https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010936876.html
Kannattaa varoa ostamasta sähköautoa. Nyt niissä on myös vaara että räjähtävät. En uskaltaisi sähköautolla enää ajaa.
Uusi Tesla räjähti trump hotellilla, yksi kuollut. Sähköauto voi räjähtää koska vain
14
237
Vastaukset
- Anonyymi
Orjamuurari rituaali..
- Anonyymi
Kohta selviää että pommiliivi oli ollut epäyhteensopiva Teslan tupakansytyttimen kanssa.
Kuljettaja, Ahmed Mohammed, unohti tyypillisen arabi-häslän tavoin ladata pommiliivin kiinasta tilatut sytyttimen patterit kotona. Tämän seurauksena A. ei ehtinytkään huutaa "allah akbaria" ennenaikaisen suoliensa ejakuloinnin takia ja menetti tästä syystä sekä sivulliset uhrit että kokonaisen tukkunipullisen neitsyitä tuonpuoleisessa.
Onneton kohtalo oli Ahmedilla: Palkkiona pelkkä ikuisuus vähän kärähtäneenä ätminä.- Anonyymi
kiitos moktar gubta-hyvin kirjoitettu skenaario
- Anonyymi
Varmaan räjähtääkin, jos autossa on räjähteitä kuten tässä tapauksessa.
- Anonyymi
Joo, ja räjähteiden lisäksi autossa oli 200 litraa bensaa. Kohteena Trump ja Musk. Olen lukenut, että eniten räjähtäneitä autoja on Toyotalla. Terroristit suosivat lavamalleja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ja räjähteiden lisäksi autossa oli 200 litraa bensaa. Kohteena Trump ja Musk. Olen lukenut, että eniten räjähtäneitä autoja on Toyotalla. Terroristit suosivat lavamalleja.
Niimmut ne lava-Tojot ei oo sähköautoja.
Tästä voisi päätellä että ihan polttiskin voi räjähtää jos tarpeeksi härnätään...
- Anonyymi
Jep, sähköauto voi kyllä syttyä palamaan, mutta ei se ilman räjähteitä räjähdä.
Kaasuauto voi räjähtää. - Anonyymi
Säh-lämi kyllästyny teslaansa. Päätti kostaa muskille ilotulituspommilla. mutt räjähti itse.
- Anonyymi
Onko tuossa kyse huippuunsa viritetystä liikenneraivosta?
Jos se räjähtänyt auto olis ollu Sködä Otsavika, niin ilman muuta se olis ollu liikenneraivoa, mutta nyt se jää vähän epäselväksi. - Anonyymi
Kyseessä oli vuokrattu cybertruck, joten kyllä sen palauttaminen onnistuu varsin helposti. Lava täynnä bensaa, kaasua ja ilotulitteita on riskihommaa. Eipä tuokaan ehtinyt poistua autosta, kun se kosahti.
- Anonyymi
Sähköautossa oikosulku sateella voi räjäyttää auton. Välttäisin sateella lataamista ainakin.
- Anonyymi
Bensa-auto voi räjähtää, jos tankatessa tupakoi. Niin, näin on käynyt maailmassa useasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bensa-auto voi räjähtää, jos tankatessa tupakoi. Niin, näin on käynyt maailmassa useasti.
Kännykän räplääminen bensaa tankatessa voi myös aiheuttaa räjähdyksen.
Siinä voi loppua kuuluvuusalue😂😂🤣 - Anonyymi
Ei tuossa akku tai sähkölaitteet räjähtäneet, vaan lavalla olleet bensa ja ilotulitteet. Akun puolesta ajoa voisi vielä jatkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15811059
- 545278
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452493- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131741Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421604Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351216Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6976Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952