Hei taas tänne

Ja hyvää huomenta päivää. Tammikuun toinen, lumisateinen ja harmaa päivä. Kevään odotusta. 😊❤️🌨️🧊❄️

129

754

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei hei päivääsi!
      Puut ovat pakkashuurteessa, tuovat enemmän valoa iltapäivään, ihan kiva🫠🍔☕️

• Hei, niin onkin ja se on talvessa hienointa, kun on kuuraa ja lunta. ☕️😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hei, niin onkin ja se on talvessa hienointa, kun on kuuraa ja lunta. ☕️😊

Aivan. Tiiäks mikä on tähän aikaan mun juttu. Et tietenkään voi tietää, mutta koitahan yhden kerran heittää arvaus? 😉

• Anonyymi kirjoitti:

Aivan. Tiiäks mikä on tähän aikaan mun juttu. Et tietenkään voi tietää, mutta koitahan yhden kerran heittää arvaus? 😉

Tarkoitatko tätä vuoden aikaa vai päivän ajankohtaa? Mä veikkaan villisti, että laskettelu. ☕️😊

• Anonyymi

Hyvää päivää👩🍒♥️😊

• mustasusi

Hyvää päivää sinullekin. Mites päivä on lähtenyt käyntiin? ☕️😊♥️❄️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hyvää päivää sinullekin. Mites päivä on lähtenyt käyntiin? ☕️😊♥️❄️

Hyvin kiitos😊jumppasin tuossa kahvit vois juoda kohta👩🍒♥️entä sinulla onko töitä tänään?

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvin kiitos😊jumppasin tuossa kahvit vois juoda kohta👩🍒♥️entä sinulla onko töitä tänään?

Kiva juttu. Mä nukuin pitkään ja nyt aamupalaa tässä. Ei ole tänään töitä ja saa ottaa rennosti nyt muutaman päivän. Salilla voisin käydä vähän myöhemmin. ☕️😊♥️❄️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiva juttu. Mä nukuin pitkään ja nyt aamupalaa tässä. Ei ole tänään töitä ja saa ottaa rennosti nyt muutaman päivän. Salilla voisin käydä vähän myöhemmin. ☕️😊♥️❄️

Okay😊Hyvää salia kiva kun vapaata sinulla👩🍒♥️❄️taidan keittää päiväkahvit☕️

• Anonyymi kirjoitti:

Okay😊Hyvää salia kiva kun vapaata sinulla👩🍒♥️❄️taidan keittää päiväkahvit☕️

Kiitos. On hyvä välillä olla vapailla ja latailla akkuja. Ollut aika raskaita työvuoroja monta putkeen tuossa. Keitäpä hyvät sumpit ☕️😊♥️❄️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos. On hyvä välillä olla vapailla ja latailla akkuja. Ollut aika raskaita työvuoroja monta putkeen tuossa. Keitäpä hyvät sumpit ☕️😊♥️❄️

Juu🥱😊onpas harmaata ulkona👩🍒♥️❄️☕️ jotain sarjaa vois katella näin välipäivänä😊

• Anonyymi kirjoitti:

Juu🥱😊onpas harmaata ulkona👩🍒♥️❄️☕️ jotain sarjaa vois katella näin välipäivänä😊

On kyllä harmaata, ja nää tammikuut on tällaisia. Usein on pilvimatto taivaalla peittona. Onkos joku sarja joka nyt kiinnostaa? Mä voisin kokeilla Squid Gamen toista kautta. 😊♥️❄️☕️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

On kyllä harmaata, ja nää tammikuut on tällaisia. Usein on pilvimatto taivaalla peittona. Onkos joku sarja joka nyt kiinnostaa? Mä voisin kokeilla Squid Gamen toista kautta. 😊♥️❄️☕️

No ei😊☕️mut sitäkin vois nähny kyllä ekaakaan👩🍒♥️❄️

• Anonyymi kirjoitti:

No ei😊☕️mut sitäkin vois nähny kyllä ekaakaan👩🍒♥️❄️

Okei. Suosittelen sitä ekaa, koska se on tosi hyvä, mutta se on Netflixillä vain. Onko sulla sitä? 😊♥️❄️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Okei. Suosittelen sitä ekaa, koska se on tosi hyvä, mutta se on Netflixillä vain. Onko sulla sitä? 😊♥️❄️

On sekin kyllä☕️👩🍒♥️❄️😊

• Anonyymi kirjoitti:

On sekin kyllä☕️👩🍒♥️❄️😊

Hyvä, sitten ei katsominen lopu kesken. 😊 Itselläkin on ollut pitkään, mutta ei ole ollut paljon aikaa sen kanssa viettää.😊♥️❄️☕️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puolille päivin näämmä on kimuli vejelly sikkeitä. Kyselee taas töittesi perään vaikka eilen sanoit vapaittesi alkavan tästä päivästä lukien. Vaikutelema laiskan pulskeasta jallista. Siinä jos vielä tissuttelua mukana niin lekkeripeliksi mennee.

• Anonyymi kirjoitti:

Puolille päivin näämmä on kimuli vejelly sikkeitä. Kyselee taas töittesi perään vaikka eilen sanoit vapaittesi alkavan tästä päivästä lukien. Vaikutelema laiskan pulskeasta jallista. Siinä jos vielä tissuttelua mukana niin lekkeripeliksi mennee.

Mun mielestä taas, hän on herännyt melko aikaisin. Jumpannut kotona ja nauttii nyt kahvia päivällä vähän lisää sekä viettää mukavaa rauhallista kotonaan, niin kuin minäkin nyt. En usko että on mitään tissuttelua tässä ollenkaan. Ja hän kyselee töistäni ihan vaan keskustelua avatakseen. Näin minä asiaa tulkitsen.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hyvä, sitten ei katsominen lopu kesken. 😊 Itselläkin on ollut pitkään, mutta ei ole ollut paljon aikaa sen kanssa viettää.😊♥️❄️☕️

No ei lopu😊☕️👩🍒♥️❄️huomenna taas perjantai👍

• Anonyymi kirjoitti:

No ei lopu😊☕️👩🍒♥️❄️huomenna taas perjantai👍

Niinpä. Mitäs sulla on viikonlopuksi suunnitelmia? 😊♥️❄️☕️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niinpä. Mitäs sulla on viikonlopuksi suunnitelmia? 😊♥️❄️☕️

Ei mitään kummempia😊☕️👩🍒♥️❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään kummempia😊☕️👩🍒♥️❄️

Eipä minullakaan. En tiedä nyt yhtään mitä tekis viikonlopulla, eikä nyt ole oikein varaakaan tehdä mitään. 😊♥️❄️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Eipä minullakaan. En tiedä nyt yhtään mitä tekis viikonlopulla, eikä nyt ole oikein varaakaan tehdä mitään. 😊♥️❄️

😊No niimpä😂☕️👩🍒♥️kaikki on niin kallista

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ulkoilu ei maksa mitään. On ilmaista.

• Anonyymi kirjoitti:

😊No niimpä😂☕️👩🍒♥️kaikki on niin kallista

On varsinkin näin köyhänä tyhjätaskuna 😂☕️😊♥️❄️ Ei minun rahoista paljon baarit pääse rikastumaan. Sääli sinänsä, kun tekis kuitenkin välillä mieli mennä pitämään hauskaa jonnekin. 😊

• Anonyymi kirjoitti:

No joo, siinä olet kyllä oikeassa, mutta ei siellä tapaa ihmisiä ja synny suhteita. Rämpii jossain hangessa keskellä metsää. Mutta toki siinä saa yhteyden universumiin. Se on arvokasta sekin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

On varsinkin näin köyhänä tyhjätaskuna 😂☕️😊♥️❄️ Ei minun rahoista paljon baarit pääse rikastumaan. Sääli sinänsä, kun tekis kuitenkin välillä mieli mennä pitämään hauskaa jonnekin. 😊

Juu😊Ei sitäkään aina jaksa syömässä mielummin jossakin hyvässä ravintolassa☕️👩🍒♥️👍

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No joo, siinä olet kyllä oikeassa, mutta ei siellä tapaa ihmisiä ja synny suhteita. Rämpii jossain hangessa keskellä metsää. Mutta toki siinä saa yhteyden universumiin. Se on arvokasta sekin.

Myös jalkakäytävillä voi kävellä. Ei tarvitse mennä aina metsään. Eikö siellä päin ole kevyenliikenteenväyiä?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mun mielestä taas, hän on herännyt melko aikaisin. Jumpannut kotona ja nauttii nyt kahvia päivällä vähän lisää sekä viettää mukavaa rauhallista kotonaan, niin kuin minäkin nyt. En usko että on mitään tissuttelua tässä ollenkaan. Ja hän kyselee töistäni ihan vaan keskustelua avatakseen. Näin minä asiaa tulkitsen.

tyhjänpäivästä lässytystä se on

• Anonyymi kirjoitti:

No siltä se varmasti ulkopuolisin silmin näyttää olevan. Se kuitenkin täyttää jotain aukkoa omassa elämässäni.

• Anonyymi kirjoitti:

Myös jalkakäytävillä voi kävellä. Ei tarvitse mennä aina metsään. Eikö siellä päin ole kevyenliikenteenväyiä?

On mutta ne ovat yyber tylsiä vailla mitään hohtoa. Olis edes jotain kauniita puistoja tai jotain, mikä houkuttelis, eikä tuollaisia peilijäässä olevia jalkateitä ja ympärillä vaan jotain taloja. Super boring.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No siltä se varmasti ulkopuolisin silmin näyttää olevan. Se kuitenkin täyttää jotain aukkoa omassa elämässäni.

😂😂😂

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mutta sittenhän se on hyvä. Rikastuttaa elämää.

• Anonyymi kirjoitti:

Juu😊Ei sitäkään aina jaksa syömässä mielummin jossakin hyvässä ravintolassa☕️👩🍒♥️👍

Niin totta tuokin. Mä kyllä tykkäisin välillä jostain oikein kunnon techno klubista, mutta ei täällä tietenkään sellaista ole. Nuorena tuli käytyä reivaamassa. 😊♥️❄️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Oliko palstagubella hyvät lisät vartijatoimistossa pyhien aikana? toimettomuus saattaa tehdä viä hullummaksi kuin tyä

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta sittenhän se on hyvä. Rikastuttaa elämää.

Kuten olen aiemminkin monesti sanonut. Tämä on mun sosiaalinen elämä.

• Anonyymi kirjoitti:

Oliko palstagubella hyvät lisät vartijatoimistossa pyhien aikana? toimettomuus saattaa tehdä viä hullummaksi kuin tyä

Mä en kommentoi työhön liittyvistä asioista tänne mitään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin totta tuokin. Mä kyllä tykkäisin välillä jostain oikein kunnon techno klubista, mutta ei täällä tietenkään sellaista ole. Nuorena tuli käytyä reivaamassa. 😊♥️❄️

Ai semmosta😊👩🍒♥️konserteissa käynyt ja festareil nuo klubit ollu koskaan se juttu

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

On mutta ne ovat yyber tylsiä vailla mitään hohtoa. Olis edes jotain kauniita puistoja tai jotain, mikä houkuttelis, eikä tuollaisia peilijäässä olevia jalkateitä ja ympärillä vaan jotain taloja. Super boring.

No kun se on sulle ongelma niin jää sisälle homehtuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä palstan setä, jota ilmeisesti yhäkin innokkaasti yrität lähinnä ns näkyvyyssyistä kuvitella naiseksi tietää sen varmasti sohvaperunuudestaan huolimatta. Ei terve asenne sinullakaan elämään kaveri hoi. Peilaat aina sitä surkeinta ja urpointa kuvaa, mitä palstasetä tarjoaa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kuten olen aiemminkin monesti sanonut. Tämä on mun sosiaalinen elämä.

Mutta hyvä että on jotain sosiaalista elämää vaikka se olis vaan palstaelämää.

• Anonyymi kirjoitti:

Ai semmosta😊👩🍒♥️konserteissa käynyt ja festareil nuo klubit ollu koskaan se juttu

Mä kans tykkään festareista ja konserteista, mutta klubin pitää olla sellainen missä soi aito techno, eikä mitään mainstream hittejä tai ysäriä. Sen takia baareissa tulee monesti kyllästyminen kun niissä soi huono musa ja ihmiset vaan örveltää omissa porukoissaan ympärillä. Tulee ihan ulkopuolinen olo. 😊♥️❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂

Hepsankeikkakin tullut Hihittelemään susimiehelle omasta kitkerästä obsessioistaan käsin. Parempaa tätä VVuotta ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta hyvä että on jotain sosiaalista elämää vaikka se olis vaan palstaelämää.

Niin, on tyhjää parempi tämäkin. Vaikka kaikki kosketus ja läheisyys tästä tietty puuttuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekä naisen hallusinoija että pikku liHitsu pettyio taas jo tässä vaiheessa maan kamaralle pudotusta. Näin se homma etenee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekä naisen hallusinoija että pikku liHitsu pettyio taas jo tässä vaiheessa maan kamaralle pudotusta. Näin se homma etenee

Ehkä tämäkin susimiehen höpinä menee taaas trendaaviin, niin löytyy nääs helposti

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä palstan setä, jota ilmeisesti yhäkin innokkaasti yrität lähinnä ns näkyvyyssyistä kuvitella naiseksi tietää sen varmasti sohvaperunuudestaan huolimatta. Ei terve asenne sinullakaan elämään kaveri hoi. Peilaat aina sitä surkeinta ja urpointa kuvaa, mitä palstasetä tarjoaa.

Minusta ei todellakaan saa mitään hyviä kuvia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä tämäkin susimiehen höpinä menee taaas trendaaviin, niin löytyy nääs helposti

On jo trendaavissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet erehtynyt henkilöstä. En kuvittele yhtään mitään sudesta. Itse olen käynyt tänään jo muutamaan otteessa ulkoilemassa ja mukavaa oli.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet erehtynyt henkilöstä. En kuvittele yhtään mitään sudesta. Itse olen käynyt tänään jo muutamaan otteessa ulkoilemassa ja mukavaa oli.

Juu, tähän väliin heitän vaan tuosta ulkoilusta, että jokainen nauttii vähän eri asioista ja hakee vähän eri juttuja vähän kaikesta. Minä en saa kiksejä jostain pappamaisesta pikku kävelystä tuolla lähiössä. Tarviin jotain vähän elämyksellisempää.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin, on tyhjää parempi tämäkin. Vaikka kaikki kosketus ja läheisyys tästä tietty puuttuu.

Ei ole normoa, kaukana siitä. Sä kuvittelet 👩🍒:n mielikuvies hahmotelmaksi, jolla todellisuuden kanssa tuskin mitään yhteistä. Sä siis seurustelet sanojen kanssa. Emojeita litania perään virkistykseksi. Okay, mutta miten onnistuisi yhteiselo nokitusten? Osaako enää livessä elää normielämää? Yritä kamppailla ittes irti tämmösestä potaskasta. Normikeskustelut asia erikseen, mutta hunajakkaan ei oo lusikkaruokaa. Sä oot ihan jees muuttamaan ruorin suuntaa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Juu, tähän väliin heitän vaan tuosta ulkoilusta, että jokainen nauttii vähän eri asioista ja hakee vähän eri juttuja vähän kaikesta. Minä en saa kiksejä jostain pappamaisesta pikku kävelystä tuolla lähiössä. Tarviin jotain vähän elämyksellisempää.

Sitten sun pitää vaan hankkia niitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole normoa, kaukana siitä. Sä kuvittelet 👩🍒:n mielikuvies hahmotelmaksi, jolla todellisuuden kanssa tuskin mitään yhteistä. Sä siis seurustelet sanojen kanssa. Emojeita litania perään virkistykseksi. Okay, mutta miten onnistuisi yhteiselo nokitusten? Osaako enää livessä elää normielämää? Yritä kamppailla ittes irti tämmösestä potaskasta. Normikeskustelut asia erikseen, mutta hunajakkaan ei oo lusikkaruokaa. Sä oot ihan jees muuttamaan ruorin suuntaa.

Ei kai ny mitään normoa olekaan, kyllä hyvin tiedän sen. Mut en myöskään ole ihan ainut joka näin on tehnyt. Niin seurustelen sanojen ja emojien kanssa kyllä. Mulla ku ei irl ole mitään kenenkään kanssa. Muut vaan kerää haaremia ympärilleen töissäkin. Multa puuttuu sellaiset taidot kokonaan. Minua ei huomaa kukaan.

• Anonyymi kirjoitti:

En osaa hankkia. Tuskin olisin ollu kohta puoli elämää yksinäni, jos osaisin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Joo, tammikuussa ei oo muillakaan lompsan kanssa pullistelemista. Nyt maksellaan joulua.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, tammikuussa ei oo muillakaan lompsan kanssa pullistelemista. Nyt maksellaan joulua.

Kyllä se joulu tahtoo aina viedä osansa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mä kans tykkään festareista ja konserteista, mutta klubin pitää olla sellainen missä soi aito techno, eikä mitään mainstream hittejä tai ysäriä. Sen takia baareissa tulee monesti kyllästyminen kun niissä soi huono musa ja ihmiset vaan örveltää omissa porukoissaan ympärillä. Tulee ihan ulkopuolinen olo. 😊♥️❄️

Pyydä tuo nunna mukaan. Tapahtumarikas kesä tulossa. 14.2 Nokia-areenalla hyviä esiintyjiä eli Tampesterella. Sinne treffit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt susi ottakoon allakasta esille vuoden 2025 tammikuun 2. elikkä uuden minän merkkipäivän. Tänään alkakoon susiturkin tuuletus. Ulos elämään täysin purjein. Kohtele lähimmäistäsi niinkuin itseäsi haluaisit kohdeltavan. Esim. positiivistä ilmettä olemukseesi, hymyä sopivaan tilanteeseen, kohteliaisuutta, jota naiset erikoisesti arvostavat, tietty myös huomio omaan pukeutumiseen: siisteys, nimenomaan puhtaat vaatteet, hiusten parturointi mitoituksella kaljusta seuraava = parin-kolmen millin pituus. Kyllä, ehdottomasti näin.
        Olemukseen siis valoisaa alotteellisuutta, tilanteita tulee. Eloisa ja ystävällisen iloinen kanssakäyminen on luonnollista työpaikallakin. Ei siinä haaremeita tule edes mieleenkään rahan ansaitsemisen ollessa päätekijä.
        Miltäpä kuulostaa, susihukka?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyydä tuo nunna mukaan. Tapahtumarikas kesä tulossa. 14.2 Nokia-areenalla hyviä esiintyjiä eli Tampesterella. Sinne treffit

Tykkäätkö susihukka tecnosta? Mä tykkään myös 🫂🫂

• Ehkä kyseessä on jotain paljon abstraktimpaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tykkään. Olen tykännyt ihan nuoresta saakka. Oon käyny teknobileissä. 😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kävisit mökillä niinko muutkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt susi ottakoon allakasta esille vuoden 2025 tammikuun 2. elikkä uuden minän merkkipäivän. Tänään alkakoon susiturkin tuuletus. Ulos elämään täysin purjein. Kohtele lähimmäistäsi niinkuin itseäsi haluaisit kohdeltavan. Esim. positiivistä ilmettä olemukseesi, hymyä sopivaan tilanteeseen, kohteliaisuutta, jota naiset erikoisesti arvostavat, tietty myös huomio omaan pukeutumiseen: siisteys, nimenomaan puhtaat vaatteet, hiusten parturointi mitoituksella kaljusta seuraava = parin-kolmen millin pituus. Kyllä, ehdottomasti näin.
        Olemukseen siis valoisaa alotteellisuutta, tilanteita tulee. Eloisa ja ystävällisen iloinen kanssakäyminen on luonnollista työpaikallakin. Ei siinä haaremeita tule edes mieleenkään rahan ansaitsemisen ollessa päätekijä.

Joillekin se paikka vaan näkyy ja tarjoutuu tilaisuutena saada senssimatchejä joka toisesta kaunottaresta, ainakin näin täydellisen sivustakatsojan roolissa. Eikä se tietenkään ihme ole, kun muut ovat komeita nuorukaisia, ja minä tämmöinen vanha perunapää. Ei siinä mikään kohteiliaisuuskaan auta. Vanha on vanha vaikka voissa paistais ja vaikka mikä pikkutakki päällä porhaltelis.

• Anonyymi kirjoitti:

Kävisit mökillä niinko muutkin.

Ei ole sellaista talvi asuttavaa mökkiä minulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattas olla liian isokokonen. Siinä ois allejäämisen vaara olemassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuvailet tuossa sellaisen tyypillisen extrovertin olemuksen, kun minä olen enemmän sisäänpäin kääntynyt introvertti. Toki haluasin olla aurinkoinen ja hymy korvissa sopivasti, vaan kun ei se onnistu, etenkään jos näyttää ettei vastapuolikaan hymyile minulle.

• Anonyymi kirjoitti:

Saattas olla liian isokokonen. Siinä ois allejäämisen vaara olemassa.

Mitähän tämä tarkoittaa?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei ole sellaista talvi asuttavaa mökkiä minulla.

No,siinähän ois idea,ala pistään mökkiin kaminaa ja eristeitä.Tekemistä ja samal ottaa rennosti luonnon keskellä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kuvailet tuossa sellaisen tyypillisen extrovertin olemuksen, kun minä olen enemmän sisäänpäin kääntynyt introvertti. Toki haluasin olla aurinkoinen ja hymy korvissa sopivasti, vaan kun ei se onnistu, etenkään jos näyttää ettei vastapuolikaan hymyile minulle.

Sinä tuijotat liikaa niitä kasvoja.Analysoit toiset hengiltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään.Minul on autismin kirjo ja ahdistun tuojottelusta.Voin jutella tunteja niin etten kuin pikkusen vilkasen juttelu kaverin naamaa.
        Miten sitä yhteisillä lenkeilläkään näkee eteen päin kun pitää toista tuijotella.

• Anonyymi kirjoitti:

No,siinähän ois idea,ala pistään mökkiin kaminaa ja eristeitä.Tekemistä ja samal ottaa rennosti luonnon keskellä.

En mä ole mikään remonttireiska ollenkaan. Eikä se mökkikään ole minun oma, jossa olen saanut käydä kesäisin.

• Anonyymi kirjoitti:

En mä mielestäni tuijottele, mutta kyllä haluan eye kontaktin aina. Se on mulle luontaista. Silmien välttely kertoo mulle sellaisesta ettei toinen hyväksy minua.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En mä ole mikään remonttireiska ollenkaan. Eikä se mökkikään ole minun oma, jossa olen saanut käydä kesäisin.

No,niin siitäpä se johtuu ettei nuoria naisia näy.Eikö kurssille vaan

• Anonyymi kirjoitti:

Olen kyllä analyyttinen ihminen ja pohdiskelen paljon monenlaista. Joitain kasvoja on vaan kiva katsella, jos on kivan näköinen.

• Anonyymi kirjoitti:

No,niin siitäpä se johtuu ettei nuoria naisia näy.Eikö kurssille vaan

Kyllä se johtuu siitäkin, että pitäisi käydä kasvojen kiristyksessä ja rasvaimussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä toi emoji tarkoittaa?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mene töihin.

• Anonyymi kirjoitti:

Mene töihin.

Mä en nyt jaksa ihan joka päivä mennä kattelemaan sitä hullun myllyä. Voisin ottaa vaikka puolenvuoden loman vaihteeksi.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mitähän tämä tarkoittaa?

Otetaas esimerkki: Sä hakisit vaikkapa tanssilattialle isokokosen mimmin pyörähtelemään kanssas. Siinä tanssinpyörteissä pöllähtäisitte tantereeseen ja jäisit mussukan kilokalorien alle toviksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Otetaas esimerkki: Sä hakisit vaikkapa tanssilattialle isokokosen mimmin pyörähtelemään kanssas. Siinä tanssinpyörteissä pöllähtäisitte tantereeseen ja jäisit mussukan kilokalorien alle toviksi.

No en se minäkään ihan hintelin ukko ole, paljon saan nykyisin kuulla että olen iso mies. En tiedä mistä kohtaa, mutta kuitenkin. Ja luulen, että osat olisi juuri toisin päin, jos tuollainen tilaisuus olisi. Eli minä olisin se jätti ja hakisin sellaista pientä ja siroa pyörähtelemään. Siinä saisin sitten olla varovainen etten kompastuisi jalkoihini ja litistäisi keijukaista alleni.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Eipä anneta periksi. Selitykset eivät meikään uppoa. Mutku, mutku ja mutku ovat vaivatonta vetää esille. Lue uudelleen ohjeistus ja kiillota peili eteesi. Tarjottimella ei totisesti tuoda onnen avaimia eteesi. Niiden eteen on tehtävä työtä, joka ei ole riskille samuraille ylivoimaista. Ei susihukan ole tarvis muuttua Casanovaksi . Puheet intro-ja extroverteistä, autismista, perunapäistä ja tuijotteluista romukoppaan. Katsele esimerkkiä vaikkapa telkkarista.Puheohjelmia, kanssakäymisiä etc.
        Huomaa, etten tarvinnut emojeita apureikseni.
        Ei muuta kuin tsemppiä yritykseen. Hyvin onnistuu.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mä en nyt jaksa ihan joka päivä mennä kattelemaan sitä hullun myllyä. Voisin ottaa vaikka puolenvuoden loman vaihteeksi.

Et ota.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä se johtuu siitäkin, että pitäisi käydä kasvojen kiristyksessä ja rasvaimussa.

Sä puhuit minusta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En mä mielestäni tuijottele, mutta kyllä haluan eye kontaktin aina. Se on mulle luontaista. Silmien välttely kertoo mulle sellaisesta ettei toinen hyväksy minua.

Ahaa,paha homma.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No en se minäkään ihan hintelin ukko ole, paljon saan nykyisin kuulla että olen iso mies. En tiedä mistä kohtaa, mutta kuitenkin. Ja luulen, että osat olisi juuri toisin päin, jos tuollainen tilaisuus olisi. Eli minä olisin se jätti ja hakisin sellaista pientä ja siroa pyörähtelemään. Siinä saisin sitten olla varovainen etten kompastuisi jalkoihini ja litistäisi keijukaista alleni.

Niimpä niin, mutta jos Tampereella ei odottaisikaan siro keijukainen.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sulla taitaa olla sitten paljon ongelmia puhua puhelimessa kun et näe toisen silmiä ? Ja tarkoitan tavallisia puheluita toisen henkilön kanssa. Epäilet silloin koko ajan ettei sua hyväksytä.

• Anonyymi kirjoitti:

Sulla taitaa olla sitten paljon ongelmia puhua puhelimessa kun et näe toisen silmiä ? Ja tarkoitan tavallisia puheluita toisen henkilön kanssa. Epäilet silloin koko ajan ettei sua hyväksytä.

No ei. Kyllä äänen sävy kertoo myös ihmisen tunnetiloista.

• mustasusi kirjoitti:

No ei. Kyllä äänen sävy kertoo myös ihmisen tunnetiloista.

Ja jos mä jonkun kanssa puhun puhelimessa niin sillä seikalla ei ole suurtakaan merkitystä, kunhan asia tulee hoidettua.

• Anonyymi kirjoitti:

No, sillekään ei mitään voisi. Ihminen voi silti olla mukava ja kiva kuitenkin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hyvää iltaa😊❄️👩

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mut sullehan se ulkonäkö on ihmisessä tärkeintä et vaan voi sille mitään. Kummaa että mielipide muuttuu kuitenkin vähän riippuen kenestä puhutaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää iltaa😊❄️👩

Menee yhdelle läpi mutta muille ei, ei ole aito 🙄🤨

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää iltaa😊❄️👩

Oikein hyvää iltaa. Olen pojan luona kylässä. 😊⚜️👑❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Mut sullehan se ulkonäkö on ihmisessä tärkeintä et vaan voi sille mitään. Kummaa että mielipide muuttuu kuitenkin vähän riippuen kenestä puhutaan.

Kyllä se tietyllä tavalla on tärkeää, mutta ei kenenkään ihmisarvoa vähennä, jos on lihava.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Oikein hyvää iltaa. Olen pojan luona kylässä. 😊⚜️👑❤️

Hyvä isukki on tämä susihukka. Eivätkö molemmat pojat asu samassa tilassa? Mukavaa yhdessäoloa teille.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä isukki on tämä susihukka. Eivätkö molemmat pojat asu samassa tilassa? Mukavaa yhdessäoloa teille.

Tulin jo kotiini, että saavat rauhassa käydä kohta yöpuulle. En halua olla häiriöksi. Oli mukava käydä pitkästä aikaa katsomassa ja juttelemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä itsesi kehuskelusta huolimatta ymmärrysrajoitteiset ei vaan suostu ymmärtämään sitä, että olet mies, joka tarinoi kuvitteellisesta elämästään. Hämmentävää dissosiointia kertakaikkiaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä itsesi kehuskelusta huolimatta ymmärrysrajoitteiset ei vaan suostu ymmärtämään sitä, että olet mies, joka tarinoi kuvitteellisesta elämästään. Hämmentävää dissosiointia kertakaikkiaan

Oikeasti aika saakelin pelottavaa se, mitä toksisuus tekee mielenterveydelle🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mikä se sitten olisi hapettava hapsiainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene töihin.

Tämä susimies väittää olevansa töissä, varmaan vähän samaan tapaan kuin sinä koet olevasi vielä kovassa draivissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä toi emoji tarkoittaa?

Susimiehen monologien empmjien perusteellako sinä teet päätelmiä asioista? Kriipi

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No mikä jottei, samalla lanalla kaikki uusiksi. Mikä saa ison miehen kirjoittelemaan itsensä kanssa estetiikasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs herätyskokous siellä nytten on? Minusta on kiva spoilata susimies tätä monologiasi ja ivata paria kiintiöpiip samalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä elämyksiä sinä ”setä sydämmellinen” suosittelisit tälle susimiehelle, notta?

• Anonyymi kirjoitti:

Mikäs herätyskokous siellä nytten on? Minusta on kiva spoilata susimies tätä monologiasi ja ivata paria kiintiöpiip samalla

😅😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli summa summarum- olet jopa itsekin kyllästynyt susimies tähän itsesi kanssa kirjoitteluun? Harmi ettei osasto elämänkoulu tunnu nääs ikinä luovuttavan näiden hahmojesi suhteen. Siihen riittää yksikin katkera, jolla ei ole elämää, muut tulee heti perässä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lol

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On jo trendaavissa.

Eli laihaa on tänäkin vuonna tämä keskustelupalstan anti

• Anonyymi kirjoitti:

Eli laihaa on tänäkin vuonna tämä keskustelupalstan anti

Tee sinä siitä lihavaa, jos noin ahdistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sitä susimiehen bipolaarinen itsensä kanssa jutustelu? Mitä se kertoo sinusta jos olet siitä syystä karheana

• Anonyymi

Alan katsomaan jotain nyt😊palataan👩🍒♥️kivaa loppupäivää🤗❄️

• Kiitos oikein hyvää loppupäivää ja mukavaa katselua. 😊 Palaillaan myöhemmin 🤗❄️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos oikein hyvää loppupäivää ja mukavaa katselua. 😊 Palaillaan myöhemmin 🤗❄️

Kiitos😊❄️🤗♥️👩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos😊❄️🤗♥️👩

Mua huvittaa toi kiittely alvariisa. Hepin pitkittämistä.

• Anonyymi

Käytähhän niitä kapi koiria lenkillä välillä laiskimus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua huvittaa toi kiittely alvariisa. Hepin pitkittämistä.

Ja tuo edes takaisin kiittely puolin sun toisin aina huvittaa täällä muitakin. 😄🫣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tuo edes takaisin kiittely puolin sun toisin aina huvittaa täällä muitakin. 😄🫣🤣

Minä taas en ymmärrä, miten nämä keu keut alentuu susimies huijaamaan itseään tällä monologioinnillasi vuodesta toiseen

• Anonyymi

Oletko muistanut työpaikkoja hakea, niin eivät mene Kelan tuet poikki?

• Anonyymi

Ei taida nyt työt paljon innostaa eikä kiinnostaa tai sit on sairas tai muuten sellainen ettei saa töitä. Tykkää vaan katsella sarjoja ja syödä, lepäillä, nukkua ja niin mikäs välipäivä tämä enää on. Arki nyt on alkanut jo normi-ihmisillä. Mutta kela näköjään elättää mutta ehkä on sairas, silloin se on ainut vaihtoehto. Sillehän ei voi mitään jos on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida nyt työt paljon innostaa eikä kiinnostaa tai sit on sairas tai muuten sellainen ettei saa töitä. Tykkää vaan katsella sarjoja ja syödä, lepäillä, nukkua ja niin mikäs välipäivä tämä enää on. Arki nyt on alkanut jo normi-ihmisillä. Mutta kela näköjään elättää mutta ehkä on sairas, silloin se on ainut vaihtoehto. Sillehän ei voi mitään jos on.

Juttujen taso ja elämäntyyli kertoisi ettei ihan normaalia elämää vietä vaan on ehkä työkyvyttömyyseläkkeellä. Eikä siinä mitään jos on mutta silloin kaikki työhommelit ulkomailla ollut ihan höpöjuttuja niinku kaikki muukin todnäk on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sinä teet ihmisestä analyysin netti kirjoittelun ja kuvien perusteella.
        Omapa on häpeäs.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omapa on häpeäs.

Minkä kuvien? Puhuin emojista ja tietääkseni kukaan ei tiedä hänestä yhtään mitään eikä nyt etenkään kuvaa. Enkä minä mitään muuta kuin pohdi millaisia juttuja ihmiset ehkä kehtaa tänne kirjoitella kuin muina naisina vaan että onpas hauskaa laiskottelua näin välipäivinä. Ja mikäs siinä jos onnistuu niin siitä vaan, sitä on vuoden ympäri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omapa on häpeäs.

Enkä kyllä häpeä mitään koska en ole mitään pahaa tehnyt. Hyvin asiallisesti asiaa pohdin ja jopa harmittelin josko on sairas jollain tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omapa on häpeäs.

Johonkin kalikka kalahti kun noin ärähti. Siitähän se kertoo vaan. Kuka vaan näistä ketjun henkilöistä voi olla kehen kolahti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkä kyllä häpeä mitään koska en ole mitään pahaa tehnyt. Hyvin asiallisesti asiaa pohdin ja jopa harmittelin josko on sairas jollain tavalla.

Onhan eläkkelläkin jotkut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan eläkkelläkin jotkut?

No on toki monetkin, joko sairaseläkkeellä, vanhuuseläkkeellä tai vaikka osa-aikaeläkkeellä, hyvin monet ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omapa on häpeäs.

Vaan onkohan sussakin jotain mätää jos et ymmärrä, että tää palstasusi, joka on edelleen mies herjaa yleensä ihan itse itseään näissä makaabereissa yksinpuheluissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä kuvien? Puhuin emojista ja tietääkseni kukaan ei tiedä hänestä yhtään mitään eikä nyt etenkään kuvaa. Enkä minä mitään muuta kuin pohdi millaisia juttuja ihmiset ehkä kehtaa tänne kirjoitella kuin muina naisina vaan että onpas hauskaa laiskottelua näin välipäivinä. Ja mikäs siinä jos onnistuu niin siitä vaan, sitä on vuoden ympäri.

Yritätkö edelleen netin keke vedättää tätä vähän simppeliä yleisöäsi tämän hahmosi ”mustasusi” suhteen, että olisit muka nainen? Kersakin näkee, että kirjoittelet itse tästä hahmostasi pitkiä monologeja ja oikeastaan mitä vain kinutaksesi WT-yleisöltäsi huomiota.

• Anonyymi

Entäpä sinä yksäri, joko olet saikutellut tarpeeksi, että voit hakea lisää natsoja CV-sees? Toivottavasti tulee terve kilpailu sinusta työmarkkinoilla😉😆 Koitaha viihtyä mustasusimiehen tarinallisuuksien parissa sillä välin. Sivusta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      159
      6997
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4123
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      115
      2171
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      62
      1946
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      82
      1456
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      196
      1454
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1091
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      14
      986
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      979
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      957
    Aihe