Pieksen salilla nykyjonnet mennen tullen. Täysin natuna. Treenaan edelleen täysillä. En hidastele. Treenaan kovempaa kuin yksikään onneton salijonne.
Mittarissa kohta 54 ja
6
627
Vastaukset
- Anonyymi
Salijonnet tepastelee salilla valkoisissa nilkkasukissa, jumalauta mitä touhua. tuijotetaan kännykkää ja tehdään naisten painoilla muutama typerä liike. salijonnet nostaa penkistä jotain 40 kiloo..mun voimanostotulokset alkaa kaikki numerolla 2 ja ovat kolminumeroisia. vieläkin. vituttaa saelilla just rääpälemäiset salijonnet.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat "jonneilla"? Eikö mielestäsi juuri nämä ihmiset ole eniten treenin tarpeessa? Eikö sinun, joka ajattelet olevasi guru, olisi syytä heitä auttaa?
Vanhenevilla miehillä on yksi suuri ongelma (tai no onhan niitä muitakin). Nimittäminen se, että miehillä ylävartalon paino suhteessa jalkojen voimaan joutuu epätasapainoon.
Merkitystä on vain kestävyyskunnolla, ei sillä paljonko penkistä menee.
Ikääntyessään mies alkaa olla huojuva talo. Yläkroppa painaa vyön yläpuolelta ja jalat ohenevat.
Tässä on lääkkeenä vain jalkojen lihasten vahvistaminen ja yläkropan painon lasku
Älä istu kun laitat sukat housut kengät jalkaan. Älä tee niin kun riisut nuo samat. Älä missään tapauksessa käytä kenkälusikkaa, tuota ihmiskunnan vihollista No 1.
Ikääntyessään mies hyötyy eniten anaerobisesta treenistä. Voima käsistä ei niinkään häviä, vaan jaloista!
Liikkuvuus ja juoksuhölkät.
Katsokaa niitä miehiä. Kaikki paino kertyy yläkroppaan. Jalat ohenevat.
On sanottu geriatrian kirjassa, että ollakseen hyvässä kunnossa, tulee mahtua rippipukuun 60 vuotiaana!
Siinä miettimistä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat "jonneilla"? Eikö mielestäsi juuri nämä ihmiset ole eniten treenin tarpeessa? Eikö sinun, joka ajattelet olevasi guru, olisi syytä heitä auttaa?
Vanhenevilla miehillä on yksi suuri ongelma (tai no onhan niitä muitakin). Nimittäminen se, että miehillä ylävartalon paino suhteessa jalkojen voimaan joutuu epätasapainoon.
Merkitystä on vain kestävyyskunnolla, ei sillä paljonko penkistä menee.
Ikääntyessään mies alkaa olla huojuva talo. Yläkroppa painaa vyön yläpuolelta ja jalat ohenevat.
Tässä on lääkkeenä vain jalkojen lihasten vahvistaminen ja yläkropan painon lasku
Älä istu kun laitat sukat housut kengät jalkaan. Älä tee niin kun riisut nuo samat. Älä missään tapauksessa käytä kenkälusikkaa, tuota ihmiskunnan vihollista No 1.
Ikääntyessään mies hyötyy eniten anaerobisesta treenistä. Voima käsistä ei niinkään häviä, vaan jaloista!
Liikkuvuus ja juoksuhölkät.
Katsokaa niitä miehiä. Kaikki paino kertyy yläkroppaan. Jalat ohenevat.
On sanottu geriatrian kirjassa, että ollakseen hyvässä kunnossa, tulee mahtua rippipukuun 60 vuotiaana!
Siinä miettimistä?Osittain asiaakin. Reidet, pakarat ja selkä ovat pahimpia näivettymispaikkoja ja tuossa järjestyksessä. InBodyn mukaan laskien kuihtuivat statiini koipeni vuodessa 3kg.
Kyllä yläkertakin kuihtuu.
Aerobinen kunto on todellakin tärkeä!
Lihasvoimapainotteisen puntti- ja salitreenin voi toteuttaa hoitaen samalla aerobista kuntoa.
Statiinien vauhdittaessa koipien näivettymistä on samalla estynyt aerobisen hoitaminen koska lihakset menevät tukkoon aikaisin.
Romulonkkani on asettanut omat rajoituksensa.
Pitäisi kai olla levollinen koska olen mahtunut noin 25v ikäisenä hankkimaani, mustaan pukuun. Takki tuntuu vieraan suurelta.
Vm.-43. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osittain asiaakin. Reidet, pakarat ja selkä ovat pahimpia näivettymispaikkoja ja tuossa järjestyksessä. InBodyn mukaan laskien kuihtuivat statiini koipeni vuodessa 3kg.
Kyllä yläkertakin kuihtuu.
Aerobinen kunto on todellakin tärkeä!
Lihasvoimapainotteisen puntti- ja salitreenin voi toteuttaa hoitaen samalla aerobista kuntoa.
Statiinien vauhdittaessa koipien näivettymistä on samalla estynyt aerobisen hoitaminen koska lihakset menevät tukkoon aikaisin.
Romulonkkani on asettanut omat rajoituksensa.
Pitäisi kai olla levollinen koska olen mahtunut noin 25v ikäisenä hankkimaani, mustaan pukuun. Takki tuntuu vieraan suurelta.
Vm.-43.Kyllä se selkärangan kannattama nuppisikin vielä aikana näivettyy!
T. Ykä 96v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se selkärangan kannattama nuppisikin vielä aikana näivettyy!
T. Ykä 96v.Ja liittyy salitreeneihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat "jonneilla"? Eikö mielestäsi juuri nämä ihmiset ole eniten treenin tarpeessa? Eikö sinun, joka ajattelet olevasi guru, olisi syytä heitä auttaa?
Vanhenevilla miehillä on yksi suuri ongelma (tai no onhan niitä muitakin). Nimittäminen se, että miehillä ylävartalon paino suhteessa jalkojen voimaan joutuu epätasapainoon.
Merkitystä on vain kestävyyskunnolla, ei sillä paljonko penkistä menee.
Ikääntyessään mies alkaa olla huojuva talo. Yläkroppa painaa vyön yläpuolelta ja jalat ohenevat.
Tässä on lääkkeenä vain jalkojen lihasten vahvistaminen ja yläkropan painon lasku
Älä istu kun laitat sukat housut kengät jalkaan. Älä tee niin kun riisut nuo samat. Älä missään tapauksessa käytä kenkälusikkaa, tuota ihmiskunnan vihollista No 1.
Ikääntyessään mies hyötyy eniten anaerobisesta treenistä. Voima käsistä ei niinkään häviä, vaan jaloista!
Liikkuvuus ja juoksuhölkät.
Katsokaa niitä miehiä. Kaikki paino kertyy yläkroppaan. Jalat ohenevat.
On sanottu geriatrian kirjassa, että ollakseen hyvässä kunnossa, tulee mahtua rippipukuun 60 vuotiaana!
Siinä miettimistä?älä yleistä käpy jonne
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550