En aio enää kärsiä kun tämä sairaus vie kuitenkin lopulta minut
Lähden tästä maailmasta pois tänä vuonna
22
414
Vastaukset
- Anonyymi
Niinkö huono tilanne sinulla on? Olen luullut että tilanteesi on parempi.
- Anonyymi
Sivusta, itsekin miettinyt tulevaa ajatellen asioita? Jos kivut/ sairaudet ovat kovia/ pahoja ja yleisiä lähes päivittäisiä niin toivoisi eutanasiaa omalle kohdalle? Arjen oltava hyvää mieltä tuottavaa ainakin välillä? Aina oltava jotain toivoa paremmasta, jos sen menettää niin uskon elämän halunkin katoavan aika nopeasti? Oma mutu tällainen, tsempit aplle 👍
- Anonyymi
Täytyykö alkaa harjoittelemaan laulua, onko niin paha tilanne?
- Anonyymi
Sivusta. Älä vaan minun hautajaisiini tule laulamaan.
Laulan lauluni itse.
Älä lähde. Mäki oon joutunut kärsiin tääl ylimääräsen vuoden
- Anonyymi
Tule pois tästä maailmasta. Sinä et elää täällä voi. Ne ei ymmärrä ihmislasta. Merja Rantamäki-Jossain
- Anonyymi
🫂🫂 älä tee itsellesi mitään.
- Anonyymi
Älä lähde.
- Anonyymi
Mihin olet sairastunut?
- Anonyymi
Itse kaipaan Jumalan valtakuntaan, ja toisinaan olen totaalisen väsynyt kaikkeen tähän pahuuteen minkä ympäröimänä joudun elämään, mutta Jeesus kutsuu minut itse ajallaan pois. Elämä ei ole tarkoitettu ihmiselle itselleen, vaan elettäväksi ja kuoltavaksi Jumalalle. Siksi haluan olla valmis sietämään kaikkea niin kauan kuin tarvitsee. Valitettavan monet eivät koskaan tule tuota ymmärtämään, että elämässä ei koskaan ollut kyse meistä, vaan aina Jeesuksesta. Vaan kuten paholainen, me kaikki ihmiset käymme ottamaan pääosan ainoalta kuka on siihen arvollinen.
- Anonyymi
Muista et ihmisessä on kaksi osaa; henkinen ja fyysinen. Henkiseen elämään voi kuulua vaikka jumala jos sä tahdot ja uskot niin, mut fyysinen kehosi on täysin sidottu henkiseen minääsi. Jos laiminlyöt jompaa kumpaa puolta, vaikutus näkyy samantien molemmissa puolissa.
Hei kaikki, joilla itsellänne tai läheisellänne on itsetuhoisia ajatuksia,
Itsetuhoisista ajatuksista kannattaisi keskustella ammattilaisen kanssa. On olemassa monia auttavia tahoja, joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä. Ao. palveluista voi halutessaan saada tukea ja vinkkejä myös muuhun avun hakemiseen.
- Tukinet.net - Tukipisteesti netissä https://tukinet.net/
Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy mm. MIELI Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/
Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.
Joka viikko maanantaista keskiviikkon klo 15-19 ja torstaina klo 15-21 on MIELI Kriisichat päivystys, jossa voi jutella kahden kesken päivystäjän kanssa. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.
- MIELI Kriisipuhelin
Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin Kriisipuhelin päivystää 24/7 numerossa 09 2525 0111.
- Kriisikeskukset
Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Osassa yksiköistä myös etävastaanotto on mahdollinen. Yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/
Ystävällisin terveisin
MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata- Anonyymi
Tässä maailmassa oleminen vaatii paljon...
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂voi teitä sivullisia toisen elämän tuhoajia
Vai vaatii paljon
- Anonyymi
Eri maailmassa elää on lottovoitto
- Anonyymi
❤️Älä kulta lähde. Jaksa vielä tänään. Katso loppuun asti ja taistele ❤️
- Anonyymi
Voimia sinulle ap. Toivottavasti asiat muuttuu paremmaksi tänä vuonna. Jo tänään.
- Anonyymi
Niin lähden minäkin, jos projekti ei lopu! Minusta se aina tuntunut kiusaamisprojektilta, koska kukaan ei ole moneen vuoteen huomioinut minun hätääni siitä, että projekti ja sen toteutus ei ole koskaan saanut aikaan muuta kuin pahaa oloa aikaan monella tapaa. Jo vuosia sitten olisi pitänyt reagoida siihen,kun en pystynyt tekemään töitä! Kukaan ei kysynyt miksi niin kävi ja kukaan ei koskaan välittänyt siitä kuinka huono olo minulla ja siksi en pystynyt edesbkunnolla lenkkeilemään. Söin herkkuja ja join alkoholia tavallista enemmän ja siihenkään ei reagoitu mitenkään ja tiedossa oli, että sen kaiken pahan olon aiheutti pysyvän työpaikan menetys ja jatkuva kautta rantain kertominen kaikkialla. Minä en aloittanut projektia, enkä halunnut koskaan sen totetuvan niin laaja-alaisena kuin se toteutettiin! Haluaisin että minulle kerrottaisiin, miksi siihen ei kysytty minulta lupaa? Miksi en saanut heti alussa mitään tietoa siitä, mikä sen tarkoitus oli?
- Anonyymi
Vuosia jatkuneet epämääräisyydet ja arvoitukset tappoivat sisältä kaiken ilon ja hyvyyden tunteen. Joka ikinen kaupassa käynti ahdistaa esityksineen! Ilman työntekemisen mahdollisuutta se vaikutti taloudelliseen tilanteeseen! Ja kaikista ahdistavista vuosista johtuen elämästä on tullut eloonjäämiskamppailu! Miksi minun haluttiin voivan vain huonosti, miksi minun omia haaveita pidettiin vähemmän tärkeinä. Ei minun ole mahdollista "palkita" ketään rikkomisestani! Miten kukaan voi edes ajatella niin? Kaikesta siitä mitä on puuttunut inhimillisyys! Vuosien kidutus varmistaa sen ja varmisti jo heti alussa, etten voi olla tekemisissä koskaan tietyn henkilön kanssa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosia jatkuneet epämääräisyydet ja arvoitukset tappoivat sisältä kaiken ilon ja hyvyyden tunteen. Joka ikinen kaupassa käynti ahdistaa esityksineen! Ilman työntekemisen mahdollisuutta se vaikutti taloudelliseen tilanteeseen! Ja kaikista ahdistavista vuosista johtuen elämästä on tullut eloonjäämiskamppailu! Miksi minun haluttiin voivan vain huonosti, miksi minun omia haaveita pidettiin vähemmän tärkeinä. Ei minun ole mahdollista "palkita" ketään rikkomisestani! Miten kukaan voi edes ajatella niin? Kaikesta siitä mitä on puuttunut inhimillisyys! Vuosien kidutus varmistaa sen ja varmisti jo heti alussa, etten voi olla tekemisissä koskaan tietyn henkilön kanssa!!
Vaikka jatkaisitte projektia vielä tämänkin vuoden ajan, se vain pahentaisi tilannetta yhä enemmän! Pitääkö minun antaa turpaan tietylle henkilölle jos hän vielä kerrankin tunkee lähelleni. Sekö olisi se teko, mikä varmistaisi projektin loppumisen lopullisesti! Siihen nyt varaudun!
- Anonyymi
Älä viitti,lopeta itte ne projektis ja hae hoitoa Omaan mielenterveyteen!Sä et vaan tajua tota omaa toimintaas,joka tekee susta vaarallisen toisia ihmisiä kohtaan! Kyllä sulla on jokinn pahasti vinossa siellä vintissä,ku esim.alat tollaseen touhuun,vaikka käskettynä! Suomen perustuslaki ja ihmisoikeudet sulla unohtuu,vaikka ne pitäis tulla automaattisesti ,jos mieli on terve!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka jatkaisitte projektia vielä tämänkin vuoden ajan, se vain pahentaisi tilannetta yhä enemmän! Pitääkö minun antaa turpaan tietylle henkilölle jos hän vielä kerrankin tunkee lähelleni. Sekö olisi se teko, mikä varmistaisi projektin loppumisen lopullisesti! Siihen nyt varaudun!
🫂🫂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262866Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252058Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121568- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71258Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381196- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70901- 102877