Tänään oli Iltakehdessä juttua Inga
Mylläristä, joka siis jätettiin joukkoraiskauksen jälkeen heitteille
paleltunaan hengiltä.
Raiskaajat olivat kuljetusalan ammattilaisia, jotka työssään kohtaavat päivittäin kauniita naisia
pientä silmäpeliäkin varmasti on puolin ja toisin mutta ei koskaan johda
mihinkään sen suurempaan. Sitten tukee tilaisuus on niin voi sitten ottaa haluamansa ilman rimpuilua ja kirkumista. Eli tuona yönä Inga Myllärin raiskaajat vaan purkivat vaan turhautumisensa kun näkevät päivittäin viehättäviä naisia,mutta eivät päässeet heitä ….
Kuljetusala ja tapaus Inga Mylläri
4
411
Vastaukset
- Anonyymi
Voi v..u mitä vähättelyä. Lue muutakin kuin Iltakehteä, vaikka aikalaislähteitä niin tiedät tapauksesta enemmän!
- Anonyymi
Olen lukenut kyllä Inga Myllärin tapauksesta muualtakin, kuin vain Iltalehdestä.
Onko kommenttisi tarkoitus jotenkin rivien välistä antaa ymmärtää, että koko
juttu oli tuon naisparan oma vika? Ainahan miehet ovat syyttämässä naisia, kun jotain ikävaa tapahtuu. Kuulostat siltä, kuin olisit jollekkin asianosaiselle sukua.
Missä oli kohtaa oli vähättelyä? Ei ollut vähättelystä kysymys. Ingan kohtalo oli kauhea. - Anonyymi
Ne miehet tekivät väärin, se on fakta. Ingan kohtalo, jota hän ei ansainnut oli kauhea.
- Anonyymi
Myös taksikuskit ovat kuljetusalan ammattilaisia. Laihialla taksikuski
aloitti suhteen oletettavasti asiakkaansa kanssa, joka sitten eräänä kohtalokkaana
iltana raivasi kilpailojansa, taksikuskin oman vaimon poistieltä. Ei tavallalinen, suomalainen mies halua hoikkaa naista, johan se näkee jo kaupungilla ja perhemarketeissa. EI. Naisen pitää olla tonnijeijukainen, pitää olla jotakin
puristeltavaa; isot tissit ym.
KANTASUOMALAINEN taksikuski raiskasi ja tappo asiakkaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284407Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732856- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘651043PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64850
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86844Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832