IANKAIKKISEN KUOLEMAN VIEVÄ SYNNINSAIRAUS.. ????????????????
IANKAIKKISEN KUOLEMAN VIEVÄ SYNNINSAIRAUS..
Kristillisessä maassa kysymme vielä !!
6
205
Vastaukset
MITÄ siihen tautiin sulle lääkettä ??
- Anonyymi
Sitä että älä änkee tänne valhepropagandaa tuputtamaan.
Luultavastiei mikään, mutta jos oikea jumala on olemassa ei hän hyvällä katso raamatunplärääjiä.
Savis kirjoitti:
Pyhä Raamatu jonka Hän itse ON kirjoittanut. Nyt olit hassu he-ma ..
Me tiedämme raamatun syntyhistorian ja jokainen pappisvihkimyksen saanut tietää valehtelevansa sanoessaan 'nouskaamme kuulemaan jumalan sanaa'.
Toivoisin kaltaistesi maallikkojen pidättäytyvän esittämästä valheita ja käyttämään tuonkin ajan opiskeluun.he-ma kirjoitti:
Me tiedämme raamatun syntyhistorian ja jokainen pappisvihkimyksen saanut tietää valehtelevansa sanoessaan 'nouskaamme kuulemaan jumalan sanaa'.
Toivoisin kaltaistesi maallikkojen pidättäytyvän esittämästä valheita ja käyttämään tuonkin ajan opiskeluun.Ja sinä käyttäisi aika rukoiluun ja etsimään Jeesusta >> sun kuoleman !!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662962Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91761- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191206- 93923
- 120922
- 60914
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65897Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34790