Haluavat köyhiltä leikkaajan kavereiksi ja haluavat lopettaa toimeentulotuen.
Mitähän se Jeesus sanoisi?
”Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua.”
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/hs-kristillisdemokraattien-entinen-puoluesihteeri-siirtyy-perussuomalaisiin-ja-purran-esikuntaan/
Tällaisia ne kristilliset ovat.
3
112
Vastaukset
- Anonyymi
Jos asut Vantaalla ja olet suhteellisen terve niin köyhyys on silloin vapaaehtoista. Jos olet köyhä sen vuoksi, että taivas tipahti niskaan tai rattijuoppo ajoi päälle kun kävelit kadulla sinua pitää auttaa. Vantaalla toimii monia logistiikkafirmoja tai vaikka lentoaseman työpaikat josta saat helposti 20-25 euroa tunnilta jos olet ahkera ja teet vuorotyötä, mutta luultavasti tämä ei kelpaa vantaalaiselle punakommarille vaan syyttää yhteiskuntaa siitä, että on köyhä.
- Anonyymi
Herra antaa, herra ottaa
- Anonyymi
"Hyve on eettisesti ja moraalisesti arvokas luonteenpiirre. Hyve oli keskeinen käsite erityisesti antiikin moraalifilosofiassa. Antiikin Kreikan neljä hyvettä olivat käytännöllinen viisaus, rohkeus, oikeamielisyys sekä kohtuullisuus." (internetti)
Hyveellistä ei ainakaan ole maalittaminen, toisen haukkuminen, väärän todistuksen antaminen lähimmäisestä, toisen hyvän tarkoituksen kampittaminen omien etujen takia.
Antti Lindtman ilmoittaa, että hän haluaa kaataa hallituksen päästäkseen itse pääministeriksi. Onko se hyveellistä?
Mitenkäs se yhteistyö ja yhteinen hyvä? Vastakkainasettelu ei ole kovin kristillistä.
Rinteen ja Marinin hallitukset ottivat velkaa 47 miljardia. Ne velat pitää maksaa takaisin. Korkoihin menee jo kolme miljardia vuodessa. Mistäs otetaan? Velaksi ei voi elää. Valtion menot ovat 12 miljardia enemmän kuin tulot. Miksi luulit, että leikataan?
Valtion on elänyt velaksi vuoden 2008 liian suurien palkankorotuksien jälkeen. Lainaa on otettu julkisen puolen 500 000 hengen palkkoihin. Elätit. 1 700 000 yksityisellä puolella töitä tekevät maksavat noinden elättien palkat ja vielä tuet ja palvelut. Palkkoihin menee niin paljon rahaa, että palveluihin ei ole riittänyt enää 16 vuoteen. Siksi vientimalli, ettei tulevaisuudessa tapahtuisi samoin.
Tarvitaan työntekijöiden siirtymä julkiselta yksityiselle. Sosialisointi on mennyt liian pitkälle. Kunnioitan hallituksen ministereiden toimia. He ovat viisaita, rohkeita, oikeamielisiä ja kohtuullisia. Oliko mielestäsi demareiden satamien sulkeminen neljäksi viikoksi oikein? Sillä leikattiin kasvu ja tuli yli lisää työttömiä. Oliko oikein? Johti ainakin lain säätämiseen, ettei sellaista enää vastuuttomasti voi tehdä. 1990-luvun lama aiheutettiin samalla tavalla ay-liikkeen kahden pomon vastuuttomin toimin. Onneksi olkoon SDP ja SAK.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021589
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251414En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821240- 621133
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101018Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111979Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall210784Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57753- 119703
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698