VANHURSKAS HALLITUS MUUTTAA MAAN TAKAISIN PARATIISIKSI!

Anonyymi-ap

Miten kipeästi ihmiskunta tarvitseekaan vanhurskasta hallitusta koko maapallolle! Jokaisen täytyy myöntää, ettei tämä kiertotähti nykyään ole paratiisi.
Miljoonat ihmiset kokevat joka päivä köyhyyttä ja nälkää.
Rumat kaupungit riistävät maasta suuren osan sen luonnonkauneudesta ja myrkyttävät ilman ja veden ympäristössään.
Yhä useammat kaupungit ovat tulossa rikollisten mellastelupaikoiksi, joissa ihmiset eivät uskalla lähteä kodeistaan iltaisin.
Miten suuresti tämä eroakaan siitä, mikä oli Jehovan alkuperäinen päätös ihmisten suhteen!
Mutta miten hyvä onkaan TIETÄÄ, ettei Jehova ole hylännyt päätöstään!
Jehova näet vakuuttaa meille:
Hän on vielä muuttava tämän maan loistavaksi paratiisiksi.
Jehova lopettaa pian koko nykyisen jumalattoman järjestelmän.
Jos saat nyt Jehovan hyväksynnän, niin sinulla voi olla etu säilyä Jumalan uuteen maailman aikaan.
Tervetuloa JT joukkoon pelastuvaan!

39

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Matt. 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Jehova, Jehova!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon

Matt. 10:7 Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle'.

Fil. 3:18 Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina; 3:19 heidän loppunsa on kadotus,
      Fil. 3:20 Mutta meillä on yhdyskuntamme taivaissa

• Anonyymi

Mikset toteuta niin kuin J T kyseisiä Raamatun kohtia???

• Anonyymi

Aloittajalta taas esimerkki toisenlaisesta evankeliumista. ( Lue Gal. 1 luvusta. )
      Asiahan on niin, että on tulossa Jeesuksen kuningaskunta. Sitä johdetaan Jerusalemista.
      Jumala on antanut Jeesukselle tehtäväksi tuhota väärän evankeliumin julistajat. Jumala ei tee maata toisenlaiseksi, vaan hän luo "uuden taivaan ja uuden maan".
      Kaikki entinen katoaa ja palaa poroksi.

• Anonyymi

JT ja juutalaiset ovat ainoita, jotka pääsevät Paratiisiin nauttimaan 1000 v aika jaksosta ja sen jälkeen ikuisesta elämästä.
        Lahkolaisia ja ateisteja ei siellä ole enää eksyttämässä ihmisiä mihinkään ihmistekoiseen huuhaaseenn!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JT ja juutalaiset ovat ainoita, jotka pääsevät Paratiisiin nauttimaan 1000 v aika jaksosta ja sen jälkeen ikuisesta elämästä.
        Lahkolaisia ja ateisteja ei siellä ole enää eksyttämässä ihmisiä mihinkään ihmistekoiseen huuhaaseenn!

Kuten vartiotorniseuran huuhaaseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mihinkäs sinä perustat tuon näkemyksen? Ei vartiotorniseuraa mainita raamatussa.
        Eivätkä juutalaiset ajattele, että he ja todistajat olisivat menossa paratiisiin.

• Anonyymi

Rauhaa!

Vanhurskaus on menneen talven lunta.
      1500 alkoi Armon kuninkuus. Silloin vanhurskaus hylättiin.

Taidolliset nousee taivaaseen uuteen. Heillä on siellä yhdyskunta. Mutta on niitäkin jotka nousee maan päälle. Millainen yhteisö heitä varten tulee Jumalalta.

Näyttäisi siltä kuin se olisi Intialainen veeda yhteisö. Ja ehkä vähän Venäläistä sosialismia.
      Kristityt ja Arabit sotisivat keskenään toisensa kuoliaaksi.

Me rakastamme Kristusta koska hän antoi maailmalle yltäkylläisen elämän? Mutta emme tiedä että itse asiassa Intian inkarnaatiot tekivät sen eikä Kristus. Intia puki päälleen kristinuskon ja islamin parhaat puolet ja teki totta pyhistä kirjoista monin tavoin.

Maanpäällisen paratiisin tuo Intia ja Rooma sekä muista uskonnoista ja kristityistä ne jotka seuraa Karitsaa.

Vanhurskaus ei ole kaikille pääasia. Neljäs eli Tyatira omaa siunauksen

AUTUAITA NE JOILLA ON VANHURSKAUDEN NÄLKÄ JA JANO.....

Mutta maailma ei ole kupla tai tyhjiö jossa olisi vain Jehovan todistajia. Muitakin on.

• Anonyymi

JT ainoastaan Raamatunmukaisesti....mikä sen todistaa?
      Raamatun sana ja se saa riittää!

• Anonyymi

Yksin kirjoitukset, sola scriptura? Tarkennappas nyt hiukan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksin kirjoitukset, sola scriptura? Tarkennappas nyt hiukan.

Ateistit ja eri lahkolaiset tottelevat Saatanaa kuten Eeva, tekevät hänestä todellisuudessa jumalansa. Saatana onkin ”tämän asiainjärjestelmän jumala” (2. Korinttilaisille 4:4).
        Hänen hallintonsa seurausta ovat ulkokultaisuus ja valheet; sodat, kidutus ja tuhoaminen; rikollisuus, ahneus ja korruptio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ateistit ja eri lahkolaiset tottelevat Saatanaa kuten Eeva, tekevät hänestä todellisuudessa jumalansa. Saatana onkin ”tämän asiainjärjestelmän jumala” (2. Korinttilaisille 4:4).
        Hänen hallintonsa seurausta ovat ulkokultaisuus ja valheet; sodat, kidutus ja tuhoaminen; rikollisuus, ahneus ja korruptio.

Valheet ja ahneus on tuttua JT:llekin.
        JT:lla on toisenlainen evankeliumi joka on saatanasta.
        Siksi hekin ovat kirottuja. Lue Gal. 1 lukua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valheet ja ahneus on tuttua JT:llekin.
        JT:lla on toisenlainen evankeliumi joka on saatanasta.
        Siksi hekin ovat kirottuja. Lue Gal. 1 lukua.

Horiset soopaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Horiset soopaa!

Nääs, nääs. Vartiotornilahkolaista taas ketuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höh, toisen kertomuksen mukaan saatana kertoi naiselle asioita, joista tämä innostui ja sai miehenkin innostumaan. Kumpikaan heistä ei kuitenkaan kuollut hedelmän syömiseen ja mitä ilmeisemmin heidät häädettiin paratiisista jotta eivät söisi hedelmää josta eläisivät ikuisesti. Tämä siis muistini mukaan. Kertomuksia taisi kuitenkin olla ainakin kaksi, jossa asia ei tainnut olla noinkaan selvä.

Saatanan asema vanhan testamentin puolella on kuitenkin erilainen kuin uudemmalla puolella. Kummallista, että se persialainen uskonto sillä tavoin pääsi hapattamaan "puhtaan juutalaisuuden".

Mitä taas tulee tuohon mainitsemaasi raamatunkohtaan, niin minun nähdäkseni siinä on ho theos, korjaa toki jos olen väärässä. tämä taas johtaa siihen, että monoteismi saa kenkää, jos kuvitellaan määräisen artikkelin merkitsevän jotain asiassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höh, toisen kertomuksen mukaan saatana kertoi naiselle asioita, joista tämä innostui ja sai miehenkin innostumaan. Kumpikaan heistä ei kuitenkaan kuollut hedelmän syömiseen ja mitä ilmeisemmin heidät häädettiin paratiisista jotta eivät söisi hedelmää josta eläisivät ikuisesti. Tämä siis muistini mukaan. Kertomuksia taisi kuitenkin olla ainakin kaksi, jossa asia ei tainnut olla noinkaan selvä.

Saatanan asema vanhan testamentin puolella on kuitenkin erilainen kuin uudemmalla puolella. Kummallista, että se persialainen uskonto sillä tavoin pääsi hapattamaan "puhtaan juutalaisuuden".

Mitä taas tulee tuohon mainitsemaasi raamatunkohtaan, niin minun nähdäkseni siinä on ho theos, korjaa toki jos olen väärässä. tämä taas johtaa siihen, että monoteismi saa kenkää, jos kuvitellaan määräisen artikkelin merkitsevän jotain asiassa.

Jumala sanoi, että Aatami ja Eeva kuolevat sinä päivänä, jona kiellettyä hedelmää syövät. Käärme sanoi, että he eivät kuole, vaan heidän silmänsä avautuvat. Miten kävi? He eivät kuolleet, vaan silmät avautuivat, mm. huomasivat olevansa alasti. Käärmeen versio osoittautui oikeaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala sanoi, että Aatami ja Eeva kuolevat sinä päivänä, jona kiellettyä hedelmää syövät. Käärme sanoi, että he eivät kuole, vaan heidän silmänsä avautuvat. Miten kävi? He eivät kuolleet, vaan silmät avautuivat, mm. huomasivat olevansa alasti. Käärmeen versio osoittautui oikeaksi.

Niin ja
        22 Ja Herra Jumala sanoi: "Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan. Kun ei hän nyt vain ojentaisi kättänsä ja ottaisi myös elämän puusta ja söisi ja eläisi iankaikkisesti!"

• Anonyymi

Minä odotan Jeesuksen paluuta kunniassaan ja kirkkaudessaan Raamatun lupausten mukaan. Vartiotorniuskonto ei liity siihen mitenkään. Minä odotan Herraani, Kristusta Jeesusta, amen.

• Anonyymi

Saatana on taitava eksyttämään, olet siinä mukana!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatana on taitava eksyttämään, olet siinä mukana!

Amen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Amen

Myös JT:t on taitavia eksyttämään.
        Mitä tapahtuu heidän paratiisissaan, saastuneille merille? Raunioituneille kaupungeille? Miljardien ihmisten luille? Y.m.
        Kovasti selittelevät jotain antimateriasta ja 7 vuoden aikana tehdystä siivouksesta.
        Saastetta on niin paljon, että ei edes 500 vuotta riitä maan tekemiseksi paratiisiksi.
        Helpompaa olis uskoa mitä raamattu sanoo.
        Jumala polttaa maan tulella ja luo uuden maan. Mutta kun raamattu ei kelpaa, vaan pitää uskoa järjestön satuihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös JT:t on taitavia eksyttämään.
        Mitä tapahtuu heidän paratiisissaan, saastuneille merille? Raunioituneille kaupungeille? Miljardien ihmisten luille? Y.m.
        Kovasti selittelevät jotain antimateriasta ja 7 vuoden aikana tehdystä siivouksesta.
        Saastetta on niin paljon, että ei edes 500 vuotta riitä maan tekemiseksi paratiisiksi.
        Helpompaa olis uskoa mitä raamattu sanoo.
        Jumala polttaa maan tulella ja luo uuden maan. Mutta kun raamattu ei kelpaa, vaan pitää uskoa järjestön satuihin.

Raamattu todistaa sinutkin valehtelijaksi!

• Anonyymi

Suuri perusvirhe on vartiotorniseuralla puhua Raamatusta mutta selittää Jeesus enkeli Mikaeliksi.

Jeesus on Raamatussa Jumala.
      Kuten Jumala ilmoittaa Pojasta, Hebr. 1:8: " mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti"

Vartiotorniseura on tämän jakeen väärentänyt:

UM: Mutta Pojasta hän sanoo: ”Jumala on sinun valtaistuimesi aina ja ikuisesti, ja valtakuntasi valtikka on oikeudenmukaisuuden valtikka.

KR92: Mutta Pojastaan hän sanoo: – Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy ajasta aikaan, ja sinun kuninkaanvaltikkasi on oikeudenmukaisuuden valtikka.

1933/38: mutta Pojasta: ”Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka.

Jeesuksen jumaluus on häivytetty muuttamalla jakeen merkitystä. Muissa käännöksissä Pojasta puhutaan Jumalana, UM puhuu Jumalasta, joka ei ole Poika.
      -------

Mikael on Raamatussa lasten suojelusenkeli
      Daniel 12:1 Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana.

Room. 10:9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;

Ja Jeesus Herran ilmoitus ei ole paratiisi

Matt. 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Jehova, Jehova!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon

Matt. 10:7 Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle'.

Fil. 3:18 Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina; 3:19 heidän loppunsa on kadotus,
      Fil. 3:20 Mutta meillä on yhdyskuntamme taivaissa

• Anonyymi

Puhut Raamatun sanaa vastaan
        Yksikään Raamatun kirjoittaja ei pitänyt jeesusta itseään isä jumalana!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä pidin parin vuoden ajan. Mutta nyt on mieleeni juolahtanut että Isä ja Jeesus ovat erilliset. Isä antoi Jeesukselle taivaassa Jumaluuden ja Jumalan aseman. Ennen kuin hän tuli maailmaan.

Kuka Jeesus oli ennen kuin Isä teki hänestä Jumalan on siinä tapauksessa suuri mysteeri. Siitä ei voi edes kirjoitusten perusteella tietää mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä pidin parin vuoden ajan. Mutta nyt on mieleeni juolahtanut että Isä ja Jeesus ovat erilliset. Isä antoi Jeesukselle taivaassa Jumaluuden ja Jumalan aseman. Ennen kuin hän tuli maailmaan.

Kuka Jeesus oli ennen kuin Isä teki hänestä Jumalan on siinä tapauksessa suuri mysteeri. Siitä ei voi edes kirjoitusten perusteella tietää mitään.

Gilgamesh eeppos kertoo että Isä on aiemminkin toiminut niin. Hän antoi Kaikkivaltiaalle kaiken knowledgen. Ja myöhempi raamattu kertoo että on säädetty IANKAIKKINEN EVANKELIUMI jonka mukaan Kaikkivaltias on kaiken Luoja.
        Hänetkin korotettiin Jumalaksi.

Myöhemmin on Isä korottanut muitakin. Jopa Muhammed (saas) on Intiassa Vishnuksi korotettu?

Lisäksi jostakin Luin että ALLAH määrää jokaiseen Pyhään kirjaan YLIJUMALAN. Ei saa olla uskonnollista teosta ilman Ylijumalaa.

Joko on yksi ainoa Isä Jumala joka on korottanut muita Kaitselmuksen asemaan mukaan lukien Jeesuksen tai sitten Jeesus oli itse tuo Isä Jumala. Menee vähän sekavaksi mutta Raamattu itse sanoo ISÄÄ ei tunne kukaan muu kuin Poika. Eikä Poikaakaan tunne kukaan muu kuin Isä.

APOSTOLINEN uskontunnustus plus Nikean tunnustus pitää viittä Kaitselmusta rinnakkain, mutta ei paljasta yhden ainoan Jumalan identiteettiä.

Minä uskon

ISÄÄN
        Jumalaan
        Kaikkivaltiaaseen
        Taivaan ja maan Luojaan
        Kaiken näkyvän ja näkymättömän Luojaan.

Meitä pyydetään uskomaan viiteen Kaitselmukseen mutta yksi ainoa Herra on yhäti kätkössä.

Sen tiedän että Ylösnoussut Kristus vaikuttaa Herran Pyhän Ehtoollisen välityksellä tuntemustaan mutta millä muilla tavoilla?
        Raamattua lukemalla voi samaistua häneen, mutta se ei ole varsinaista tuntemusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä sanot Jeesusta enkeliksi, voi sinua vartiotornilahkosi eksyttämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melkein oikein!
        Jeesus valtuutti poikansa hoitamaan homman kotiin!
        Jeesus on jumala sen takia, koska oli luomisessa mukana, mutta se ei tee hänestä isäjumalaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gilgamesh eeppos kertoo että Isä on aiemminkin toiminut niin. Hän antoi Kaikkivaltiaalle kaiken knowledgen. Ja myöhempi raamattu kertoo että on säädetty IANKAIKKINEN EVANKELIUMI jonka mukaan Kaikkivaltias on kaiken Luoja.

Myöhemmin on Isä korottanut muitakin. Jopa Muhammed (saas) on Intiassa Vishnuksi korotettu?

Lisäksi jostakin Luin että ALLAH määrää jokaiseen Pyhään kirjaan YLIJUMALAN. Ei saa olla uskonnollista teosta ilman Ylijumalaa.

Joko on yksi ainoa Isä Jumala joka on korottanut muita Kaitselmuksen asemaan mukaan lukien Jeesuksen tai sitten Jeesus oli itse tuo Isä Jumala. Menee vähän sekavaksi mutta Raamattu itse sanoo ISÄÄ ei tunne kukaan muu kuin Poika. Eikä Poikaakaan tunne kukaan muu kuin Isä.

APOSTOLINEN uskontunnustus plus Nikean tunnustus pitää viittä Kaitselmusta rinnakkain, mutta ei paljasta yhden ainoan Jumalan identiteettiä.

Minä uskon

ISÄÄN
        Jumalaan
        Kaikkivaltiaaseen
        Taivaan ja maan Luojaan

Meitä pyydetään uskomaan viiteen Kaitselmukseen mutta yksi ainoa Herra on yhäti kätkössä.

Sen tiedän että Ylösnoussut Kristus vaikuttaa Herran Pyhän Ehtoollisen välityksellä tuntemustaan mutta millä muilla tavoilla?
        Raamattua lukemalla voi samaistua häneen, mutta se ei ole varsinaista tuntemusta.

Muhammed...jumala????????????????????????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taivaassa ei ole muita kuin Jumala ja valtava määrä enkeleitä, Jeesus oli ensimmäinen enkeli!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joh.1:1."Alussa oli SANA ( Logos ). Hän oli Jumalan luona ja oli itsekin Jumala."
        SANAsta on lähtöisin kaikki tieto.
        M.m. THEOlogia, geologia, psygologia, fysiologia, biologia j.n.e.
        Mitään ei olisi ilman Häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joh.1:1."Alussa oli SANA ( Logos ). Hän oli Jumalan luona ja oli itsekin Jumala."
        SANAsta on lähtöisin kaikki tieto.
        M.m. THEOlogia, geologia, psygologia, fysiologia, biologia j.n.e.
        Mitään ei olisi ilman Häntä.

Mikset lue joh. 1: 2
        Pelkäätkö, koska se muuttaa käsityksesi jumalan >Pojasta
        Samoin joh 1 :18

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset lue joh. 1: 2
        Pelkäätkö, koska se muuttaa käsityksesi jumalan >Pojasta
        Samoin joh 1 :18

Niin, ja entäs sitten.
        Sana on sekä Jumala, että Jumalan luona. Mitä outoa siinä on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

soopaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä uskon

ISÄÄN
        Jumalaan
        Kaikkivaltiaaseen
        Taivaan ja maan Luojaan

soopaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taivaassa ei ole muita kuin enkeleitä ja miljoonia enkeleitä, joista Jeesus oli ensimmäinen n!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, ja entäs sitten.
        Sana on sekä Jumala, että Jumalan luona. Mitä outoa siinä on?

Poika istuu Jumalan oikealla puolella, sanotaan raamatussa
        Lopeta sekoilu!

• Anonyymi

Anonyymi 2025-01-03 16:01:22

" Puhut Raamatun sanaa vastaan
      Yksikään Raamatun kirjoittaja ei pitänyt jeesusta itseään isä jumalana "

Vartiotornin jekkuja, no, valheita suoraan sanoen.

Joh. 20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"
      20:29 Jeesus sanoi hänelle: "Sentähden, että minut näit, sinä uskot

"Isä Jumalana" - 1 Kor. 8:4 tiedämme, ettei maailmassa ole yhtään epäjumalaa ja ettei ole muuta Jumalaa kuin yksi.

Jeesus antoi nimen taivaan Isä rukouksessaan, jossa Jumalan nimi on pyhitetty.
      -jt:t on opetettu sanomaan, että se on mallirukous. Vastaa sinä, että malliksi siis annettu että älä käytä nimeä Jehova.

Hebr. 1:8 mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti

vartiotorniseura, UM on tuon väärentänyt:

Heprealaisille 1:8

UM: Mutta Pojasta hän sanoo: ”Jumala on sinun valtaistuimesi aina ja ikuisesti, ja valtakuntasi valtikka on oikeudenmukaisuuden valtikka.

KR92: Mutta Pojastaan hän sanoo: – Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy ajasta aikaan, ja sinun kuninkaanvaltikkasi on oikeudenmukaisuuden valtikka.

1933/38: mutta Pojasta: ”Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka.

Jeesuksen jumaluus on häivytetty muuttamalla jakeen merkitystä. Muissa käännöksissä Pojasta puhutaan Jumalana, UM puhuu Jumalasta, joka ei ole Poika.

• Anonyymi

Joh. 20
        Mitä Jeesus sanoi ennen Tuomasta opetuslapsilleen???
        Kannattaa lopettaa sekoilut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joh. 20
        Mitä Jeesus sanoi ennen Tuomasta opetuslapsilleen???
        Kannattaa lopettaa sekoilut!

Ja mitä Tuomas sanoi Jeesukselle?
        Eikä Jeesus sanonut Tuomakselle:" mitä sekoilet?"

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      229
      3344
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      21
      3312
    3. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      40
      1869
    4. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1422
    5. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      1402
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      54
      1372
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1328
    8. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      209
      1302
    9. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      181
      1241
    10. Kunnan piikkiin meni nuorten surma

Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu
      Nurmijärvi
      51
      1078
    Aihe