Olen jostain lukenut että nyt suositellaan terveydellisistä syistä alkaa harrastamaan pierukävelyä. On kuulemma hyvä ihmisen suolistolle.
Kävin tänään lenkillä ja yritin päästää pieruja. Yhtä ainutta ei tullut.
Voisiko Pieris asiantuntijana ottaa tähän asiaan kantaa.
Kysymys Pierikselle.....
1
205
Vastaukset
Tuo on tyypillinen aloittelijan moka. Ensinnäkin et ole tankannut tarpeeksi. Syö/juo hernaria, ruisleipää, kananmunia, bisseä, mämmiä, valkosipulia ym. tarpeellisia, ravitsevia puhtaita luonnontuotteita. Sitten kun tunnet suolenmutkassasi kurlutusta niin lähde lenkille. Tuo mediassa yleisesti esitelty kävelyasento ei ole riittävä, jotta saat aikaiseksi maksimaalisen tehon. Pyllistä kunnolla, kävele melkein 90 asteen kulmassa, jotta saat peräilmallesi sopivan lähtökulman. Sitten vain jalkaa ylös yks-kaks-yks-kaks ja vapautat resoria flatukselle. Tavoitteena on saada aikaan RRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSS, mutta voit aloittaa ensin pienemmästä *ruiks*-töräytyksestä. Se kehittyy itsestään jyräykseksi kunhan treenaat tarpeeksi.
Kun olet harjoitellut tarpeeksi niin suuntaa peräsimesi v-maisen naapurin suuntaan ja anna tulla. Muuttaa ainakin pois. Tosin riskinä voi olla, että me Saliksen kanssa muutamme siihen, olemmehan edenneet lemmentarinassamme avioliiton portille. Sitten sua ei enää naurata. Meitä Saliksen kanssa vasta naurattaakin.
Niin ja kokonaisvaltainen treenaaminen pierumestariksi on pitkä prosessi, itsekin olen treenannut jo 20 vuotta eri keskustelupalstoilla enkä ole vieläkään ykköstasolla.
Tsemppiä treeneihin ja RRRRRUIIIIIIIIIKKKKKKKKKKSSSSSSSSSS!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4282852Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys182404Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372215- 1211890
Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2441593Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2061246Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1861230Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511193Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281178TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p201090