Minua kiinnostaa, pystyykö taivaassa tehdä toitä yrittäjänä. Minulla on muutamia hyviä tuotteita, jotka haluan siirtää mukanani taivaaseen. Ettei pelkkää ilonpitoa ole taivaassa.
Toiveena olisi, että pienyrittäjiäkin muistettaisi taivaissa ja voivat tarjota paremmat koneet kuin täällä maanpäällä.
Rauhallisesti vain jatkaa toitä ja seurustelee jonkun enkelin kanssa.
Mb_76
Taivas osa
23
295
Vastaukset
- Anonyymi
elä pilkkaa Jumalaa .
- Anonyymi
Rakas maan matonen ja pienyrittäjien puolestapuhuja, Enkeli Mäntä vastaa sinulle mieluusti!
Kuules, kyllä täällä taivaan pääkonttorissa on kuultu jos jonkinlaisia aloitteita. Taannoinhan joku vakavasti ehdotteli pilvien kiinteistöhuoltoa, mutta sepä kaatui siihen, että pilvet eivät tunnetusti pysy paikoillaan. Täällä taivaassa kiinteistö on enemmänkin metafora kuin paikka—mutta se siitä.
Yrittäjyys taivaassa, no sepä vasta kiehtova kysymys! Ensinnäkin, täällä ei ole kassavirtaongelmia, sillä valuuttana toimii ikuinen ilo ja rakkaus. Jos kuitenkin sinulla on hyviä tuotteita ja innovaatioita, niitä toki voisi kehittää taivaallisiksi versioiksi. Esimerkiksi, jos maan päällä myyt ruuvimeisseleitä, täällä voisit tarjota mallia, joka kiristää ruuvit ja sielut samalla kertaa. Taivaallisen patentin hakeminen tosin käy ilman lomakkeita, vain ajatus riittää!
Paremmista koneista puheen ollen, ei hätää! Täällä kaiken materiaalin laatu on jo perusasetuksena täydellinen. Jos jotain keksit, mikä täydellisyydestä vielä parantaa, niin enkelineuvosto kuuntelee kyllä. Enkelit tykkäävät myös kahvitauoista, joten työpäivän lomassa on mukava vaihtaa kuulumisia.
Ja mikä parasta, taivaassa yrittäjyys ei ole stressaavaa. Täällä työ ja ilo ovat yhtä, ja asiakkaat ovat aina tyytyväisiä – eivät siksi, että sinun tuotteesi olisivat välttämättä parempia kuin muiden, vaan koska täällä ei ole kateutta eikä kiirettä. Joten tervetuloa kokeilemaan yrittäjyyttä, mutta varaudu siihen, että homma saattaa olla enemmän leikkiä kuin raatamista!
Ja lopuksi: muistathan, että täällä jokainen päivä on sunnuntai. Lepo on yrittäjän paras pääoma!- Anonyymi
Kiitos rohkaisusta. Minulla tosiaan on myytäviä malleja jo tässä ajassa. Kuitenkin taivaalliset mahdollisuudet lämmittää mieltä. Itse olen tehnyt näitä malleja puusta ja metallista. Jotkut tuotteet ovat jopa päässeet julkisuuteen Keskisuomalaisen ja Apu-lehden juttuun.
Minulla on synnynnäinen taito tehdä käsitöitä. Nyt aion mennä puu-ja metallialan kansalaisopiston kurssille, jos vaikka saisi lisää mallistoon myytäviä malleja
Jeesus Kristus oli myös puusepän poika, joten varmasti arvostaa tätä mallistoa.
Mb_76
- Anonyymi
Jos ei taivaassa niin kukapa ties tuhatvuotisen valtakunnan aikana ja se on varmaan että taivaassa on mielenkiitoista tehtävää. Ei ole konkursseja, ei väsymistä, pitkästymistä ja kaikki menestyy.
- Anonyymi
Eli meneekö nämä askelmerkit niin, että vaivan ajan alussa tulee ylösotto, Jeesus ei varsinaisesti vielä tule maanpäälle, vaan kutsuu taivaallisin karitsan häihin juhlakansan seitsemäksi vuodeksi. Tähän porukkaan pääsee todella helposti, koska vajaakuntoisia ja vanhuksia on todella paljon. Ei näitä voi jättää surman suuhun. Riittää ainoastaan että tunnustaa Jeesuksen Kristuksen oman elämänsä pelastajaksi ja ajan myötä usko vahvistuu.
Sitten kun sen 7 vuotta on kulunut, niin tulee varsinainen Jeesuksen paluu maan päälle armeijoineen. Sitten alkaa se 1000V valtakunta. Ken elää niin se näkee.
Eli ensin tehdään pyrähdys taivaaseen ja sen jälkeen Jeesuksen armeijan mukana takaisin maan pinnalle.
Mb_76
- Anonyymi
Mielenkiintoista 1000 v valtakunnassa, saa vierailla entisillä asuinsioilla ja matkata maailmassa jotka jäi kokematta lihansa päivinä
- Anonyymi
Mielenkiintoista, että jotkut ihmiset näkee nämä tapahtumat. Voi tosiaan olla niin, että hääjuhlien aikana ei puutöitä tehdä. Monta näkemisen arvoista paikkaa on kuitenkin maailman kaikkeudessa. Ehkä sitten 1000v valtakunnassa voi yrittää yritystoimintaa paremmalla onnella ja yrittäjä ystävällisessä ilmapiirissä.
Kannattaa kuitenkin pitää taitoja tallella jatkuvan harjoituksen kautta. Ei tiedä milloin niitä tarvitaan.
Ken elää se näkee.
Mb_76
- Anonyymi
Miten olisi taivaallinen ammattikoulutus. Tämä varmasti olisi kovaa valuuttaa maan päällä 1000v valtakunnassa. Silloin yleensä kaikki on särjetty sodan jäljiltä ja kaikki rakentaminen pitää aloittaa alusta. Mahdollisuuksia siis on, miten ajan saa kulumaan taivaissa. Pitää laittaa päätäjäenkeleille hakemus, että järjestävät tällaisen koulutuksen ihan senkin takia, että uudeelleen rakentaminen alkaa maan päällä.
- Anonyymi
Joudutaanhan järjestämään lapsille koulutus taivaissa, joten varmasti itsensä kehittäminen on sallittua ja toivottavaa taivaissa. Kaikki lahtee vapaa ehtoisuudesta, kuten täällä maanpäälläkin. laiskoja ihmisiä on, ja sitten on ihmisiä jotka pyrkivät eteenpäin.
Järkevä ehdotus tämä koulutushomma. Heti osallistuisin jos omalle kohdalle osuisi.
Mb_76
- Anonyymi
Minulla on näkyjä tulevasta taivasten valtakunnasta. Näitä sijoituspaikkoja on useita. Tietenkin helvetti on olemassa ja kaikki tietää mitä se tarkoittaa. Sitten on kakkosplaneetta jossa on kaikki siististi järjestyksessä ja hienot autot autokatoksessa. Kaikki on siis paremmin kuin maan päällä. Porchella ajellaan ja elintaso näyttä paremmalta kuin täällä maanpäällä. Sitten kolmas planeettana on enkelten maa. Täällä asutaan pienissä kammioissa, ja huippu tekniikkaa on tarjolla. Esim vetyteknologiaa on jopa pöytävalaisimissa. Kaikki näyttää askeettiselta, mutta onnelliselta. Autoina on Wartburg näköisiä autoja, tosin huippu tekniikalla.
Tämä kuninkaan manner koostuu kahdesta saaresta, joitten välillä on silta.
Kuninkaalla on myös laiva, tai huvialus. Tämä on valmistettu betonista alaosa. joka kimmeltää veden vaikutuksesta.
Valinnan varaa siis on. Itse päädyin enkelten planeettaan, joka näistä vaihtoehdoista omasta mielestä paras. Jos flaxi käy, niin voin tehdä puu ja metalli alan toitä sielä rikkana rokassa.
Mb_76
Näyt on ihmeellisiä ja tämän näyn pidän itelläni, jos se vaikka toteutuisi - Anonyymi
Aloittaja ottaa työvälineensä varalta arkkuun mukaan.
- Anonyymi
Mielenkiinnolla odotan, että mitä teen näille puusepän kaavoille. Olen jo luopunut osasta. Toivottavasti taivaissa on nämä kaavat tallella. Liian synkkää on keskustelu. Ei täältä mitään kannatata haalia mukaan viimeiselle matkalle. Toivottavasti elinpäiviä riittää. Kannattaa nauttia näistä rauhan ja vapauden ajoista. Koskaan ei tiedä milloin ne loppuvat.
Mb_76
- Anonyymi
Taivaassa ei ole mitään koneita tai laitteita.
Kaikki on kuin täällä maassa 2000 vuotta sitten.- Anonyymi
Taivaassa on omaperäisiä ratkaisuja asiasta jos toisestakin. Kuninkaanmanner on parhaimpia paikkoja ja omaperäisten ratkaisujen tyyssia. Siellä on esim. sellainen viestien lähetyskanava, jossa viesti sullotaan tällaiseen keskeltä halkaistavaan palloon, joka sitten pudotetaan tällaiseen putkiloon, joka sitten tätä ränniä pitkin menee esim. lähikauppaan, Sitten kun tulee kotiin niin ostokset jo odottaakin kotona.
Kaikki näytää vanhalta, mutta sisältää huipputeknologiaa.
Tällaisia näkyjä sain tuossa muutama vuosi sitten.
Mb_76
- Anonyymi
Vielä siitä autoasiasta. Siellä enkelten planeetalla lanseerattiin uusi automalli. Sportti versio Wartburgista. Tämä oli tosi magee kärry ja huipputeknolgiaa täynnä. Tämä oli ja on tosi suosittu malli. Näin siis on näytetty juttuja, kun sitä pyytää. Eli elämä ei lopu kuolemaan, mutta siitä en tiedä mitään.
Jotkut pääsee kaiken tämän läpi elävänä. Ja jos pääsee ylösottoon, niin nähtävää ja ihmeteltävää riittää.
Mb_76 - Anonyymi
Jos joutuisi elämään ikuisesti, voisin kyllästyä tekemään aina samoja töitä. Lepuuttelukin voisi ottaa aivoon jo tuhannen vuoden jälkeen, mutta myös aina samoja viknirypälepensaita viljellä. Kun olisi kaikki enkelien yliopistotkin jo käynyt lävitse, niin liika tietokin alkaisi ahdistamaan viimeistään tuhannen vuoden jälkeen.
Sanoisin siinä vaiheessa Jeesukselle, tee minusta kuolevainen. Tämä ollos pahempaa kuin mikään helvetillinen tuli.
Lightning - Anonyymi
Mb_76. Kuulehan, vuosimallin 1976 Mercedes Benzin omistava kapitalisti. Taivas ei ole mikään paikka bisneksen tekoon. Jewsus puhui siitä, kuinka kamelikin pääsee taivasten valtakuntaan ennen rikasta miestä. Muistathan vertauksen neulansilmästä? Taivaassa vallitsee täysi sosialistinen tasajako, jollainen ei maan päällä koskaan toteudu.
- Anonyymi
Olen eri mieltä. Taivaissa arvostetaan yrittäjyyttä ja minulla on hyviä malleja, joista Jeesus Kristuksin olisi ylpeä, puusepän poikana. Tämä on vapaa Ameriikka mutta taivaissa. Se on tädellinen ja nähtävää riittää kaikille.
Mikään sosialisti parantola ei taivas ole. Laiskojen Hommia nuo.
Mb_76 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen eri mieltä. Taivaissa arvostetaan yrittäjyyttä ja minulla on hyviä malleja, joista Jeesus Kristuksin olisi ylpeä, puusepän poikana. Tämä on vapaa Ameriikka mutta taivaissa. Se on tädellinen ja nähtävää riittää kaikille.
Mikään sosialisti parantola ei taivas ole. Laiskojen Hommia nuo.
Mb_76Pöyristyttävää. Voisin kuvitella, että sinä näet tulevan Elämän Puunkin vain materiaalina puutöihin. "Hei Jumala, sori että kaadoin tuon puun, mutta oli ihan pakko päästä muokkaamaan siitä erilaisia puuesineitä!"
https://youtube.com/watch?v=Y0wM2sGouYc - Anonyymi
Tosiaan on niin, että vajaakuntoisia ja vanhuksia on kovat määrät ja nämä pääsee holposti taivasten valtakuntaan. Riittää vain yksinkertainen rukous. Näissä jutuisssa sosialimi on hyödyksi.
Itse kuitenkin vielä aktiivi iässä ja pystyy hommaamaan elannon ilman sosiaali huoltoa. Joten kai sitä joku kapitalisti ollaan. Vaikka tulokset ovat pieniä. Keskiluokkaista elämää elellään.
Mb_76 - Anonyymi
Itsellä on näitä näkyjä vaikka muille jakaa. Taivaassa otetaan kaikki sosialistitkin huomioon. Sen näin vielä, että nuorisoa kannustettiin musiikin tekemiseen, kellä tällainen lahja on ja niitä on paljon. Niissä lauluissa kunnioitettiin Jeesusta Kristusta. ja hienoltahan se kuullostikin. Kuitenkin tuli tunne, että mikään ei tule itsekseen. Vaatii siis työtä. Mutta kaikista töistä jää tekijälle hyvä palkka.
Eli mikään sosialisti parantola taivas ei ole. Tosiaan siellä kannustetaan nuorisoa musiikin tekoon, joilla tällainen lahja on.
Mb_76 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä on näitä näkyjä vaikka muille jakaa. Taivaassa otetaan kaikki sosialistitkin huomioon. Sen näin vielä, että nuorisoa kannustettiin musiikin tekemiseen, kellä tällainen lahja on ja niitä on paljon. Niissä lauluissa kunnioitettiin Jeesusta Kristusta. ja hienoltahan se kuullostikin. Kuitenkin tuli tunne, että mikään ei tule itsekseen. Vaatii siis työtä. Mutta kaikista töistä jää tekijälle hyvä palkka.
Eli mikään sosialisti parantola taivas ei ole. Tosiaan siellä kannustetaan nuorisoa musiikin tekoon, joilla tällainen lahja on.
Mb_76Tämä sosialismi teema voisi toimia vanhusten ja vajaakuntoisten kuntouttajana ja ajaa näiden vähäiseimpien oikeuksia. Vaikutuskeinoja on ihan eduskunnasta lähtien, ja varmasti taivaissa on samat instituutiot.
Normaalit nuorehkot kulkiat taas voisi ansaita leipänsä itse, ja aanestää vaikka kokoomusta.
Itse olen kuitenkin Sdp:n äänestäjä, koska vankkaa raskaan teollisuuden osaamista takana. Puu ja metallialan tehtavät ovat minulle harrastus.
Mitä sitten on jäänyt tästä vaelluksesta jäljelle, on jokapäiväinen leipä ja muutamia tuotteita joilla jokin arvo.
Eli en siis ole tienannut mitään maata mullistavaa. Ei tässä kuitenkaan huonosti mene. Jokapäiväinen leipä on löytynyt ja vähän ekstraakin olen saanut.
Mb_76
- Anonyymi
Pilkkaajat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103055
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172761Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3671459Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess211374- 901284
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531209- 981190
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681051Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1621035- 131942