On ollut outoja pääkipuja nyt vähän yli kuukauden ajan. Olen n. 14v tyttö. Vasemmalla puolella päälakea tuntuu vähän väliä vihlaisu/kova tai pienempi pisto. Samanlaisia pistoja voi tuntua vatsassa tai muualla kropassa. Välillä myös perus päänsärkyä. Niska- selkä ja hartialihakset ovat usein jumissa ja yritän niitä hieroa ja se välillä auttaa. Kaikki alkoi silloin kun oli kahden viikon aikana 50h univaje. Juon vettä, en käytä päihteitä, syön terveellisesti ja liikun säännöllisesti, enkä pelaa tietokonepelejä. Vihlaisut tulee siis about ihan millon tahansa, useimmiten kun oon normiliikkeessä tai keskityn/mietin jotain. Terkka sano että varmaan normi päänsärky ja useimmiten kipuja ei pystytä selvittämään. No tämä kuitenkin ahistaa aika paljon koska en löydä mitään tietoa netistä enkä edes aikuisilta. Pitäisikö huolestua, käydä lääkärissä? Välillä mulla menee puhe sekaisin mut sellast mul on ollu aina. Välil kyl huippaa ja tuntuu ettei saa happea kunnolla. Siis mitä tää vois olla?
Pää kipeänä
Anonyymi-ap
3
65
Vastaukset
- Anonyymi
> Terkka sano että varmaan normi päänsärky ja useimmiten kipuja ei pystytä selvittämään.....
Niin.
Mitähän varten sinne lääkäriin kuitenkin kehotetaan menemään kipujen yllättäessä, kun se kovin yleinen vastaus siellä on, että useimmiten niitä ei pystytä selvittämään?- Anonyymi
Ja vielä sekin, kun kipujen syitä ei tutkita eikä hoideta, keskitytään hoitamaan vain kipua, useimmiten lääkkeiden avulla.
- Anonyymi
Aina jos on jotakin epämääräisiä kipuja, niin kannattaa kertoa asiasta terveydestä tietävälle asiantuntijalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005017471- 2282608
- 262571
- 1591889
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158- 751153
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145