Tulee sen takia, koska Etelä-Pohjanmaalla tykätään Kärkkäisestä.
Tavaratalo Kärkkäinen tulee Seinäjoelle
21
517
Vastaukset
- Anonyymi
Kärkkäinen on kunnon isänmaallinen kauppa eikä siellä näy punikkeja.
- Anonyymi
Juntteja sieltä käy.
- Anonyymi
"Kärkkäinen avaa uuden myymälän Seinäjoen Ideaparkiin. Myymälän kokonaispinta-ala tulee olemaan 15 000 neliömetriä ja sen avajaiset on suunniteltu keväälle 2026.
Uuden myymälän avauksen myötä Seinäjoelle syntynee noin 200 uutta työpaikkaa. Rekrytointi käynnistyy vielä tämän vuoden aikana."
https://yle.fi/a/74-20134470
Eli se on melkein 2x isompi kuin Ideaparkin Cittari eli aivan helkkarin suuri kauppa.- Anonyymi
15tuh.m2 on myös pinta-ala joka vaadittaisiin siihen että jos kaikki kantaSeinäjoen 25tuhatta ostoshelvettiorjaa laitettaisiin ruumisarkkuihin ja arkut pystyyn niin ne sopisi tuohon tilaan.
- Anonyymi
Joo Cittari on vähän yli 10 000 neliöö. Eli vähän isompi kuin cittari.
- Anonyymi
Aloittajalla ei ole lapsia
- Anonyymi
Mitenhän Kärkkäinen suhtautuu nykyään meihin Juutalaisiin?
- Anonyymi
Sillä olisi syytä itsetutkiskeluun.
- Anonyymi
Varmaan samalla kritiikillä kun teidän itsekkin pitäisi.
- Anonyymi
Mitä väliä? Vaikka menisit "olen juutalainen" -kyltti kädessä asioimaan sinne niin rauhassa saisit olla. En minäkään tykkää rap-musiikista mutta en siltikään vihaa räppäreitä. En juokse veitsi kädessä heidän perässään. Eivätkä hekään ole kiinnostunut musta vaikka pitkä musta tukka ja nahkatakki päällä olen joskus JVG:n keikalla nyökytellyt ikuisen vapun tahdissa :)
Suomessa kyllä annetaan toisten olla rauhassa. Helvetti sentään
- Anonyymi
Joo Cittari on vähän yli 10 000 neliöö. Eli vähän isompi kuin cittari.
---------------------------------------------
Cittari on vain 9000 neliötä
Kärkkäinen 15 000 neliötä.- Anonyymi
Wikipedian mukaan Cittari vähän yli 10 000 neliömetriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wikipedian mukaan Cittari vähän yli 10 000 neliömetriä.
Hikipedian?
- Anonyymi
Saako olla ympärileikattu,Ben vaan kyseli.
- Anonyymi
Kärkkäistä varten tehtävä Ideaparkin laajennus sai rakentamisluvan – Maatyöt ovat jo alkaneet
https://ilkkapohjalainen.fi/uutiset/kärkkäistä-varten-tehtävä-ideaparkin-laajennus-sai-rakentamisluvan-maatyöt-ovat-jo-alkaneet - Anonyymi
K-market meni jo konkkaan. Meneekö Ideaparkin Cittarikin kun Kärkkäinen avaa?
- Anonyymi
Ompas hyvä uutinen! Todella hyvä! Tulen asioimaan säännöllisesti :)
- Anonyymi
Kärkkäisessä on hyvää se, että liike pyrkii pitämään Koti, uskonto ja isänmaa
-arvomaailmaa esillä.- Anonyymi
Tuon takia itsekin pyrin Kärkkäiseltä aina silloin tällöin jotain ostamaan.
- Anonyymi
Ryssien kannnattaja, niin kuin sinäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryssien kannnattaja, niin kuin sinäkin.
Jos puhuu totuuksia niin on ryssien kannattaja?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149