Ja kuinka ollakaan hän ajoi siihen Teslalla. Jännät paikat ehtiikö Trump vannoa virkavalan ennekuin jotain vakavaa tapahtuu hänelle tai Muskille.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f4147372-ead6-4f94-9732-289186c9ef54
Itsemurhapommittaja Trumpin hotellin edustalla?
6
98
Vastaukset
- Anonyymi
Sosialistit yrittää JO KOLMANNEN KERRAN nirhata Trumpin !
sdp- sairaita ihmis- hirviöitä !- Anonyymi
Trumpin yllä on Jumalan varjelus, onhan se jo nähty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trumpin yllä on Jumalan varjelus, onhan se jo nähty.
1-57
Trumpetti tärisee suuresta riidasta.
Sopimus rikottu: Kasvojen nostaminen taivaaseen:
Verinen suu ui veressä;
maidolla ja hunajalla voideltu kasvot makaa maassa.
- Anonyymi
ISIS ajaa Tesla rukilla ja ennen Hummerilla.
- Anonyymi
Musk listii Trumpin pois tieltään,se leikkii maailmanvalloittajaa.luuli että Trumppi on Teslan puikoissa ja painas etänä ovet auki ja pum!
- Anonyymi
Pekka Haaviston ISIS on aktivoitrunut Yhdysvalloissa. On luultavaa, että tässä on näkyvissä vasta alkutahteja isommasta operaatiosta.
Nämä New Orleansin ja Trump-Towerin iskijät ovat isis-Haavistolaisen tulkinnan mukaan "pelkkiä autonkuljettajia". Saa nähdä millaista jälkeä syntyy, kun kokitkin tulevat mukaan kuvioon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512