"Purra muistutti, että edellinen SDP:n ja keskustan eli Marinin-Saarikon-hallitus kävi kuittaamassa päästökaupan Euroopan unionissa ja nykyhallitukselle jää käytäntöön pano."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f398d9be-5548-4c10-8730-3ba5574d4c01
Tosin nykyhallitus jo lupasi että jos päästökauppa uhkaa nostaa hintoja merkittävästi, nykyhallitus kompensoi esim laskemalla polttoaineveroja lisää. Nythän nykyhallitus jo laskee 20c 2027 mennessä ja eka osa tuosta tuli jo voimaan.
IL: Päästökauppa joka uhkaa nostaa polttoaineiden hintoja, oli SDP-Keskusta hallituksen kuittaama
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin oli tarkoitus , jotta se alkaa vasta vuonna 2030 . No tämä hallitus halusi alkaa sen nyt heti .
- Anonyymi
Nykyhallitus kuitenkin lupaa kompensoida jos hinnat nousee.
Jos tulisi voimaan vasemmistohallituksen aikana, ei varmasti kompensoitaisi.
Mutta ei sillä oikeasti väliä milloin tulee käyttöön, ongelma on että SDP hallitus meni mukaan tuollaiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32413234- 2295395
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112928- 1712188
- 1362098
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131698Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos961393Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon451206Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411176- 891090