En ymmärrä kehitysvammaisia

Anonyymi-ap

En ymmärrä miksi muut ihmiset joilla on myös Lievä älyllinen kehitysvamma suuttuu kun eilen yksi Laura Tuokala jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma yritti painostaa yhteen live videoon Tiktok sivulla minä sanoin sille WhatsAppissa jos sanon minä en halua tulla Tiktok sivulle live videoon heti ne muut ihmiset joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma suutu ja se Laura Tuokala kirjoitti, että ei halua tutustua.

Menee hermot kehitysvamma puolella muihin ihmisiin asiakkaisiin haluan hankkiutua niistä kehitysvamma ihmisistä eroon jotka eivät Lievän älyllisen kehitysvamman ymmärrä ei sanaa.

Minä haluan kaverin joka ymmärtää silloin kun sanon ei se on myös ei..

Adhd oire on ehdottomuus jos ihminen jolla on Adhd ja älyllinen kehitysvamma sanoo ei se on silloin myös ei.

Mutta ne joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma ne ei ymmärtää jos niille sanoo puhelimessa tai ääni viestissä tiukasti ei, kun taas minä ymmärrän silloin jos joku ihminen sanoo puhelimessa tai kasvotusten ei.

Kun taas ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ne ei ymmärrä ei sanaa edes puhelimessa ja kasvotusten.

Tässä on ero omalla kohdalla ne kehitysvammaiset joilla on todettu olevan Adhd ne ymmärtää kasvotusten ei sanan ja puhelimessa ei mutta jos joku taas kirjoittaa minulle kieltoja silloin en ymmärrä.

T. Henna Maria Espoosta

3

607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se ei liene uutta, ettet ymmärrä

• Anonyymi

Oisit nyt maininnut oman koko nimesi kun piti toisesta henkilöstä kirjoittaa.

• Anonyymi

Olen Henna Maria Koskela Espoosta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7085
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      49
      3406
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2137
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      41
      2090
    Aihe