Tänään oli Iltakehdessä juttua Inga
Mylläristä, joka siis jätettiin joukkoraiskauksen jälkeen heitteille
paleltunaan hengiltä.
Raiskaajat olivat kuljetusalan ammattilaisia, jotka työssään kohtaavat päivittäin kauniita naisia
pientä silmäpeliäkin varmasti on puolin ja toisin mutta ei koskaan johda
mihinkään sen suurempaan. Sitten tukee tilaisuus on niin voi sitten ottaa haluamansa ilman rimpuilua ja kirkumista. Eli tuona yönä Inga Myllärin raiskaajat vaan purkivat vaan turhautumisensa kun näkevät päivittäin viehättäviä naisia,mutta eivät päässeet heitä ….
Kuljetusala ja tapaus Inga Mylläri
4
272
Vastaukset
- Anonyymi
Voi v..u mitä vähättelyä. Lue muutakin kuin Iltakehteä, vaikka aikalaislähteitä niin tiedät tapauksesta enemmän!
- Anonyymi
Olen lukenut kyllä Inga Myllärin tapauksesta muualtakin, kuin vain Iltalehdestä.
Onko kommenttisi tarkoitus jotenkin rivien välistä antaa ymmärtää, että koko
juttu oli tuon naisparan oma vika? Ainahan miehet ovat syyttämässä naisia, kun jotain ikävaa tapahtuu. Kuulostat siltä, kuin olisit jollekkin asianosaiselle sukua.
Missä oli kohtaa oli vähättelyä? Ei ollut vähättelystä kysymys. Ingan kohtalo oli kauhea. - Anonyymi
Ne miehet tekivät väärin, se on fakta. Ingan kohtalo, jota hän ei ansainnut oli kauhea.
- AnonyymiUUSI
Myös taksikuskit ovat kuljetusalan ammattilaisia. Laihialla taksikuski
aloitti suhteen oletettavasti asiakkaansa kanssa, joka sitten eräänä kohtalokkaana
iltana raivasi kilpailojansa, taksikuskin oman vaimon poistieltä. Ei tavallalinen, suomalainen mies halua hoikkaa naista, johan se näkee jo kaupungilla ja perhemarketeissa. EI. Naisen pitää olla tonnijeijukainen, pitää olla jotakin
puristeltavaa; isot tissit ym.
KANTASUOMALAINEN taksikuski raiskasi ja tappo asiakkaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358