EU kiristää päästörajoja ja uhkaa autotehtaita miljardisakoilla, mikä pakottaa myymään sähköautoja.

Anonyymi-ap

14

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ei oo rahhoo ostella sähköautoja

• Anonyymi

EU:sta ei ole koskaan seurannut mitään hyvää autoilulle eikä tule seuraamaan. EU tappaa autoilun nautinnon sekä koko autoteollisuuden Euroopan sisällä.

• Anonyymi

Ihanko totta?

Eikö historiallisen megalomaaninen byrokratia-himmeli jota poliitikot johtaa olekkaan hyvä ja siunaukseksi ? 😂

Kukapa olisi kuvitellut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanko totta?

Eikö historiallisen megalomaaninen byrokratia-himmeli jota poliitikot johtaa olekkaan hyvä ja siunaukseksi ? 😂

Kukapa olisi kuvitellut!

Se on EU:lle ominaista: jos suunnitelma ei toimi kirveelläkään, satsataan siihen lisää. Se näkyy esimerkiksi ilmastopolitiikassa ja Ukrainan sodassa. Joskus Eurooppa vielä vapautuu Unionin kahleista, mutta en minä sentään ala sitä odottamaan tapahtuvaksi omana elinaikanani.

• Anonyymi

EU edustaa sivistystä. Sinä et.

• Anonyymi

Viimeksi kun näin kävi pisti VW maailmalle rajallisen määrän Seat Miitä tosi kivaan hintaan, odottelten jos joutuisi tekemään taas sellaisen ratkaisun jossa autotehdas maksaa minun autostanin useamman tonnin tappiona.
      Tietty EU voisi vilkaista peiliin jos etsii syyllistä Euroopan autoteollisuuden ahdinkoon.
      Ok, ei VW ollut syytön päästöskandaalissa, mutta kuka ajoi sen siihen jatkuvasti tiukentuvilla määräyksillään?

• Anonyymi

Autonvalmistajien pitää totella eikä pullikoida vastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Autonvalmistajien pitää totella eikä pullikoida vastaa.

Ei auttanut pullikointi. Päästörajat ovat nyt voimassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei auttanut pullikointi. Päästörajat ovat nyt voimassa.

Viimeinen sammuttaa valot

• Anonyymi

Hinta vain kohdalleen niin alkaa kauppa käymään. EU tykkää ampua omaan jalkaan nykyisilläkin säännöillä.

• Anonyymi

Juu, autoteollisuus pitää vaan määrätä myymään autoja 10 000€ tappiolla/kpl, niin kauppa alkaa käydä ja tavoitteisiin päästään. Siis jos tavoite oli tappaa eurooppalainen autoteollisuus.
        No saahan aina autoja kiinalaisilta, joten maailma pelastuu.

• Anonyymi

pieni sähköauto painaa maastoauton painon, eli kulus osat on vaihto tavaraa,

• Anonyymi

Taitaa puhdas vesi loppua ennekuin ilmasto pelastuu..

• Anonyymi

Ilman EU:ta ei Suomeen voisi vieläkään tuoda käytettyjä autoja.
      Ennen EU:ta käytettynä tuodun vero oli käytännössä sama kuin uudessa autossa,

Ennen EUta automaahantuojien etuja suojeltin lainsäädännön voimin.

Ei nuoret poikaset taida tietää mitä kaikkea hyvää EU on saanut Suomessa aikaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6213
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1724
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1518
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1270
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      932
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      29
      860
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      846
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      799
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      226
      752
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      749
    Aihe