Kaikki järjestyy kyllä ja palaa normaaliksi, tää on vaa joku vaihe täl epätoivon ja helvetin aikajanalla, mun ei tarvii kärsiä tääl kauaa.. mennään sit naimisiin ja kaikki on hyvin.. ei tarvii enää kärsiä ja elää pelossa ja tuskas sit.. pidä mua kädest ja lohduta si <3 teen susta maailman onnellisimman naisen..
Kaikki järjestyy kun oon kuollut
4
108
Vastaukset
- Anonyymi
Ohi!
- Anonyymi
Kylläpä tuo sekopää jaksaa.
toivottavasti teillä on hyvä fiilis sitkun oon kuollut, kun haukuitte narsistiksi ja mustamaalasitte vaikka mitä :) yrittitte siis aktiivisesti tehdä vahinkoa jo äärimmäisen herkälle ja tunteikkaalle ihmiselle, ja murtaa häntä, nautitte alistavanne tuollaisia ihmisiä, siksi olette vaarallisia.
BPDBunny6666 kirjoitti:
toivottavasti teillä on hyvä fiilis sitkun oon kuollut, kun haukuitte narsistiksi ja mustamaalasitte vaikka mitä :) yrittitte siis aktiivisesti tehdä vahinkoa jo äärimmäisen herkälle ja tunteikkaalle ihmiselle, ja murtaa häntä, nautitte alistavanne tuollaisia ihmisiä, siksi olette vaarallisia.
ja vaikka olisinkin narsisti tai jotain, niin on käytöksenne silti erittäin häiriintynyttä ja outoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663172Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1281035
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865- 84859