Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja monta kertaa huomasin, että sinulla on hyvä sydän. Huomaavaisuutta löytyy, herkkyyttä ja hyvät käytöstavat. Kovassa paineessa voi kuka tahansa menettää malttinsa ja käyttäytyä oudosti ja päästää suustaan poikittaisia sanoja, se on ihnimillistä. Minulle merkitsee kuitenkin se perusvire, pohjimmainen luonne ja asenne, ja se on kohdillaan, jopa ihailtavaa.
Vaikka mitä tulisi tai mitä pahaa ollut, näen sinut tällaisena, erityisenä ja harvinaisena. En koskaan ole kaltaistasi kohdannut. Niin ihastuttava olet, että olet saanut minut sotkeutumaan lumoosi kuin kissan lankoihin. Yritän kyllä rimpuilla, mutta yhä pahemmin ja pahemmin olen kiikissä. Et tätä ymmärrä, ehkä, mutta jos saisit tietää, niin ehkä sitten paremmin.
Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
48
1519
Vastaukset
- Anonyymi
Ihana kirjoitus jollekkin. Tuo lohtua myös minulle, jos hän ajattelisi minun virheistäni noin.
- Anonyymi
Hän on aina rakas. Virheitä on tehty kumpikin.
- Anonyymi
Hän ja se toinen ovat mua haukkuneet.
- Anonyymi
Taidetaan olla sit molemmat aika sotkussa ja solmussa 😫
- Anonyymi
Jos sanoisit noin minulle suoraan olisimme jo yhdessä. Laita minulle viesti. Asiat järjestyy kyllä.
- Anonyymi
Voi kunpa hän ajattelisi minusta noin. 🥹
- Anonyymi
Vielä ei välttämättä ole myöhäistä m-nainen. 😘
- Anonyymi
😘 ei tietenkään ole myöhäistä. Kuka tämän viestin takana on? En kyllä poikittaisista sanoista itseäni tunnista.
- Anonyymi
Anteeksi kun tiuskin, paineensietokyky olematon tällä hetkellä.
- Anonyymi
Lopeta valehtelu
- Anonyymi
Itse puolestani en arvosta ketään, joka yrittää muille kuvailevilla imarteluilla vakuuttaa, että hlö on riittävä ja liittää itseensä ja jopa nostaa itseään toisen hyvillä ominaisuuksilla. Jotenkin yrittää esittää, että kun ei itse joko ollut paikalla toimimassa (paineen alla) tai ei kyennyt siihen ja katsoi vierestä, että tuollainen olisi mieltä ylentävää, uskaltaa vain seurata ja jos se jää henkiin, taputtaa.
(Kun on omaksunut ilmeisen alistuvan asenteen ja antaa itsensä voimakkaamille, kun uskottelee, että asioissa olisi sellaisesta kyse).- Anonyymi
Väärä vastaaja.
- Anonyymi
Vikaan meni, eli ei osunut kuvailu kohdilleen.
- Anonyymi
Voiko aloituksen viestin käsittää myös noin. Onpa mielenkiintoinen ajatusmaailma.
- Anonyymi
persereijän kuva mistä paskaa tulee ulos se sinä oot
- Anonyymi
Persreikäkin on arvokas.
- Anonyymi
En ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persreikäkin on arvokas.
reikä kun reikä 😂 anusaukko.
makaronin reikä, kokeilkaapa katsoa läpi - Anonyymi
Arvokas ihminen. Mikä sua vaivaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
makaronin reikä, kokeilkaapa katsoa läpiMä oon porannu noihin sun makaroneihin reijät että ilma kiertää ja sun on helpompi niitä syödä. Et muistanu reikäleipää😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon porannu noihin sun makaroneihin reijät että ilma kiertää ja sun on helpompi niitä syödä. Et muistanu reikäleipää😂
Kyl oon saanu näkökulmaa makaronista ja rei’istä 😉ns. perstuntumaa 😄
p.s. sivusta huutelin. En ikinä haukkuisi häntä noilla sanoin. Kaikki reikänsä on varmasti pelkkää priimaa 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persreikäkin on arvokas.
Arvokkain jopa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
makaronin reikä, kokeilkaapa katsoa läpiSinulle voi olla.Toisille se on pyhimmistä pyhin ja se on päällikkö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persreikäkin on arvokas.
Persreikä on tärkein elin sulkekaa se niin kuolette.
- Anonyymi
Ihana viesti. Saa hymyn huulille… ja
ajattelemaan omiakin tilanteita ja tunteita. En ole keneenkään tällä tavoin jäänyt kiinni, ikinä. Se, että on näin ihastunut edelleen tekee nöyräksi. Voimakas tunne, sitkeä, taipumaton. - Anonyymi
Ajattelen itsestäni pelkkää hyvää, aina. Kokeile sinäkin gubbe.
- Anonyymi
Olipa taas kauniisti kirjoitettu
- Anonyymi
Pah. Enemmänn on kysymyksiä kuin vastauksia. Hämmentävää logiikkaa ja dynamiikkaa ihmeteltäväksi. Näitä on hyvä pohdiskella, niin ehkä ratkaisen arvoituksen.
- Anonyymi
Mitähän sanoisit, jos kertoisin, että se on pääosin näyteltyä. Katsojat näkee vain sen, mitä haluan näyttää. Pohjimmiltani olen aika ilkeä. Mutta sitä et sinä, eikä suurin osa muista, tule koskaan tietämään.
- Anonyymi
En uskalla omia tätä.
- Anonyymi
Eli annoit anteeksi?
- Anonyymi
Miksi rimpuilla vastaan kun voi tulla luoksekin? Sinua, sinua minä rakastan. Muut ei tunnu miltään sinun jälkeesi. Palaa rakas P- mies
- Anonyymi
S nainen ?
- Anonyymi
Ohi!
- Anonyymi
Ihana viesti. Tiedän, että rakkaani ajattelee näin, ja se merkitsee minulle niin valtavan paljon🥹 Ajattelen itse samoin hänestä, perusvire, pohjimmainen luonne, kaikki ne jutut mistä hän koostuu.
Suoraan sanottuna olen todella ahdistunut välillä. Sitten taas on tuntunut että rakkaus kantaa.
Toivottavasti rakkaallani on tänään hyvä olla. Itse yritän tehdä asioita, jotka vahvistavat minua. Vietä hyvä päivä❤️ - Anonyymi
Jotakin hyvää sentään huomasit.
- Anonyymi
Olen toki jo kiusallisuuteen asti tietoinen omista loppumattomista impulssinhallintaongelmistani. Mutta olen oppinut jatkamaan antamalla Kaikkien noiden sietämättömien päivien unohtua ja kohtelemalla itseäni useimmiten aika hyväksyvästi. En nyt tarkkaan ottaen edes tiedä tarvitsisinko tähän väliin nyt anteeksiantoa vai kykyä antaa itse anteeksi. Ja kelle. Taidan olla loukkaantunut koko maailmalle. Ja onko sekin sitten vaan omaa huonouttani loppujen lopuksi. Vai välitänkö liikaa maailmasta ja sinusta syyksilukeakseni teille kaikkea ansaitsemaanne.
- Anonyymi
joko sonnit on käyneet, yksi matkaa rakkaudesta sen Leenan luo, ei tapa mutta näyttää mihin on menossa ja alistaa vähän ja jatkaa kunnes se ämmä on poissa elämän edestä, itse päättää luovuttaako vai kuoleeko ja jättää vähä huonoa ja haastetta eteen. Sitä saa mitä tilaa, josta oikealle älä tallo muita jotta saat alistaa ja määrätä ja, katsoa ettei toiset saa, parempaa. nyt kohtaat itsesi ja ihan rakkaudesta lähetetty. matkaavst myös muille, osan ottaa jo mukaansa. ovat niin ahkerasti saatanan tahtoa noudattaneet.
- Anonyymi
näette kerrankin itsenne ja koette epätoivoa, kauhua ja voimattomuutta pahuuden edessä. kannattaa luovuttaa ja lopettaa toimintansa, tai kuolla. ette oo parempia kuin muut tai omaa mitään etuoikeutta. ei ole minun lähettämiä, matkaavat kaikkialle teidän kaltaisiin. ja kaikkien naisten kotiin, unohtamatta ketään. itse päätätte.
- Anonyymi
jollakin muulla mennyt teidän toimintaan hermot. meneekö jakeluun teidän tyylillä ei eletä, ei tehdä kuten sanotte tai yritätte määrätä. kunnioittakaa muita ja heidän elämää ja suskokas jos kku sanoo ei. se ei ole tappelua. nähkää itsenne, matkaa ja kohtaa, myös sen Mirkan ja Sussun ja kaikki muut. Kävi täälläkin sanoi ei tarvii pelätä, vei jotain pois, sen jälkeen on ollut rauhallisempaa, L naisten viha ja kateus ja halu alistaa tuntuu mutta loittonee, kuten teidän muidenkin, raha ja elämä tuntuu jo.
- Anonyymi
kannattaa, varmaan miettiä haluaako ihmiset elää teidän järjestämää paskaa ja olla hakaytavaba. huhut kertoi että moni mies hakkaaja on kuollut jo ja naisia menee. näette sitä mitä kohti ootte menossa ihan rakkaudesta tai ehkä jo sinne meette. jokainen päättää itse. sinne helvettiin se Leena menee myös jos ei ymmärrä lopettaa, ja ihan pian, kuten te muutkin. olen vain yksi uhri isossa joukossa, matkaavat kaikkialle teidän tyylisille.
Oisin niin iloinen jos rakas näkis mut omana itsenään, ei sillä ole merkitystä miten muut mut näkee, mut hänen toivoisin näkeväni minut sellaisena kun oon, jotain omaa tässä kirjoitukses oli.. <3
- Anonyymi
Heräämisiä tapahtuu jokaisella on heikot hetkensä. Aloittavat uudet retkensä. Kokeillaan keväällä jäätä kestääkö painon.
- Anonyymi
Niin se vaan menee kiitos.
- Anonyymi
Ei mulle, mutta kauniisti ja kypsästi ajateltu jostain ihmisestä. Rakkauteen kuuluu anteeksianto ja ymmärtäminen.
- Anonyymi
Kerro se hänelle!!
- AnonyymiUUSI
Onko aloitus naiselle vai miehelle? Kerrotko ekan kirjaimen ap?😊
- AnonyymiUUSI
Vokaalilla alkaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2313361
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il213322Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess401889- 961432
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik2511412Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie541372- 991328
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO2161318Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe1831260Kunnan piikkiin meni nuorten surma
Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu511088