kun teen 5vrk paastollisuuven.

Tietenkin jos aiotkin jatkaa paastoasi niin siinä tapauksessa tulen iskemään paaastolla luulot pois tyyliin, ja tietenkin se viimeisin syöminnöimesi ajankohta on se, josta paastosi alkaa.

Olen paastonnut nyt lähes 12h ja menen nukkumaan klo 19 viimeistään, joten mulla ei ole enää kauvan aikaa enää kun pääsen uneen lepäämään kärvistelystä ja palkkiona ovottaapi aamusella ekan vuorokauven ihana alkutavoite. Yllättävän hyvin on paastollisuuveksellisuus sujunneisuullisoinut vaikka mielesä oli jossain ennen klo 14 mielessä että syönpäs jotain ja ilmoitan että hävisin, mutta se ajatus onneksi hävisi päästä nopeasti, kun en alkanutkaan syömään syöntiärsykkeen kiusaamuksessa.

Selef Urge

• Anonyymi

Heräsin justiina. Kukko kiakuu a käki kukkuu siellä ja keeväät ob ja siks on sieluni kaipuiiisaaa ja mieleni , syvänmein saastuistamaton, siell mun aatoksein siivil muistoissain jälleen olemallisoimain oooon.

Oli eilen kyllä aika rallienklantia viilis välillä, mutt häpijänkammo periksantamuksest sai jatkamaan puastuva.Kiitos onnentoivotuskommentistasi selvitä paastosta. Mietin eilen tuata toivottamaasi muutamallisen kerran että olenpa itsekäs kun haluvan voittaa vaan tän paastokisan mahtollisimman lyhyesti paastoten ihte ja siksi olen toivonut sulle sitä että paastosi päättyy nopeasti, jotta voitto olisi taskussani, mtta nyt kun on tämä 5vrk JOS sen läpi menen niin siloin oon voittanut. On se syykkisest ihan kaks eri asijaist aatella 5vrk tai 14vrk paastotella.Itseäni 14vrk ahtistaa ihan eri paljosti kuin 5vrk paastoitus.

Joten voin nyt sanoa että tsemppiä omaan 4vrk paastollisuutees, ja jos sen ylität , niin paastokisan osalta sitä ei enää huomioida kisaan kuuluvaksi suoritukseksi vaan kisaamisesi loppuu 4vrk kohdalla viimeistöön ja minulla viim 5vrk kohdalla. Näin varmistan voittoni kunhan nyt vaan lopun 4 vrk pääsen puskemaan läpi syönnillisyyteen, hanpurilaisaterijallisuuteen.

Mietin tuossa myös tuota unessani kuinka saisin ymmärrettävästi sanottua kuin tuo uskonto sanan ihmisten keksimä väärinmääritys on turmijoksi ymmärtää sanaa "uskonto" kun se Raamatussa on niin "salaperäisellä" tavalla on tuotu yhjen kerran vaan esiin, ja kuinka Jumala ei sitä sanaa mitenkään itse määritä eikä avaa, ihminen sen sijaan on määritellyt ja avannut sitä sanaa ties kuinka laajasti aivan kuten liperaalitejolokija on tehnyt omien sanojensa väärinmanipuloinnin osalta, mutta ne sanat unohtuivat kun aloin herjättyjäni muuta miettimään.

Joka kerran kun aitokrisse puhuu uskonnosta kristinuskon määrittäjänä tai synonyymina saa mut nostamaan kytkintä sen henkilön kuuntelemuksesta.Ymmärrän kyllä kuinka syvälle tuo eksytys on päässyt eikä se tietenkään ole yksin uskonto sanan väärinviritys tai relikijon in ingleese, vaabn yks murheellinen osa palallista, sirpaloitunutta vaikejaksi ynmärtää asijaa kun käyttösanastoamme on sapotoitu eksytykseen ansallisoitavaisejs.

Jo alussa ovat aakkoset ihmisel etsinnäs , oppmallises eessä: katalookissa on yksi oikeja oppi kristinusko kaiken muun JEESUKSETTOMAN epäumalanpalvonta roskan sejassa samanarvoisena roskaksi alennettuna uskotoluvettelossa.

Selef Urge

• Anonyymi

Syön nyt kohta Kartanon kantarelleja. Paastoni loppuu heti tämän viestin lähetettyäni.paastotulokseksi jää 27h 22 min.

Selef Urge

• Anonyymi

Ota nyt pilsneri ton kunniaksi. Ja tsemppiä seuraavaan kertaan. Kyllä Jumalan temppeli kannattaa ainakin kerran vuodessa siivota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      138
      6067
    2. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      563
      5881
    3. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      31
      3396
    4. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      412
      2335
    5. Minun on vaikea ymmärtää

Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut
      Ikävä
      40
      1460
    6. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      52
      1456
    7. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      181
      1360
    8. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      79
      1334
    9. Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies

Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1074
    10. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1051
    Aihe