Ensi viikolla Lottoon tulee merkittävä uudistus, Veikkaus tiedottaa.
Jokainen saa valita itse voitto numerot.
Lottoon merkittävä uudistus
26
357
Vastaukset
- Anonyymi
Harkinnassa on, että oikeat numerot äänestetään.
- Anonyymi
Lisäksi. Kuudella ja lisänumerolla saa 2euroa.
- Anonyymi
Lotto on suuri huijaus, huom,asin vuosi sitten. tguru
- Anonyymi
Täytyykin liittyä kokoomukseen ja hommata jäsenkirja niin voitto on varma.
- Anonyymi
Itse olen valinnut vuodesta -71. Huonosti on mennyt.
- Anonyymi
Sen jälkeen kun piti kirjautua niin lopetin kaikki pelit=lotto, eurojackpot, veikkaus. Mielestäni ei kuulu yhteiskunnalle mitä pelaan omilla rahoillani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen jälkeen kun piti kirjautua niin lopetin kaikki pelit=lotto, eurojackpot, veikkaus. Mielestäni ei kuulu yhteiskunnalle mitä pelaan omilla rahoillani.
Kyllä kuuluu, jos työtön voittaa useamman tonnin lotossa, niin silloin ei ole oikeutettu saamaan Kelan tukia siltä osin kun on omaa rahaa. Työttömien ei siis kannata lotota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kuuluu, jos työtön voittaa useamman tonnin lotossa, niin silloin ei ole oikeutettu saamaan Kelan tukia siltä osin kun on omaa rahaa. Työttömien ei siis kannata lotota.
niin siis ellei tarkoitus ole voittaa päävoittoa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin, pakollinen kirjautuminen meni jo liian pitkälle holhoamisessa. Onkohan missään muualla kuin täällä hölmölässä moista kyttäys systeemiä, naurettavaa. Suomi kopioi sekä idästä että lännestä ne kansalle kaikista kurjimmat systeemit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin, pakollinen kirjautuminen meni jo liian pitkälle holhoamisessa. Onkohan missään muualla kuin täällä hölmölässä moista kyttäys systeemiä, naurettavaa. Suomi kopioi sekä idästä että lännestä ne kansalle kaikista kurjimmat systeemit.
Uudistus tehtiin nimenomaan teidän epärehellisten tukijuippien takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin siis ellei tarkoitus ole voittaa päävoittoa...
Mulla ei ole. Siks mä Lottoan vain kuudella numerolla.
- Anonyymi
Ilmeisesti lottoajien määrä on laskenut dramaattisesti päätellen siitä, että voittosummat ovat melkoisen pieniä.
- Anonyymi
Sen on tosi kova se lisäarvonta, 500 tyyppiä saa satasen lohdutuspalkinnon, siis jos on oikeat numerot :)
Miksei 100 sais 500 euron voiton joka tuntuis jo voitolta. Saman hintainen tuo olisi veikkaukselle.- Anonyymi
Eiku köyhät kyykkyyn!
- Anonyymi
totta, 100 on liian vähä,
500 jotenkin tuntus
- Anonyymi
Veikkauksen uudistukset tarkoittavat aina pelaajille huononnuksia. Kohta Veikkaus lopetetaan ja tulee uusi linsessi juttu, EVVK.
- Anonyymi
Veikkauksen ensimmäinen askel ja yritys ajaa sisään tietokonearvontaa lottoon...
Loton lisäarvonnan kylmä fakta:
- Digitaalinen lisäarvonta toteutetaan viikoittain Loton peliajan päätyttyä arvontajärjestelmällä.
(=eli ei lottokoneella vaan tietokoneella, kuin toisessa "onnenpeli"vedätyksessä eli kenossa) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkauksen ensimmäinen askel ja yritys ajaa sisään tietokonearvontaa lottoon...
Loton lisäarvonnan kylmä fakta:
- Digitaalinen lisäarvonta toteutetaan viikoittain Loton peliajan päätyttyä arvontajärjestelmällä.
(=eli ei lottokoneella vaan tietokoneella, kuin toisessa "onnenpeli"vedätyksessä eli kenossa)kenossa on vaikea 10 oikein saada
8 tai 7 oikein tulee mutta ne 2-3 uupuvaa...
- Anonyymi
Pakollisen kirjautumisen jälkeen lopetin veikkaamiset ja tullut jo hyvästi säästöä.
- Anonyymi
eihän lottoamiseen voi luottaa
kun numerot Diginä, ne on putinin valitsemia silloin aina.
paperille VAIN lotto ja yksitellen tarkistetaan sekä ylipyyhitään jos jollain oikeas kohdas ruksi. - Anonyymi
Pystynkö lottoamaan eurolla ilman, että pitää todistaa henkilöllisyys
- Anonyymi
Porukkalotoissa arvontapäivä selviää vasta maksamisen jälkeen eli peli saattaakin olla vasta seuraavalle viikolle. Pääkonttori ilmoitti ettei hyvitystä tule, no niin ja näin. Asiakkaan pitäisi voida luottaa siihen että tarjotut rivit osallistuvat saman illan arvontaan.
Tietokonearvonta on hanurista. Valitsemasi numerot toteutuvat viikoilla jolloin et osallistu. Samoin kotikaupunkiisi osuu se iso voitto viikolla jolloin et ole osallistunut. Jos osallistut joka viikko et silti voita kuin yhden pienimmän voiton kerran vuodessa.
Pelaajatunnus ja ip osoite antavat pelifirmalle rajattomat mahdollisuudet
kikkailuun.
90 luvulla voittoja tuli joka kuukausi, oi niitä aikoja - Anonyymi
muutoksen jälkeen voiton mahdillisuudet moninkertaistuisi.
- Anonyymi
Jotta voi ylipäätään osallistua piti 'palvelun tarjoajalle' ilmoittaa onko palkan- vai eläkkeensaaja vaiko tukien nostaja.
Voiko tästä päätellä että pienituloiset rajataan suurvoittojen ulkopuolelle?
Miksi muutoin tällaisia tietoja vaadittaisiin?
Samoin hyvitystä ei saa esim jos verkkopalvelu laskuttaa rivistä tuplahinnan johon asiakas/pelaaja ei mitenkään ole syyllinen tai voinut vaikuttaa.
Mainitussa tapauksessa tuli melko pian kuitenkin mystisesti pienvoitto lähikaupan kuponkipelistä, eli hyvitys tavallaan tätä kautta.
Ikävämpi puoli tässä on on se, että voitot ovat näköjään pelintarjoajan
hallittavissa ja päätettävissä. - Anonyymi
Loton seuraavan kierroksen oikeat numerot ovat:
23, 11, 56, 34, 81, 46 ja 39. - Anonyymi
Nyt kun Suomessa arvottavassa Eurojackpotin tietokonearvonnassa Ruotsiin 'osui' 15 miljoonaa, voikin Veikkonen huoletta jakaa vuoden loput päävoitot Saksaan.
Suomi on niin köyhä maa että valtion monopoli peliyhtiökin jättää oman maan miljoonavoittojen ulkopuolelle kenties siitä jotain hyötyen.
Katsokaa Norjassa arvottavan Viking loton voitonjakoa, 98% miljoonavoitoista Norjaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743387
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618