Miten paastosi laita ?
Pyysit aikaa, kun aloitan, ja se oli maitohuikka äsken klo 21:55😅viimeinen ruoka oli turkkilainen jogurtti klo 19:05.
Nyt siis tiistaina seuraava,on minun tavoitteena.
Selef urge!
12
218
Vastaukset
- Anonyymi
Paastoni päättyi eilen ja kesti 27h24min.
Arvaappa mitä. Eilen torstaina mun syömiseni loppui klo 21.40 , joten otankin uudestaan kisaamiseen osaa.Olen ollut paastolla nyt 8h16min. Mustaa kahvia juon sokeritta jonkin verran, hartwallin sokeritonta jaffaakin ehkä ja vettä.
Eilen jouduin tilanteeseen, jossa Kartanon sipsipussi osui silmiini j sen jälkeen se jäi mieleen pyörimään kunnes oli saatava sipsit suuhun.
Mutta koitankin nyt uuvestaansa vähän muuta makua kuin vetisyyttä suuhuni saajen. Hartwallin jaffaa käytän niihin hetkiin jos tulee sellainen voimakas hormoniinpulssi, joka paineistaa maistelemaan mielitekona mavullisuutta. Ainakin 27h24 koitan ylittää tällä paastokerralla.
Selef Urge- Anonyymi
Ei onnistunut nyt. Syön kohta 2 paahtoleivää, joijen päällä on markariinija ja persiljaa.
Kuitenkin tästäkin paastosta sain 11h23min aikaiseksi, ei ihan huonosti sekään vaikka enemmän tavoittelinkin, mutta nyt on ruuvanhalukkuutta niin syön...
Seef Urge Anonyymi kirjoitti:
Ei onnistunut nyt. Syön kohta 2 paahtoleivää, joijen päällä on markariinija ja persiljaa.
Kuitenkin tästäkin paastosta sain 11h23min aikaiseksi, ei ihan huonosti sekään vaikka enemmän tavoittelinkin, mutta nyt on ruuvanhalukkuutta niin syön...
Seef UrgeJahas.mitä nyt sitten?
Mä paastoan-2,5kg.ainakin.oon laskenut että tällä aineenvaihdunnalla siihen menee se 4 päivää.Ellei korona iske. Olen nyt karenssissa koska eilen vietin aikaa siskoni kanssa jolla on se jo 3.päivää.
Harmittaa jos se iskee.
Otin glaubersuolan, ja kahvia join.ja janoon vettä.paaston eka päivä alkoi suht'hyvin..jos ei tuota glaubersuolaa lasketa.auroraboreallis kirjoitti:
Jahas.mitä nyt sitten?
Mä paastoan-2,5kg.ainakin.oon laskenut että tällä aineenvaihdunnalla siihen menee se 4 päivää.Ellei korona iske. Olen nyt karenssissa koska eilen vietin aikaa siskoni kanssa jolla on se jo 3.päivää.
Harmittaa jos se iskee.
Otin glaubersuolan, ja kahvia join.ja janoon vettä.paaston eka päivä alkoi suht'hyvin..jos ei tuota glaubersuolaa lasketa.Ps.se ei meinaa vaikuta.
auroraboreallis kirjoitti:
Ps.se ei meinaa vaikuta.
Kylmä on,vällyjen alla, liittyy paastoon,ei ole vielä kipeä olo.nyt on eka vrk(24h)täysi.haittaako, jos kirjoitan sulle tähän ketjuun tätä minun paastoa?tarvitsen tukea.
Noin 3dl biottaa mennyt.kaupassa meinasin ostaa omenoita,kunnes muistin...että tämä on tehtävä nyt.
- Anonyymi
Join itse sen 27h paaston aikana vain lasillisen vettä, josta tajusin että ensi kerralla täytän mahani vetisellä niin silloin ei ainakaan tule kovaa nälkäisyyttä.
Joten AINA KUN sulla tekee mieli syyvä niin että tuntuu olo epämielulliselta kannattaa vaan juuva vettä paljoltillisesti. Kun muistelen menestyksellisijä aijenpija paastojani niin oppi on ollut se että alkupäivät tulee juuva aina niin paljon vettä että nälätys lähtee kalppimaan, ihan tällä eväällä onnistut jos vaan teet kuten tukineuvoloin sut.
Mä oon syönyt ruisleivää n. klo 15 viimeks ja koitan nyt testata saanko paastottua 30h täyteheensällisyyten eli huomiseen lauvantaihin klo 21 asti, mutten siitä mene yli ja alikaan kunhan juon, mutta jollei vesinjuontillisuus riitä nälkää peittoomaan niin siin tapaukses oon vaoaukses syömänstä aikaisemmin.
Selef Urge- Anonyymi
Nyt olen paastonnut n.16h. Enää n.14h syömiseen. Sähkönhinta on niin kallista että en lämmintä ruokaa tee vaan leipää erikoismajoneesillisherkullistein. Oon nyt juonut enemmän nestettä niin paasto skulaa helpommin. Ensi kerralla, ensi viikollisella koklaan saaha ainakin 33h paastottua.
Tulin just 106min kestävällisöityneeltä kävelylliseltä. Tämmöstä. Kaupasta käyn hakemassa tänään valmistujaislahjkasein mantariineja tai klementiinejä. Näin eilen hyvälaatuisia sellaisia kauåassa, mutten silloin ostanut mitäänheti suullisuutta vaan säilyvää säilykeeellisyyttä mavustamaan muuta ruokaa.
Vettä, vettä, ja vielä kerran vettä kun juot runsaassa suusi saamaisessa sateellisuuvessa tuata ihmeellistä aineellisuutta niin on niin kivaa että.Olkoon suusi saamat sateet runsaat ja nääntymättömällä kielelläiselläis evankelijumin voimakallista sanomallista kertomaiseks sieluin pelastustarkoituksillisiks.
Jotenkin on sellainen viilis että mä teen tän 30h läpi, jotenkin on vaan silleen stronginpi asenne kuin oli tossa aijenmin viikkosella. Kas, vesi sen tekee, vettä kun pääsi muistaa usein suusi vettä litkuttella niin ei tunnu että paastolla aika liijaksi tunnelmoi synkästöityneest paikoillaans vitkuttella vaan saa eteenpäin paastos sun tsehaastos mennä kitkutella.
Selef Urge Anonyymi kirjoitti:
Nyt olen paastonnut n.16h. Enää n.14h syömiseen. Sähkönhinta on niin kallista että en lämmintä ruokaa tee vaan leipää erikoismajoneesillisherkullistein. Oon nyt juonut enemmän nestettä niin paasto skulaa helpommin. Ensi kerralla, ensi viikollisella koklaan saaha ainakin 33h paastottua.
Tulin just 106min kestävällisöityneeltä kävelylliseltä. Tämmöstä. Kaupasta käyn hakemassa tänään valmistujaislahjkasein mantariineja tai klementiinejä. Näin eilen hyvälaatuisia sellaisia kauåassa, mutten silloin ostanut mitäänheti suullisuutta vaan säilyvää säilykeeellisyyttä mavustamaan muuta ruokaa.
Vettä, vettä, ja vielä kerran vettä kun juot runsaassa suusi saamaisessa sateellisuuvessa tuata ihmeellistä aineellisuutta niin on niin kivaa että.Olkoon suusi saamat sateet runsaat ja nääntymättömällä kielelläiselläis evankelijumin voimakallista sanomallista kertomaiseks sieluin pelastustarkoituksillisiks.
Jotenkin on sellainen viilis että mä teen tän 30h läpi, jotenkin on vaan silleen stronginpi asenne kuin oli tossa aijenmin viikkosella. Kas, vesi sen tekee, vettä kun pääsi muistaa usein suusi vettä litkuttella niin ei tunnu että paastolla aika liijaksi tunnelmoi synkästöityneest paikoillaans vitkuttella vaan saa eteenpäin paastos sun tsehaastos mennä kitkutella.
Selef UrgeKiitos avusta! Otin kolme lasia vettä.sillä sabotoin-100gramman laihdutustuloksen.aika jännä juttu mutta heräsin perjantaina nähtyäni unta chipseistä.kun ajattelin että tää nyt ei ainakaan ollut hengellinen uni.
Noh ehkä vaan sattumaa.
Tää turhauttaa,kun paino ei laske,oon fyysisesti ihan jumissa...kuitenkin,vaikka söin, oon pudottanut tapaninpäivästä 3,5kg.ja nyt kun paastoan nollatulos.
- Anonyymi
Mihin vaivaan te leikitte noita syömisen pidätyksiä!
- Anonyymi
Paasto toimii kaikenlaisiin ennaltaehkäisten niitäkin vaivalloisuuksija joista emme ees henkilökohtaiskehollisesti ole tietoisija ja myös sairauksija korjaillen, jotka tosin vaativat pitenpijä paastollisajallisuuksija nykypaastotietämyksellisyyven opin mukaansa.
Itse pyrin saamaan paastopituuksija lisää paastoamalla nyt pikkupätkii ja myöhemmin pistänn jopa paremmaks paastokestos kuin ne jotka luulee olevansa koviikin paastojätkii niin he ihmetellen tulevaisia paastosuoritteita kuullessaan alkaa mammanpoikina sätkii. Kunhan tässä paastoa hieman vaatimattomas alus harjoittelen huomaamattoman uutisen ,niin pitkät paastot kenties silloin jo pijankin tarjoittelen kera pitkään kestäneen paaston voittouutisen .
Voi olla että salaankin jos teen ennätyksen varmistaakseni että saan siitä paastokerrasta jonkin paastopalkan jos se tulee olla kertomatta kellekään. Mulle kyllä on siinä tarpeeksi jos mä pelastun ylipäätään joutumasta helvettiin ikuiseksi.
Selef Urge Anonyymi kirjoitti:
Paasto toimii kaikenlaisiin ennaltaehkäisten niitäkin vaivalloisuuksija joista emme ees henkilökohtaiskehollisesti ole tietoisija ja myös sairauksija korjaillen, jotka tosin vaativat pitenpijä paastollisajallisuuksija nykypaastotietämyksellisyyven opin mukaansa.
Itse pyrin saamaan paastopituuksija lisää paastoamalla nyt pikkupätkii ja myöhemmin pistänn jopa paremmaks paastokestos kuin ne jotka luulee olevansa koviikin paastojätkii niin he ihmetellen tulevaisia paastosuoritteita kuullessaan alkaa mammanpoikina sätkii. Kunhan tässä paastoa hieman vaatimattomas alus harjoittelen huomaamattoman uutisen ,niin pitkät paastot kenties silloin jo pijankin tarjoittelen kera pitkään kestäneen paaston voittouutisen .
Voi olla että salaankin jos teen ennätyksen varmistaakseni että saan siitä paastokerrasta jonkin paastopalkan jos se tulee olla kertomatta kellekään. Mulle kyllä on siinä tarpeeksi jos mä pelastun ylipäätään joutumasta helvettiin ikuiseksi.
Selef UrgePaasto ohitse ☺️😊🤨söin porkkanan kiukuspäissäni, ja sitten tein täysjyväkaurapuuron.mokattiin molemmat. Vai...?
Kävin kaupassa taas ja ostin mm.benecolia.
Aattelin vaan että lääkäri on määrännyt sitä minulle. Se juodaan aina aterian yhteydessä. Koronan luulisi jo puhjenneen...
Tiistaina alkaa allaslavis ja työ.
Nukuin klo8-14,kun melkein valvoin yön.En tiedä miten saan käännettyä unirytmin oikeaksi,mutta kun on pakko niin mä sopeudun.Mun oli tarkoitus etsiä sisältäni luottamusta Jumalaan. Pelkään sotaa. Olen yliherkkä kaikille uutisille. Ja itsekurikin hakusessa.
No mikään ei muuttunut. 1,5vrk paastolla. Eipähän ollut yllätys.paino pysyi samana.
Uusi mahdollisuus olla mokaamatta tätä painoa vaan jatkaa mihin jäin.
Kiitoksia selehville.!enää en paastolla ala leikkimään...vaikka puhuitkin ensi viikosta....terveet elämäntavat ajavat saman asian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1857735Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.354943Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1262943- 832334
- 941646
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2181550Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731151Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202171104- 481029
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2261002