Haluaisin laittaa välit poikki sisareni kanssa. Haluaisin hänenkin tuntevan itsensä hylätyksi. Hän on itse vaikuttanut siihen, ettei minulla ole mitään yhteyttä hänen lapsiinsa eikä näiden lapsiin. Olen varmaan ainakin pari kertaa maininnut tämän sisarelleni, mutta siihen hän ei ole sanonut mitään.
Hän on hyvin valikoiva keskustelunaiheiden suhteen. Tai emmehän me juuri keskustele muuta kuin tekstiviestien välityksellä. Jos yhteydenpito on lähinnä vaan merkkipäivinä muistamista, niin itse voin kyllä olla ilman näitä muistamisia. En varmaan ole sisarelleni mikään menetys, kun olen hänen perhekuntalaisilleenkin vain lähinnä kuin kuollut.
Tiedän että Jumala vihaa hylkäämistä. Olen joskus jonkun sielunhoitajan kanssa keskustellut näistä asioista ja hän on neuvonut ettei saisi kokonaan katkaista välejä. Näin varmaan onkin, mutta ajatus nousee aika ajoin uudelleen mieleeni.
Oletko koskaan laittanut välit poikki jonkun sukulaisen kanssa?
8
191
Vastaukset
- Anonyymi
Anna hänelle kaikki anteeksi.
Ole hänelle ystävällinen.
Rukoile hänelle siunausta.- Anonyymi
Olen kyllä tehnyt näitä kaikkia. Mutta siltikin haluaisin katkaista välit häneen. Voinhan jatkaa näitä neuvomiasi toimenpiteitä sen jälkeenkin.
- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Mutta sitten hänen yksinäisyydentunteensa voi pahentua.
Kenen?
- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
No aloittajan tietenkin.....
Eihän aloittaja ole tuosta asiasta halunnut keskustella, vaan tästä:
Oletko koskaan laittanut välit poikki jonkun sukulaisen kanssa?
- Anonyymi
Laitoin välini poikki narsistiäitiini v.2002. Oli oikea päätös, voin välittömästi paremmin henkisesti ja paraneminen saattoi alkaa.
- Anonyymi
👍👍👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103055
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172751Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3671459Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess211364- 901284
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531209- 981190
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681041Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1621025- 131942