Kuljetusala ja tapaus Inga Mylläri

Anonyymi-ap

Tänään oli Iltakehdessä juttua Inga
Mylläristä, joka siis jätettiin joukkoraiskauksen jälkeen heitteille
paleltunaan hengiltä.
Raiskaajat olivat kuljetusalan ammattilaisia, jotka työssään kohtaavat päivittäin kauniita naisia
pientä silmäpeliäkin varmasti on puolin ja toisin mutta ei koskaan johda
mihinkään sen suurempaan. Sitten tukee tilaisuus on niin voi sitten ottaa haluamansa ilman rimpuilua ja kirkumista. Eli tuona yönä Inga Myllärin raiskaajat vaan purkivat vaan turhautumisensa kun näkevät päivittäin viehättäviä naisia,mutta eivät päässeet heitä ….

4

411

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi v..u mitä vähättelyä. Lue muutakin kuin Iltakehteä, vaikka aikalaislähteitä niin tiedät tapauksesta enemmän!

• Anonyymi

Olen lukenut kyllä Inga Myllärin tapauksesta muualtakin, kuin vain Iltalehdestä.
        Onko kommenttisi tarkoitus jotenkin rivien välistä antaa ymmärtää, että koko
        juttu oli tuon naisparan oma vika? Ainahan miehet ovat syyttämässä naisia, kun jotain ikävaa tapahtuu. Kuulostat siltä, kuin olisit jollekkin asianosaiselle sukua.
        Missä oli kohtaa oli vähättelyä? Ei ollut vähättelystä kysymys. Ingan kohtalo oli kauhea.

• Anonyymi

Ne miehet tekivät väärin, se on fakta. Ingan kohtalo, jota hän ei ansainnut oli kauhea.

• Anonyymi

Myös taksikuskit ovat kuljetusalan ammattilaisia. Laihialla taksikuski
      aloitti suhteen oletettavasti asiakkaansa kanssa, joka sitten eräänä kohtalokkaana
      iltana raivasi kilpailojansa, taksikuskin oman vaimon poistieltä. Ei tavallalinen, suomalainen mies halua hoikkaa naista, johan se näkee jo kaupungilla ja perhemarketeissa. EI. Naisen pitää olla tonnijeijukainen, pitää olla jotakin
      puristeltavaa; isot tissit ym.
      KANTASUOMALAINEN taksikuski raiskasi ja tappo asiakkaansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      228
      4407
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      73
      2856
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2393
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1687
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1369
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      65
      1043
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      850
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      844
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      832
    Aihe