Mittarissa kohta 54 ja

Anonyymi-ap

Pieksen salilla nykyjonnet mennen tullen. Täysin natuna. Treenaan edelleen täysillä. En hidastele. Treenaan kovempaa kuin yksikään onneton salijonne.

6

627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Salijonnet tepastelee salilla valkoisissa nilkkasukissa, jumalauta mitä touhua. tuijotetaan kännykkää ja tehdään naisten painoilla muutama typerä liike. salijonnet nostaa penkistä jotain 40 kiloo..mun voimanostotulokset alkaa kaikki numerolla 2 ja ovat kolminumeroisia. vieläkin. vituttaa saelilla just rääpälemäiset salijonnet.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat "jonneilla"? Eikö mielestäsi juuri nämä ihmiset ole eniten treenin tarpeessa? Eikö sinun, joka ajattelet olevasi guru, olisi syytä heitä auttaa?

        Vanhenevilla miehillä on yksi suuri ongelma (tai no onhan niitä muitakin). Nimittäminen se, että miehillä ylävartalon paino suhteessa jalkojen voimaan joutuu epätasapainoon.

        Merkitystä on vain kestävyyskunnolla, ei sillä paljonko penkistä menee.

        Ikääntyessään mies alkaa olla huojuva talo. Yläkroppa painaa vyön yläpuolelta ja jalat ohenevat.

        Tässä on lääkkeenä vain jalkojen lihasten vahvistaminen ja yläkropan painon lasku

        Älä istu kun laitat sukat housut kengät jalkaan. Älä tee niin kun riisut nuo samat. Älä missään tapauksessa käytä kenkälusikkaa, tuota ihmiskunnan vihollista No 1.

        Ikääntyessään mies hyötyy eniten anaerobisesta treenistä. Voima käsistä ei niinkään häviä, vaan jaloista!

        Liikkuvuus ja juoksuhölkät.

        Katsokaa niitä miehiä. Kaikki paino kertyy yläkroppaan. Jalat ohenevat.

        On sanottu geriatrian kirjassa, että ollakseen hyvässä kunnossa, tulee mahtua rippipukuun 60 vuotiaana!

        Siinä miettimistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat "jonneilla"? Eikö mielestäsi juuri nämä ihmiset ole eniten treenin tarpeessa? Eikö sinun, joka ajattelet olevasi guru, olisi syytä heitä auttaa?

        Vanhenevilla miehillä on yksi suuri ongelma (tai no onhan niitä muitakin). Nimittäminen se, että miehillä ylävartalon paino suhteessa jalkojen voimaan joutuu epätasapainoon.

        Merkitystä on vain kestävyyskunnolla, ei sillä paljonko penkistä menee.

        Ikääntyessään mies alkaa olla huojuva talo. Yläkroppa painaa vyön yläpuolelta ja jalat ohenevat.

        Tässä on lääkkeenä vain jalkojen lihasten vahvistaminen ja yläkropan painon lasku

        Älä istu kun laitat sukat housut kengät jalkaan. Älä tee niin kun riisut nuo samat. Älä missään tapauksessa käytä kenkälusikkaa, tuota ihmiskunnan vihollista No 1.

        Ikääntyessään mies hyötyy eniten anaerobisesta treenistä. Voima käsistä ei niinkään häviä, vaan jaloista!

        Liikkuvuus ja juoksuhölkät.

        Katsokaa niitä miehiä. Kaikki paino kertyy yläkroppaan. Jalat ohenevat.

        On sanottu geriatrian kirjassa, että ollakseen hyvässä kunnossa, tulee mahtua rippipukuun 60 vuotiaana!

        Siinä miettimistä?

        Osittain asiaakin. Reidet, pakarat ja selkä ovat pahimpia näivettymispaikkoja ja tuossa järjestyksessä. InBodyn mukaan laskien kuihtuivat statiini koipeni vuodessa 3kg.
        Kyllä yläkertakin kuihtuu.
        Aerobinen kunto on todellakin tärkeä!
        Lihasvoimapainotteisen puntti- ja salitreenin voi toteuttaa hoitaen samalla aerobista kuntoa.
        Statiinien vauhdittaessa koipien näivettymistä on samalla estynyt aerobisen hoitaminen koska lihakset menevät tukkoon aikaisin.
        Romulonkkani on asettanut omat rajoituksensa.
        Pitäisi kai olla levollinen koska olen mahtunut noin 25v ikäisenä hankkimaani, mustaan pukuun. Takki tuntuu vieraan suurelta.
        Vm.-43.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osittain asiaakin. Reidet, pakarat ja selkä ovat pahimpia näivettymispaikkoja ja tuossa järjestyksessä. InBodyn mukaan laskien kuihtuivat statiini koipeni vuodessa 3kg.
        Kyllä yläkertakin kuihtuu.
        Aerobinen kunto on todellakin tärkeä!
        Lihasvoimapainotteisen puntti- ja salitreenin voi toteuttaa hoitaen samalla aerobista kuntoa.
        Statiinien vauhdittaessa koipien näivettymistä on samalla estynyt aerobisen hoitaminen koska lihakset menevät tukkoon aikaisin.
        Romulonkkani on asettanut omat rajoituksensa.
        Pitäisi kai olla levollinen koska olen mahtunut noin 25v ikäisenä hankkimaani, mustaan pukuun. Takki tuntuu vieraan suurelta.
        Vm.-43.

        Kyllä se selkärangan kannattama nuppisikin vielä aikana näivettyy!
        T. Ykä 96v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se selkärangan kannattama nuppisikin vielä aikana näivettyy!
        T. Ykä 96v.

        Ja liittyy salitreeneihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat "jonneilla"? Eikö mielestäsi juuri nämä ihmiset ole eniten treenin tarpeessa? Eikö sinun, joka ajattelet olevasi guru, olisi syytä heitä auttaa?

        Vanhenevilla miehillä on yksi suuri ongelma (tai no onhan niitä muitakin). Nimittäminen se, että miehillä ylävartalon paino suhteessa jalkojen voimaan joutuu epätasapainoon.

        Merkitystä on vain kestävyyskunnolla, ei sillä paljonko penkistä menee.

        Ikääntyessään mies alkaa olla huojuva talo. Yläkroppa painaa vyön yläpuolelta ja jalat ohenevat.

        Tässä on lääkkeenä vain jalkojen lihasten vahvistaminen ja yläkropan painon lasku

        Älä istu kun laitat sukat housut kengät jalkaan. Älä tee niin kun riisut nuo samat. Älä missään tapauksessa käytä kenkälusikkaa, tuota ihmiskunnan vihollista No 1.

        Ikääntyessään mies hyötyy eniten anaerobisesta treenistä. Voima käsistä ei niinkään häviä, vaan jaloista!

        Liikkuvuus ja juoksuhölkät.

        Katsokaa niitä miehiä. Kaikki paino kertyy yläkroppaan. Jalat ohenevat.

        On sanottu geriatrian kirjassa, että ollakseen hyvässä kunnossa, tulee mahtua rippipukuun 60 vuotiaana!

        Siinä miettimistä?

        älä yleistä käpy jonne


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe