Olen jostain lukenut että nyt suositellaan terveydellisistä syistä alkaa harrastamaan pierukävelyä. On kuulemma hyvä ihmisen suolistolle.
Kävin tänään lenkillä ja yritin päästää pieruja. Yhtä ainutta ei tullut.
Voisiko Pieris asiantuntijana ottaa tähän asiaan kantaa.
Kysymys Pierikselle.....
1
117
Vastaukset
Tuo on tyypillinen aloittelijan moka. Ensinnäkin et ole tankannut tarpeeksi. Syö/juo hernaria, ruisleipää, kananmunia, bisseä, mämmiä, valkosipulia ym. tarpeellisia, ravitsevia puhtaita luonnontuotteita. Sitten kun tunnet suolenmutkassasi kurlutusta niin lähde lenkille. Tuo mediassa yleisesti esitelty kävelyasento ei ole riittävä, jotta saat aikaiseksi maksimaalisen tehon. Pyllistä kunnolla, kävele melkein 90 asteen kulmassa, jotta saat peräilmallesi sopivan lähtökulman. Sitten vain jalkaa ylös yks-kaks-yks-kaks ja vapautat resoria flatukselle. Tavoitteena on saada aikaan RRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSS, mutta voit aloittaa ensin pienemmästä *ruiks*-töräytyksestä. Se kehittyy itsestään jyräykseksi kunhan treenaat tarpeeksi.
Kun olet harjoitellut tarpeeksi niin suuntaa peräsimesi v-maisen naapurin suuntaan ja anna tulla. Muuttaa ainakin pois. Tosin riskinä voi olla, että me Saliksen kanssa muutamme siihen, olemmehan edenneet lemmentarinassamme avioliiton portille. Sitten sua ei enää naurata. Meitä Saliksen kanssa vasta naurattaakin.
Niin ja kokonaisvaltainen treenaaminen pierumestariksi on pitkä prosessi, itsekin olen treenannut jo 20 vuotta eri keskustelupalstoilla enkä ole vieläkään ykköstasolla.
Tsemppiä treeneihin ja RRRRRUIIIIIIIIIKKKKKKKKKKSSSSSSSSSS!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947016- 1723722
- 533249
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2322376- 482115
- 411968
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?231792- 601768
- 191743